Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 09:48 28.06.24 
Авто-мото
   >> Рали
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
Тема Re:нови [re: дoдo]  
Авторshishko (Нерегистриран)
Публикувано22.09.04 21:48



i az sam FEN na grupa "B"
nai atraktivnia klas koli
jalko 4e nikoga ve4e niama da gi vidim na rally :(((((



Тема Re:нови [re: дoдo]  
Автор beta_racing (rally_team)
Публикувано22.09.04 22:10



Хахаха, кой ти каза, че сегашните WRC-та са 300 коня бе???

Редактирано от beta_racing на 22.09.04 22:11.



Тема Re:нови [re: beta_racing]  
Авторplm (Нерегистриран)
Публикувано22.09.04 22:17



За да се ускорява един автомобил добре основен фактор не е само мощността.
Къде е въртящият момент е също много важно.



Тема Re:нови [re: beta_racing]  
Авторplm (Нерегистриран)
Публикувано22.09.04 22:40



историята е тази.От фиа казаха,че гр А не повече от 300кс./но парадокса е че те не могат да ги замерят.След 2 год от фиа се усетиха и направиха "РЕСТРРИКТОРИ".от тогава никой не смее да обяви реалната мощност.пък и няма смисал
а знаете ли защо тоъота не е в св р ш?



Тема Re:нови [re: дoдo]  
Автор K_Power (2x2cv HITACHI)
Публикувано22.09.04 23:30



Аз па се метам на некое Куатро или Т16,мое и С4 и съм убеден,че на седмия завой нема да ме намерят

___________



Тема Re:нови [re: shishko]  
Автор K_Power (2x2cv HITACHI)
Публикувано22.09.04 23:34



Ше ги видиме,ма на някои мемориал.Додо,в грешка си,ВРЦ-то го пишат 300 коня иначе е около 360-380,а група Б ги пишат по 900 килограма,ма не е имало кола над 650-680 килограма.Но като гледам клипове ме хваща страх,гледам и публиката са били едни аборигени,направо да си е** ******,може ли да седиш срещу 600 коня кола която се движи с над 180-190 километра и да се отдърпаш на 5 метра от теб,не е нормално.И незнам през 86 на Сантос грешката дали е била негова грешка или на публиката,избил е над 20 човека публика,сигурно се повтарям,но е така

___________



Тема Re:нови [re: дoдo]  
Автор Vladi (съпруг)
Публикувано23.09.04 10:26



що подценявате така днешните WRCта?
Една кола не е само конски сили! Колите от група отдавна са задминати като времена на повечето от специалните етапи от днешните коли - предимството на група Б е в дългите прави отсечки, на "нормалните" нагънати етапи WRCтата имат огромно предимство - и то не е случайно - окачване, разпределени на масите, трансмисия, трекшън контрол, аеродинамика и още милион неща, за които най-вероятно дори не знаем, са (естествено) на многократно по-високо равнище отпреди 20 години.


Coming Back To Life (by Pink Floyd :-)

Тема Re:нови [re: Vladi]  
Автор K_Power (2x2cv HITACHI)
Публикувано23.09.04 11:23



Нищо не може да се сравнява с 1,8 или 2,1 мотор с две турбини(най-често Гарет Т4,при Ауди е ККК) и мощност от 600 коня и развъртане до 8-9000 оборота.На правите по 240-260,ускорение под две секунди и половина и по-голям въртящ момент.

___________



Тема Re:нови [re: Vladi]  
Автор K_Power (2x2cv HITACHI)
Публикувано23.09.04 11:32



А и на днечните ралита се карат повечето отсечки от тогава

___________



Тема Re:нови [re: Vladi]  
Автор txl ()
Публикувано23.09.04 12:45



Точно така е. Тогава се е залагало преди всичко на двигателя, а сега се мисли малко по-иначе - например двигателят трябва да е мощен, но не по малко важно е разпределянето на въртящия момент между колелата (област в която нещата са се развили страшно много). А максималната мощност съвсем не е единствения показател за да сравняваш двигателите - сега максималната мощност не е толкова висока, обаче за сметка на това кривата на мощността и въртящия момент са доста по-добри.


Редактирано от txl на 23.09.04 12:47.




Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.