|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
|
fiat ne sa nazad tehnologi4no
wij nqkoq druga marka kato DACIA
| |
|
Извинявай, че се забавих със заядливия отговор, но не бях в България
Днес (01.02.2004г.) сутринта ще пътувам до вилата, като минавам покрай Благоевград ще мина през някой сервиз да ми измерят компресията и вашите селяндури, че може в София монтьорите да са назад с някоя годинка в трехнолигичното развитие за измерване на компресия!!!
Ако не ми харесат цифрите ще ти звънна да дойде селската бегачка да ми измери компресията на 400/1000/1500/2136/3654/5698/8252 и т.н. метра с ластика дето го прави на каруците из провинцията
Fiat Bravo 2.0-20v
| |
|
Мерцедес- а му :Р
Ascona83, мойта Аскона почна да гори 10/ 100. възможно ли е да е от "разбарникана" центровка. До този извод стигнах, защото:
- кабели- нови(Bosch)
- лули 5000 км(Beru)
- свещи 350км(ACDelco)
- вакум- регулатор 5000км(ACDelco)
- карбуратор- 1500км от регулиране на оборотите, пълно прочистване, нова ускорителна помпа и гарнитури... Преди месец една сутрин не запали колата, бутахме, трих свещи(на 3- ти и 4- ти цилиндър бяха мокри), но не запали(акумулатор, четки, втулки на стартера са нови, генератора също е с нови четки и лагери, ток си имах). Викнах един майстор на место, тои си зави негови свещи и колата запали. Предположи, че е от скапани фалшиви свещи(Бош Супер на 5000км) и бензин с боклуци. Купих нови ACDelco свещи, и с тях колата запали от раз, но оборотите бяха малко високи и бълваше черен дим отзад. Майстора ми намали горивото, врътна делкото(май повече предварение му сложи) и спря да пуши черно. Притеснява ме, че колата чак тогава загря и сега докато загрее придръпва и не върви добре, но не винаги, а като загрее, не дава да пипна педала на газта(коренна разлика със студен двигател). Разхода от 7 скочи на 10. Възможно е и да е от това, че в момента баща ми ходи всяка сутрин с колата на нагревки в ДКЦ- то(1 км в едната посока) и я кара предимно студена, и цял ден не се кара след това, но много странно скочи този разход. Какво ти е мнението, а и не само твоето, колеги, ако някой се е борил с подобен случай, нека каже, плс.
| |
|
razhoda mi e 11.53 l/100km
mai za zimata e normalno
Gaz do dupka
| |
Тема
|
Re: Calibra C20XE
[re: AstraGSi]
|
|
Автор | Ивaйлo (Нерегистриран) |
Публикувано | 02.02.04 01:25 |
|
От градско до градско има огромна разлика. Правил съм и 7/100 през нощта и 15/100 при задръстване когато над втора няма кога.
А причината малките мотори да харчат колкокто примерно C20XE е в диференциала. Разликите са между 3.42 и 4.53. Всеки мотор е с различно предавателно число и оттам при еднаква скорост се получават различни обороти, респективно разход. При здраво юркане и използване на високите обороти по мощните мотори си харчат задължително повече.
| |
|
po vuprosa za oborotite - i za c20ne i za c20xe imam 4ustvoto 4e har4at po-malko kogato gi durzi6 3000-5000rpm. Ina4e natiskaiki v niskite e yasno kakvo stava.
Osobeno za XEto e vazno da e v oboroti. Ina4e si e napravo tromava lamya)))))
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
|
|
|