Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 10:02 01.05.24 
Автомобили
   >> Honda
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | (покажи всички)
Тема Re: Чип тунинга!нови [re: ADH-Honda]  
Автор PARADOX_sf (пристрастен)
Публикувано14.09.03 10:05



И ся кво?
Ментаджия ли ме изкара?
Верно, е че имам софтуер на MUGEN, SPOON, SKUNK2 и т.н. , но тва е друга тема...

VTEC POWER


Тема Re:Auslandнови [re: jamie]  
Автор BUGATTl 57 (Vive la marque)
Публикувано14.09.03 13:39



Az sa6to sam fan na 4ipa , vijdal s v Germaniq 4ip-vani cars , ami vaji otvsqkade. Az li4no samo tam 6te si napravq 4ip ili nikade !!!

Veyron-W16cyl.+4xTurbo=1001ps.


Тема Подписвамнови [re: PARADOX_sf]  
Автор jamie (Bad to the bone)
Публикувано15.09.03 11:59



че си пълно менте :-)))
Чудя се кога ли ще те подгонят да те бият заради преебано ЕКУ ...

UB40 !



Тема Италия.нови [re: BUGATTl 57]  
Автор jamie (Bad to the bone)
Публикувано15.09.03 12:01



Това би бил моя избор (ако, когато и т.н. - най-вероятно никога) :-)))

UB40 !



Тема Re: Италия.нови [re: jamie]  
Автор BUGATTl 57 (Vive la marque)
Публикувано15.09.03 12:48



Ami stava , te i Italiancite sa fans na reza4kite , ta moje i da gi razbirat ne6tata .

Редактирано от BUGATTl 57 на 15.09.03 12:49.



Тема Re: Чип тунинга!нови [re: ADH-Honda]  
Автор Resurrector (бивш МиГ)
Публикувано15.09.03 14:22



По принцип, ако е добре направен, чип-тунинга задалжително трябва да повиши мощността, без да скапва двигателя. Сега ще обясня защо.
Като начало, трябва да знаете, че ЕКУ-то управлява дюзите чрез задаване на интервали от време през които дюзата е отворена/затворена (duty-cycle). Точно тези времеви интервали са обект на чип-тунинга. Тук, обаче, има един тънък момент - дебита на дюзата е ф-я от duty-cycle и налягането на бензина в системата. От тук идва едно гадно ограничение, налагано от гадните капиталисти - производители на коли.
По принцип, инжекционите са полу-електронна, полу-механична система. На производителя му излиза по-евтино да направи едно ЕКУ с еднакви стойности за цялата си гама двигатели. Двигателите, обаче, са различни, и разхода им на бензин също е различен. Но, както знаем, ЕКУ-тата са еднакви, следователно duty-cycle стойностите - също. Тук капиталистите правят един трик - слагат един чисто механичен клапан, който се нарича "регулатор на налягането". Регулаторът на налягането е свързан с едно маркуче към всмукателния колектор на двигателя така, че при по-голямо разреждане в колектора (по-високо натоварване на двигателя) увеличава налягането на бензина, а при по-малко натоварване го намалява. Просто трудът на механика, който изработва такъв регулатор е по-евтин от труда на компютърния специалист, който вкарва таблиците с duty-cycle стойностите в ЕКУ-то. (образно казано)
Ако автомобилът е нов, чип-тунингът ще доведе до по-малко увеличаване на мощността. Но въпреки това увеличение ще има, поради по-прецизните duty-cycle стойности, получени от изследването на конкретния двигател. Когато автомобилът остарява, остарява и въпросният регулатор на налягането. Пружината вътре се уморява и налягането в системата пада, което води до по-малък дебит на дюзите. Чип-тунингът на такива коли води до сериозно повишваване на мощността.
Тук, обаче също има един тънък момент. Принципно, при по-ниски обороти горивната смес се обеднява, с цел икономия. При високи обороти, обаче, бедната смес е опасна, за това се сместа се обогатява. Чип-тунинговчиците, обаче, най-вероятно променят duty-cycle таблиците така, че сместа да е богата и на ниски обороти. Когато шофьорът потегля нормално, той усеща, че колата "дърпа повече" и се кефи на резултата от тунинга. Тва обаче е психологическа измама, тъй като мощността на двигателя реално не е увеличена, той просто е "подпрян" от към ниските обороти.




Тема AA shto pak ne v Qponiq ?нови [re: BUGATTl 57]  
Автор w1zz4rd (HONDA MANIAK)
Публикувано15.09.03 22:58



tam sashto sa ludi rezaci



Тема Re: За само 8%нови [re: jamie]  
Автор Demon-ClubHonda (Wrestling Team)
Публикувано16.09.03 11:04



а как ще се отрази това на разхода и няма ли да износи по-бързо двигателя?



Тема Re: Чип тунинга!нови [re: Resurrector]  
Автор Demon-ClubHonda (Wrestling Team)
Публикувано16.09.03 11:13



В крайна сметка как се отразява това на живота на двигателя, от къде можеш да си сигурен в чиповете, които се продават тука в БГ, също как се отразява на разхода?
Един приятел си е сложил чип и то добър и сега кара само с 98 октана, защото с ниско октанов бензин са му казали, че е вредно за двигателя, получавали се детонации и като сложим всичко това на везната в крайна сметка има ли смисъл да разваляш здрава кола и да и намаляваш КПД-то за някакви макс. 10 кончета?



Тема Re: За само 8%нови [re: Demon-ClubHonda]  
Автор jamie (Bad to the bone)
Публикувано16.09.03 12:15



Няма сериозна разлика в износване.
Да, ще харчи повече.

UB40 !




Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.