|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | (покажи всички)
Тема
|
ЕС е повече политически, отколкото икономичес
[re: leyte]
|
|
Автор |
mak ot Sofia (безпристрастен) |
Публикувано | 09.10.19 11:11 |
|
Хубаво. Но премахването на митата? Отварянето на границите и свободно движение на гражданите, парите, товарите? Една валута.
Без да правя статистика знам за много островитяни, които работят във Франция, Германия.
Ние сме още в чакалнята на Шенген, еврото. Защото ни нямат доверие. Като покажем, че заслужаваме доверие, ще излезнем от чакалнята и ще влезнем в свободната зона.
Самият факт, че българи могат да работят в тази зона е плюс.
СЭВ беше повече политическа отколкото икономическа структура. Там всичко беше планирано и я нямаше свободата на предприемачеството.
Редактирано от mak ot Sofia на 09.10.19 11:31.
| |
Тема
|
Re: ЕС е повече политически, отколкото икономичес
[re: mak ot Sofia]
|
|
Автор |
leyte (старо куче) |
Публикувано | 09.10.19 11:59 |
|
Именно! Всеки се радва на голям пазар и среда без ограничения или минимални такива.
Темата е какво става, когато политиката се намеси и преследва свои ефекти:
Фолксваген - Ердоган с политически решения ги тегли към себе си, а ГФР ги насърчава;
Ние, заради регулации в ЕС не сме конкурентни;
Гледаме сега, с политически натиск от ЕС възможно ли е Фолксваген да се върне към нас.
Къде е свободата на ФВ и нас да се конкурираме? Не идва ли много политиката?
А, ако Америка каже на Фолкваген - заради непазарните ви трикове ви санкционираме или ограничаваме на ЮС пазара... Напълно в духа на европейските решения за Гугъл и американските за Еърбъс... Кое ще повлияе повече, като знаем зависимостта на ФолВе от ЮС пазара - ограничаването на американски пазар или политическия натиск на ЕС?!
| |
|
Т.е. което ти пишеш си е вярно.
Според мен хубава политика е когато тя не пречи на икономиката
Аз не виждам причина да се повдига въпроса: Къде ФВ ще си строи завод. Не че няма заводи в Германия. Обаче световна тенденция е да се правят заводи в страни, където разходите за работна сила са по-малки. Много производители на компютри и тем подобни неща си изнесоха производството в Далечния изток. Под тем подобни неща разбирам и разни суитчове и рутери за комуникациите. Не е тайна, че заводи в Китай произвеждат електроника на по-ниски цени. То, между другото, произвеждат и дрехи и какво ли още не на цени, които убиват оригиналите.
Но специалистите си разбират от работата. Аз се жалвам, че нещо не работи както аз очаквам, а специалистите се произнасят: Сигурно е жълт
Хайде да се върна на историята. Япония започна да произвежда повече коли от САЩ. Едно е заплата на американски работник, друго е на японски.
А битката между американските производители на самолети е европейски си е интересна. Стигна се дотам американски превозвачи да си купуват Еърбъс. Като този, който се приводни в Хъдзън.
| |
|
Ха-ха!
Чува се отварянето ма маса бири от заинтересовани в темата и дъвченето на чипс и пуканки все по-звучно през последните дни.
Верно, може да сме вече (може би такава бе изначално ролята ни) само наблюдатели, но поне я гледаме тази немска комедия с балкамски привкус от балкон, първи ред.
Наздраве и... Мляс-мляс.
| |
Тема
|
Re: да де
[re: leyte]
|
|
Автор |
goga (изследовател) |
Публикувано | 15.10.19 17:43 |
|
Накрая ще вземе наистина този шибан завод да дойде в България
| |
|
... гербаджийската калинка Караниколов да потвърди, че България остава твърдо в играта за завода на VW.
| |
|
Гешев: Чистим България от бизнесмени, които замърсяват
Заводът на VW тъй и тъй ще замърсява, та Гешев няма да ги допусне.
| |
|
Ами той македонец, говорителката му македонка... кой друг да свърши тая работа?
| |
|
Предполагам, че активното лобиране на Плевелиев само отблъска германците, заради съмнения за лични интереси и корупция.
Например, досега Плевелиев не е казал на каква цена е купил ливадите над Бизнес парк Младост 4 и на каква ги продава. Ако купуваш на цена за ливада и продаваш скоро след това на цена за Бизнес парк може да спечелиш стотици милиони. В САЩ такива сделки се наказват със затвор, ако той е ползвал вътрешна информация, че там ще се строи (разширява) Бизнес парк 4. А тогава кмет беше ББ, негов приближен.
Сега за потенциалната площадка за Фоксваген.
Настояването на Плевнята държавата да изкупи терена край София от австрийска компания за имоти и ПИБ води до съмнения за подобна на Младост 4 схема. Нима няма държавни или общински терени? На каква цена е придобила имота австрийската компания и на каква ще бъде изкупен от държавата?
Макар че за Фолксваген му е все едно защото за тях терена е безплатен, косвеното им участие в корупционни схеми вероятно не е приемливо.
| |
Тема
|
Re: Чакам спеца по фурмите...
[re: DannyDeVito]
|
|
Автор |
MupaM (ordinary юзър) |
Публикувано | 02.07.20 13:07 |
|
Офтопик.
Хаха, верно, че и двамата били от пиринското "малцинство". За ИГ пишеше и още пише в Уики, че бил роден в "Софийска област" обаче, други данни нямало, все едно за Паисий говорим. ;)
Е ми... квото и да се говори, нашият земляк, предшественикът му, ако не друго, по-добро впечатление правеше. Не съм изцяло фенка или противничка на който и да било от двамата, но Цацаров беше видимо подготвен юрист, изтънчена работа, тоя си е полицайче или поне се държи като такова. И то - не щото е завършил Симеоново.
”...как сред южната местност хълмиста
Варна свети, чудесна и чиста
като сбъднал се утринен сън.”
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | (покажи всички)
|
|
|