Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 21:00 12.11.24 
Авто-мото
   >> Мотоциклетизъм
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
Тема хромираненови  
Авторsvetlio (Нерегистриран)
Публикувано24.05.06 14:04



може ли да ми кажете,къде мога да си хромирам части за мотора?аз сам от пловдив.Ще хромирам външни части(не по двигателя).Горе долу какви са цените?Благодаря предварително.



Тема Re: хромираненови [re: svetlio]  
Автор 3ъл_Дyx (вестоносец)
Публикувано25.05.06 02:08



Място в Пловдив не знам...но цените не ще да са много по-различни от софийските.На мен тук последно ми искаха за две брони от кола-всяка по около метър и 20 дълга,към 250-300 лева за помедняване и никелиране.



Тема Re: хромираненови [re: svetlio]  
АвторToдop Живkoв (Нерегистриран)
Публикувано25.05.06 13:36



Малко оф-топик...............ами Зъл Дух тогава да взема да купя нови брони за Лада-та .Баси - 300 кинта за 2 ламарини.......то е ясно ,че са скапани боклуци,дето още на 1-та година ръдясват......скъпо е.Ами представям си колко ще ми искат за хромиране на цял двигател,ауспух,вилка,резервоар.Става въпрос за Балкан 250.Баси мамата...то мотора не струва толкова......



Тема Re: хромираненови [re: svetlio]  
АвторToдop Живkoв (Нерегистриран)
Публикувано25.05.06 13:37



.....между другото и аз съм от Пловдим,ама не знам къде хромират разни детайли.....



Тема Re: хромираненови [re: Toдop Живkoв]  
Авторsvetlio (Нерегистриран)
Публикувано25.05.06 17:28



абе аз знам,ама събирам повече инфо:)не е чак толкова скъпо,ама ти доста ще хромираш:)



Тема Re: хромираненови [re: svetlio]  
АвторToдop Живkoв (Нерегистриран)
Публикувано28.05.06 22:34



Е,да....горе-долу.Ма цилиндъра мисля да не го барам....бе да не вземе да се наруши топлинния баланс на мотора.Главата мисля да я хромирам.Карбуратора-също.Ама само мисля за сега.Обаче много грозно ще седи тоя цилиндър така...само той един такъв...поръждясъл,никакъв....ама както и да е.



Тема Re: хромираненови [re: Toдop Живkoв]  
Авторsvetlio (Нерегистриран)
Публикувано29.05.06 09:04



можеш да го полираш с кече,така ще добие някакъв вид!



Тема Re: хромираненови [re: svetlio]  
Авторstukata (Нерегистриран)
Публикувано29.05.06 09:35



А защо не купиш спрей-никел? Евтино-лесно. Става за резервоари, рамки но не знам за двигателя-като загрее какво става.



Тема Re: хромираненови [re: stukata]  
Авторsvetlio (Нерегистриран)
Публикувано29.05.06 12:17



тоя спрей е пълна чекия,освен това,от топлината ще се се напука!а пък и е грозно,никел,хром ,боя,никел,хром,боя,много циганско,никела не става за тая работа!още повечеч ,че е евтин-НЯМА НИЩО ЕВТИНО И ХУБАВО



Тема Re: хромираненови [re: Toдop Живkoв]  
Автор 3ъл_Дyx (вестоносец)
Публикувано29.05.06 16:46



Сега...хубаво сте се засилили да никелирате,ама имайте предвид,че процесът е от два етапа.Помедняване и никелиране.Най-добрата комбинация е тази на руснаците от преди 30 години-мед-хром-никел.Това вече почти не се прави.За това какво представлява технологията-ами намерете една жигула от 80-та година и вижда никелираните и тасове.Всичките са все едно сега излизат от завода.
Сега процесът е както казах два етапа-помедняване и после никелиране във вана.Без мед за основа,покритието се лющи и не е устойчиво на топлинни и механични влияния.
Горе четох за никелиран карбуратор-карбураторите на всички автомобили,произведени след 70-те години (това важи и за мотоциклетите) са от материала ЦАМ.Цинк,алуминии,мед.Притежава изключително добри леярски качества и заради това е предпочитан при изработката на фини детайли,но е подчертано неустойчив на механични въздействия.Едно пренатягане и карбураторът е безвъзвратно изкривен.Дали това чудо въобще подлежи на никелиране...ми е доста съмнително.
Алуминият и особено дуралуминият (мюбимият материал в мотоциклетостроенето) са по-подходящи за полиране,от колкото за каквато и да е друга обработка.Преди да се впуснете в скъпи манипулации,направете един експеримент с полиране.Детайлът е обезмаслява с фосфорна киселина,минава се отгоре с твърда телена четка и (от там започва трудното) следват три ръце водна шкурка.1000,2000 и 2500.На 2500 детайлът е достатъчно гладък,за да се избръснете в банята,ползвайки го за огледало.




Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.