|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
Тема
|
Тия глупаци прекалиха!
|
|
Автор |
Boдeндyx (оптимист) |
Публикувано | 19.12.06 14:17 |
|
Днес сутринта баща ми си пуска телефона и получава смс от 1001, че бил прехвърлил кредитния си лимит със 110%. Той е абонат на "Релакс 100" с 3, 90 лв. месечна такса и единствения номер, който набира от телефона си е моят ментелски номер, който номер баща ми е избрал за 100-те безплатни минути.
Набирам *88, за да му проверя сметката - и чувам "Текущата ви сметка е 0 лева и 29 стотинки. дъра бъра... НАДВИШИЛИ СТЕ КРЕДИТНИЯ СИ ЛИМИТ С 0 лв. и 29 СТОТИНКИ". През това време който търси баща ми, чува "Временно нямате достъп до този номер" - а той е лекар и представете си какво може да се случи, ако човек в тежко състояние не може да го открие навреме.
Висяхме пред един бизнес център на "Ментел" докато отвори, момичето направи справка и се оказа, че било станало грешка. До два часа трябваше да пуснат номера му да работи - вече обаче минаха почти 6 часа, а номерът му е още блокиран
Страшно качество, страшен професионализъм, няма що!!!
Баща ми поиска незабавно да си прекрати договора и пак да мине на прима, но тия некадърници му казали, че не може да си запази номера, а и ще трябва да им плаща обезщетение за това, че е прекратил предсрочно едногодишния си договор
А те какво обезщетение ще му платят за пропилените време и нерви и невъзможността на пациентите му да се свържат с него?!?
Вече съм сигурен - това е най-некоректната към лоялните си клиенти фирма!!!
| |
|
Мисля, че е редно да се действа по нормалния ( според мен ) ред...т.е. 100% има точки в договора, които са нарушени, причинени са вреди...аз бих ги съдил.
| |
|
Това и ще правим - за шоуто де, голям кеф ще ми е да ги видя осъдени да платят 10 (десет!) лева обезщетение за причинени неимуществени вреди, заедно с 15 лв. държавна такса и 100 лв. адвокатски хонорар
| |
Тема
|
Re: Тия глупаци прекалиха!
[re: Boдeндyx]
|
|
Автор |
O!Sag (so seductive) |
Публикувано | 19.12.06 20:17 |
|
Не се огорчавай, но нищо няма да можете да направите. Най-малкото не можеш да докажеш че телефона не е работил шест часа. Пък и в договора сигурно пише че могат да те прекъснат и по 24 часа.
| |
Тема
|
Re: Тия глупаци прекалиха!
[re: Boдeндyx]
|
|
Автор |
moleo (непознат
) |
Публикувано | 19.12.06 23:06 |
|
Грешки винаги стават но аз не мога да разбера тона с който трябва да изискате полагащите ви се права?
Сега на въпроса, ако момичето просто в бързината е пропуснала да определи кредитния лимит, който е 50лв, то най-вероятно сега сте с 0-ла лимит и за това е спрян. Винаги може да подадете жалба.
Ако искате оставете ми номер на лични, за да проверя случая и да мога да ви помогна.
| |
|
Тия наистина са абсолютни боклуци!
Три пъти звънях на *88 - едно на ръка, че трябва да опиташ поне 10 пъти, докато те прехвърли на оператор (щото всички били заети - ами значи непрекъснато им звънят да се оплакват), и отговора първите два пъти беше "След около 2 часа изключете телефона и пак го включете". Днес сутринта в 6 без 10 отново звъняхме - пак три пъти чакахме да се освободи оператор, поне този път си свършиха работата.
24 часа баща ми не можеше да бъде открит и да се свърже с когото се налага заради некадърността и непочтеността на "Ментел"!
Изтече ли ни срока на договорите - минаваме на прима, и то само за да не набутваме приятелите си, които са все още абонати на "Ментел"!
| |
Тема
|
Re: Тия глупаци прекалиха!
[re: moleo]
|
|
Автор |
Boдeндyx (оптимист) |
Публикувано | 20.12.06 10:49 |
|
Пич, ако недай Боже през това време се беше случило нещо с пациент на баща ми, "Ментел" щяха ли да поемат отговорността?
Каква грешка, какви 5 лв. - баща ми е набрал един-едниствен номер извън моя (с който говори безплатно в рамките на 100-те минути), говорил е най-много минута и му пращат съобщение, че надхвърлил кредитния лимит със 110%!!!
След като се оказва, че това е грешка на некадърниците от "Ментел" трябваше да ги ръчкаме още три пъти, за да си оправят бакиите!
Нямате си на представа как съм им набрал на тия мошеници, вместо да се извинят и да обезщетят баща ми за претъртените неимуществени вреди, те тръгнали да го плашат, че ако си прекрати договора предсрочно, ще трябва той да им плаща обезщетение.
Това ли ви е благодарността към лоялните клиенти, това ли са ви качествените услуги, това ли са ви специалистите-професионалисти?!?
| |
|
О-о-о, ако знаеш и тия от Глобул как са ги закършили...
| |
Тема
|
Re: Тия глупаци прекалиха!
[re: Boдeндyx]
|
|
Автор | onzi (Нерегистриран) |
Публикувано | 20.12.06 12:40 |
|
Къде е Мучачо, къде е Стерн, къде е Вандала, къде е Матричаря? Къде са тези независими и горди, но лишени от чувство за хумор люде?
А, забравих, Стерн беше приключил.
Къде е мотек?
ПС Да не ти се случва във Вивател да ти изгори картата. Тия 24 часа без телефон ще ти се видят като миг.
| |
Тема
|
Re: Тия глупаци прекалиха!
[re: Boдeндyx]
|
|
Автор |
labarum (едряга) |
Публикувано | 20.12.06 14:41 |
|
Разбирам, че си ядосан, но ако батерията на баща ти му падне и в това време се случи с някой от пациентите му нещо - кой носи отговорността?
За спешни случаи има Бърза помощ.
Иначе си прав да недоволстваш от обслужването.
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
|
|
|