Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 03:14 05.06.24 
Политика, Свят
   >> Македония
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | (покажи всички)
Тема Re: След оглед във Варна и региона...нови [re: Darkages]  
Автор tuzlija-179435 (стар вълк)
Публикувано05.04.19 05:14



..няма магистрала...
Тия с мантрата "(Х)асфалт не се яде!" да ядат сиренясалия...



Редактирано от tuzlija-179435 на 05.04.19 08:21.



Тема Re: След оглед във Варна и региона...нови [re: tuzlija-179435]  
Автор goga (изследовател)
Публикувано05.04.19 06:12



Доколкото разбрах, най-дълго са оглеждали около Пловдив и София.

По принцип идеални варианти няма - на тях им е ясно, че все за нещо трябва да се направи компромис. Ако ни сравняват със сърбите: те нито са с повече и по-добри магистрали, нито са с по-голям прираст, релефът ни е приблизително подобен - що се отнася до огледаните терени.

Ако имат капка мозък и все пак се играе по правилата: би трябвало да изберат България, защото: 1. е част от ЕС и 2. по този начин става витрина за съседите, които клонят към евро-азийската орбита; 3. България, за разлика от Сърбия, в две световни войни е съюзник на Германия;

Но както вече казах, тук нормална логика и правила няма. Тъй че ще видим...

Редактирано от goga на 05.04.19 06:28.



Тема Re: След оглед във Варна и региона...нови [re: tuzlija-179435]  
Автор Superserb (малоум)
Публикувано05.04.19 18:39



...това показва нуждата от реформи в офиц. български език!



Тема Re: След оглед във Варна и региона...нови [re: goga]  
Автор Superserb (малоум)
Публикувано05.04.19 18:44



Аргумента завода да е в Сърбия, е че желаят да ги привлекат в своята орбита. То затова е този напан за Западните Балкани. Както и да я укрепят като евентуална граница срещу мигрантите - това е австрийски..."акъл".

Ние все пак дадохме още преди 20 години някой от най-големите си предприятия в химията и металургията на европейски компании. В 90те отказахме японски завод за автомобили, заради недоволство на Зап. европейските автомобилостроители с обещанието, че те ще построят нещо...което си отиде в канала.
То докато ги чакахме да дойдат...не останаха хора. Те решенията на партията действат и след десетилетия.



Тема Re: След оглед във Варна и региона...нови [re: Superserb]  
Автор komitaO3 (български)
Публикувано05.04.19 18:55



Коя партия, ЕНП ли





Тема Re: След оглед във Варна и региона...нови [re: komitaO3]  
Автор Superserb (малоум)
Публикувано05.04.19 19:10



Каква партия?



Тема Re: След оглед във Варна и региона...нови [re: Superserb]  
Автор komitaO3 (български)
Публикувано05.04.19 19:15



Чиито решения действат десетилетия





Тема Re: VWнови [re: ElCortador]  
Автор torlakov-93629 (оД Цаконица)
Публикувано05.04.19 21:37



Бегайте далече от народна кола и народна власт ....





Тема Re: VWнови [re: ElCortador]  
Автор ludo-mlado (оптимист)
Публикувано12.04.19 11:16



България и Турция са в шортлистата за новия завод на Volkswagen


Делегация от концерна е посетила София в началото на април, преди посещението на германския президент, предава DPA
България и Турция са в шортлистата за новия завод на Volkswagen


Volkswagen напредва с процеса на избор на местоположението за новия си завод в чужбина. Според информация на Deutsche Presse-Agentur в шортлистата на кандидатите остават България и Турция. Въпреки това все още не е взето решение – по темата трябва да заседава и Надзорният съвет на своето заседание след Великден. Състезанието е отворено и нищо не е решено, поясняват пред DPA добре информирани източници.

И в двете страни разходите за персонал са много по-ниски, отколкото в Германия, а самата инвестиция е за около 1 млрд. евро. Компанията не коментира темата.

По-рано за плановете на VW за новото вложение алармираха Работническия съвет: служителите се притесняват за капацитета на съществуващите фабрики и призовават вместо да се правят нови инвестиции, да се използва един от съществуващите обекти.Това може да бъде една от фабриките за двигатели в Салцгитер, в Полковице в Полша или в Гьор (Унгария). Според наличната досега информация окончателното решението за нов завод следва да се взема при следващия кръг на планиране на заседание на Надзорния съвет през ноември.

Според DPA България продължава да има добри шансове за вложението. В деня преди посещението на федералния президент на Германия Франк-Валтер Щайнмайер в София в началото на април група мениджъри на Volkswagen е разгледала немскоезична детска градина в столицата. Това също е едно от условията, които се преглеждат от Volkswagen - автомобилопроизводителят не иска да остави нищо на случайността при избора на бъдещото си местоположение.

Предвид големите инвестиции в електромобилността заводите за двигатели на автомобилния гигант са подложени на особен натиск. Електрическите двигатели изискват според предишни изявления на изпълнителния директор на VW Херберт Дийс с 30% по-малко работа. Това вероятно ще повлияе на броя на служителите, но Дийс подчерта, че Volkswagen ще се ориентира по демографската крива и просто няма да удължава наемането на нови хора на мястото на пенсиониращи се служители.

Неотдавна стана известно, че до 7000 работни места могат допълнително да бъдат премахнати в администрацията поради автоматизация. Базираният във Волфсбург производител на автомобили обяви в средата на ноември, че ще увеличи инвестициите си в електромобилност, автономно шофиране и цифровизация до почти 44 млрд. евро през следващите пет години. От тези средства 30 млрд. евро са предназначени за електрическа мобилност, каза Дийс.

Той също така обяви, че производствата на Skoda Karoq и Seat Ateca трябва да бъдат преместени в нов, допълнителен завод за асемблиране на множество марки, като се търси място в Източна Европа. В същото време производството на Passat ще бъде преместено от Емден в завода на Skoda в Чехия, докато в заводите на VW в Цвикау, Хановер и Емден ще се асемблират електрически превозни средства.

Новият завод ще трябва облекчи производството на Skoda. През миналата година главният изпълнителен директор на дъщерното дружество на VW Бернар Майер заяви, че капацитетът на заводите на Skoda в Европа е напълно запълнен.





Тема И накрая...нови [re: ludo-mlado]  
Автор Darkages (ветеран)
Публикувано04.10.19 14:12








Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.