|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
Тема
|
хромиране
|
|
Автор | svetlio (Нерегистриран) |
Публикувано | 24.05.06 14:04 |
|
може ли да ми кажете,къде мога да си хромирам части за мотора?аз сам от пловдив.Ще хромирам външни части(не по двигателя).Горе долу какви са цените?Благодаря предварително.
| |
|
Място в Пловдив не знам...но цените не ще да са много по-различни от софийските.На мен тук последно ми искаха за две брони от кола-всяка по около метър и 20 дълга,към 250-300 лева за помедняване и никелиране.
| |
Тема
|
Re: хромиране
[re: svetlio]
|
|
Автор | Toдop Живkoв (Нерегистриран) |
Публикувано | 25.05.06 13:36 |
|
Малко оф-топик...............ами Зъл Дух тогава да взема да купя нови брони за Лада-та .Баси - 300 кинта за 2 ламарини.......то е ясно ,че са скапани боклуци,дето още на 1-та година ръдясват......скъпо е.Ами представям си колко ще ми искат за хромиране на цял двигател,ауспух,вилка,резервоар.Става въпрос за Балкан 250.Баси мамата...то мотора не струва толкова......
| |
Тема
|
Re: хромиране
[re: svetlio]
|
|
Автор | Toдop Живkoв (Нерегистриран) |
Публикувано | 25.05.06 13:37 |
|
.....между другото и аз съм от Пловдим,ама не знам къде хромират разни детайли.....
| |
Тема
|
Re: хромиране
[re: Toдop Живkoв]
|
|
Автор | svetlio (Нерегистриран) |
Публикувано | 25.05.06 17:28 |
|
абе аз знам,ама събирам повече инфо:)не е чак толкова скъпо,ама ти доста ще хромираш:)
| |
Тема
|
Re: хромиране
[re: svetlio]
|
|
Автор | Toдop Живkoв (Нерегистриран) |
Публикувано | 28.05.06 22:34 |
|
Е,да....горе-долу.Ма цилиндъра мисля да не го барам....бе да не вземе да се наруши топлинния баланс на мотора.Главата мисля да я хромирам.Карбуратора-също.Ама само мисля за сега.Обаче много грозно ще седи тоя цилиндър така...само той един такъв...поръждясъл,никакъв....ама както и да е.
| |
Тема
|
Re: хромиране
[re: Toдop Живkoв]
|
|
Автор | svetlio (Нерегистриран) |
Публикувано | 29.05.06 09:04 |
|
можеш да го полираш с кече,така ще добие някакъв вид!
| |
Тема
|
Re: хромиране
[re: svetlio]
|
|
Автор | stukata (Нерегистриран) |
Публикувано | 29.05.06 09:35 |
|
А защо не купиш спрей-никел? Евтино-лесно. Става за резервоари, рамки но не знам за двигателя-като загрее какво става.
| |
Тема
|
Re: хромиране
[re: stukata]
|
|
Автор | svetlio (Нерегистриран) |
Публикувано | 29.05.06 12:17 |
|
тоя спрей е пълна чекия,освен това,от топлината ще се се напука!а пък и е грозно,никел,хром ,боя,никел,хром,боя,много циганско,никела не става за тая работа!още повечеч ,че е евтин-НЯМА НИЩО ЕВТИНО И ХУБАВО
| |
|
Сега...хубаво сте се засилили да никелирате,ама имайте предвид,че процесът е от два етапа.Помедняване и никелиране.Най-добрата комбинация е тази на руснаците от преди 30 години-мед-хром-никел.Това вече почти не се прави.За това какво представлява технологията-ами намерете една жигула от 80-та година и вижда никелираните и тасове.Всичките са все едно сега излизат от завода.
Сега процесът е както казах два етапа-помедняване и после никелиране във вана.Без мед за основа,покритието се лющи и не е устойчиво на топлинни и механични влияния.
Горе четох за никелиран карбуратор-карбураторите на всички автомобили,произведени след 70-те години (това важи и за мотоциклетите) са от материала ЦАМ.Цинк,алуминии,мед.Притежава изключително добри леярски качества и заради това е предпочитан при изработката на фини детайли,но е подчертано неустойчив на механични въздействия.Едно пренатягане и карбураторът е безвъзвратно изкривен.Дали това чудо въобще подлежи на никелиране...ми е доста съмнително.
Алуминият и особено дуралуминият (мюбимият материал в мотоциклетостроенето) са по-подходящи за полиране,от колкото за каквато и да е друга обработка.Преди да се впуснете в скъпи манипулации,направете един експеримент с полиране.Детайлът е обезмаслява с фосфорна киселина,минава се отгоре с твърда телена четка и (от там започва трудното) следват три ръце водна шкурка.1000,2000 и 2500.На 2500 детайлът е достатъчно гладък,за да се избръснете в банята,ползвайки го за огледало.
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
|
|
|