Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 01:19 22.05.22 
Спорт
   >> Културизъм
Всички теми Следваща тема *Кратък преглед

Тема Някой правил ли е такава програма:  
Автор martyr (fallen)
Публикувано12.08.05 00:05



(Да ми каже, дали сработва!?)

Германска тренировка за маса. (неточен превод)

(10 серии по 10 повторения)

Ако сте в застой във вашата тренировка или искате да опитате нещо различно, може да дадете шанс на метода "German Volume Training". Това е отлична програма за бързо качване на мускулна маса. Качвания на 10 фунта (около 5 кг) маса за 6 седмици не са рядкост
Методът "German Volume Training" е лесен за следване. Целта е да се направят 10 серии по 10 повторения при еднаква тежест за всяко упражнения. Трябва да започнете с малка тежест, приблизително около 50-60% от максимума Ви за 1 повторение. Например, ако можете да вдигнете 150 кг един път, трябва ползватя около 75-80 кг за работа с това упражнение.
За тази програма Ви трябва само по едно комплексно упражнение за група. Някой добри упражнения са:
Гърди: Щанга или дъмбели от лежанка.
Гръб: Навеждане със щанга или придърпване на хоризонтален скрипец.
Крака: Клек с щанга или разгъване на лег преса.
Рамене: Вдигане на щанга или дъмбели от седеж.
За малки мускулни групи, като бицепс, трицепс, прасци или корем може да правите 3 серии по 10-15 повторения (т.е. 3 серии концентрични сгъвания, 3 серии кикбек с дъмбел, 3 серии на калф машина и т.н.)

Ето примерен график за German Volume Training:

Понеделник:
Гърди и гръб:
- по едно упражнение за всяка група от 10 серии по 10 повторения.
Сряда:
Крака, прасци, и корем
- 10 серии от 10 повторения за крака,
- 3 серии от 15+ повторения за прасци и корем
Петък:
Рамене, бицепс, и трицепс
- 10 серии от 10 повторения за рамене
- 3 серии от 10+ повторения за бицепс и трицепс
Не тренирайте Вторник, Четвъртък и почивните дни, това ще да де време на тялото ви да расте. Почивайте само 60-90 секунди между сериите. Първите серии ще ви се сторят лесно, но като напреднете в тях, сериите ще станат по-трудни с умората. Когато можете да направите всички 10 серии по 10 повторения в добра форма увеличете тежестта с 5%
Дайте шанс на тази програма за 6 седмици и съм сигурен, че ще сте доволни от резултата а даже може и да си търсите по-големи дрехи.

(Оригиналната статия)



Тема Re: Някой правил ли е такава програма:нови [re: martyr]  
АвторЛилиaнa (Нерегистриран)
Публикувано12.08.05 06:47



аз не бих се съгласил с 2 неща
1. комбинирането на мускулните групи:
----
Гърди и гръб:
Крака, прасци, и корем
Рамене, бицепс, и трицепс
---
според мен:
Гърди бицепс
гръб трицепс
корем рамо
е по-добре.

2. тренировката само понеделник сряда и петък е много недостатъчно!
По описаната програма тялото има цяла седмица "да расте"!



Тема Re: Някой правил ли е такава програма:нови [re: Лилиaнa]  
АвторП K (Нерегистриран)
Публикувано12.08.05 09:57



Групирането си е стандартно. Три пъти седмично е достатъчно.
Програмата не ми е по - вкуса, но си мисля, че работи. Пробвал съм подобен обемен тренинг при набиранията, само че правех по 5, а не по 10 повторения. Тоест, 10х5 набирания. Последните серии беше невъзможно да направя дори 5, и правех само по 3 набирания. С 10 повторения ми се струва, че трябва да се ползва прекалено лека тежест. 55 - 60% е под необходимата интензивност за хипертрофия. Ако правиш 5 повторения, ще може да използваш 70 - 80% от максималната тежест и ефекта ще е по - голям.



Тема Re: Някой правил ли е такава програма:нови [re: martyr]  
АвторStone Cold (Нерегистриран)
Публикувано12.08.05 14:11



Prail sum podobno ne6to 1 godina , 6toto nqamah vreme . V ob6ti linii zastoi tva e.



Тема Re: Някой правил ли е такава програма:нови [re: Stone Cold]  
Авторxxx (Нерегистриран)
Публикувано13.08.05 17:21



Би трябвало да бъде 75-80 % от максималната тежест .Значи тия методи не са измислени сега,има книги в които са описани тези методи.Яко блъскане,здраво хапване и разумно взимане на добавки и стероиди.Други тайни не са известни.




Всички темиСледваща тема*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2022 Dir.bg Всички права запазени.