|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | (покажи всички)
|
..няма магистрала...
Тия с мантрата "(Х)асфалт не се яде!" да ядат сиренясалия...
Редактирано от tuzlija-179435 на 05.04.19 08:21.
| |
Тема
|
Re: След оглед във Варна и региона...
[re: tuzlija-179435]
|
|
Автор |
goga (изследовател) |
Публикувано | 05.04.19 06:12 |
|
Доколкото разбрах, най-дълго са оглеждали около Пловдив и София.
По принцип идеални варианти няма - на тях им е ясно, че все за нещо трябва да се направи компромис. Ако ни сравняват със сърбите: те нито са с повече и по-добри магистрали, нито са с по-голям прираст, релефът ни е приблизително подобен - що се отнася до огледаните терени.
Ако имат капка мозък и все пак се играе по правилата: би трябвало да изберат България, защото: 1. е част от ЕС и 2. по този начин става витрина за съседите, които клонят към евро-азийската орбита; 3. България, за разлика от Сърбия, в две световни войни е съюзник на Германия;
Но както вече казах, тук нормална логика и правила няма. Тъй че ще видим...
Редактирано от goga на 05.04.19 06:28.
| |
|
...това показва нуждата от реформи в офиц. български език!
| |
Тема
|
Re: След оглед във Варна и региона...
[re: goga]
|
|
Автор |
Superserb (малоум) |
Публикувано | 05.04.19 18:44 |
|
Аргумента завода да е в Сърбия, е че желаят да ги привлекат в своята орбита. То затова е този напан за Западните Балкани. Както и да я укрепят като евентуална граница срещу мигрантите - това е австрийски..."акъл".
Ние все пак дадохме още преди 20 години някой от най-големите си предприятия в химията и металургията на европейски компании. В 90те отказахме японски завод за автомобили, заради недоволство на Зап. европейските автомобилостроители с обещанието, че те ще построят нещо...което си отиде в канала.
То докато ги чакахме да дойдат...не останаха хора. Те решенията на партията действат и след десетилетия.
| |
Тема
|
Re: След оглед във Варна и региона...
[re: Superserb]
|
|
Автор |
komitaO3 (български) |
Публикувано | 05.04.19 18:55 |
|
Коя партия, ЕНП ли
| |
Тема
|
Re: След оглед във Варна и региона...
[re: komitaO3]
|
|
Автор |
Superserb (малоум) |
Публикувано | 05.04.19 19:10 |
|
Каква партия?
| |
Тема
|
Re: След оглед във Варна и региона...
[re: Superserb]
|
|
Автор |
komitaO3 (български) |
Публикувано | 05.04.19 19:15 |
|
Чиито решения действат десетилетия
| |
|
Бегайте далече от народна кола и народна власт ....
| |
|
България и Турция са в шортлистата за новия завод на Volkswagen
Делегация от концерна е посетила София в началото на април, преди посещението на германския президент, предава DPA
България и Турция са в шортлистата за новия завод на Volkswagen
Volkswagen напредва с процеса на избор на местоположението за новия си завод в чужбина. Според информация на Deutsche Presse-Agentur в шортлистата на кандидатите остават България и Турция. Въпреки това все още не е взето решение – по темата трябва да заседава и Надзорният съвет на своето заседание след Великден. Състезанието е отворено и нищо не е решено, поясняват пред DPA добре информирани източници.
И в двете страни разходите за персонал са много по-ниски, отколкото в Германия, а самата инвестиция е за около 1 млрд. евро. Компанията не коментира темата.
По-рано за плановете на VW за новото вложение алармираха Работническия съвет: служителите се притесняват за капацитета на съществуващите фабрики и призовават вместо да се правят нови инвестиции, да се използва един от съществуващите обекти.Това може да бъде една от фабриките за двигатели в Салцгитер, в Полковице в Полша или в Гьор (Унгария). Според наличната досега информация окончателното решението за нов завод следва да се взема при следващия кръг на планиране на заседание на Надзорния съвет през ноември.
Според DPA България продължава да има добри шансове за вложението. В деня преди посещението на федералния президент на Германия Франк-Валтер Щайнмайер в София в началото на април група мениджъри на Volkswagen е разгледала немскоезична детска градина в столицата. Това също е едно от условията, които се преглеждат от Volkswagen - автомобилопроизводителят не иска да остави нищо на случайността при избора на бъдещото си местоположение.
Предвид големите инвестиции в електромобилността заводите за двигатели на автомобилния гигант са подложени на особен натиск. Електрическите двигатели изискват според предишни изявления на изпълнителния директор на VW Херберт Дийс с 30% по-малко работа. Това вероятно ще повлияе на броя на служителите, но Дийс подчерта, че Volkswagen ще се ориентира по демографската крива и просто няма да удължава наемането на нови хора на мястото на пенсиониращи се служители.
Неотдавна стана известно, че до 7000 работни места могат допълнително да бъдат премахнати в администрацията поради автоматизация. Базираният във Волфсбург производител на автомобили обяви в средата на ноември, че ще увеличи инвестициите си в електромобилност, автономно шофиране и цифровизация до почти 44 млрд. евро през следващите пет години. От тези средства 30 млрд. евро са предназначени за електрическа мобилност, каза Дийс.
Той също така обяви, че производствата на Skoda Karoq и Seat Ateca трябва да бъдат преместени в нов, допълнителен завод за асемблиране на множество марки, като се търси място в Източна Европа. В същото време производството на Passat ще бъде преместено от Емден в завода на Skoda в Чехия, докато в заводите на VW в Цвикау, Хановер и Емден ще се асемблират електрически превозни средства.
Новият завод ще трябва облекчи производството на Skoda. През миналата година главният изпълнителен директор на дъщерното дружество на VW Бернар Майер заяви, че капацитетът на заводите на Skoda в Европа е напълно запълнен.
| |
|
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | (покажи всички)
|
|
|