Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 21:12 21.05.24 
Поколения
   >> 40-50
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | (покажи всички)
Тема Re: къф информатик е, customer supportнови [re: ~@!$^%*amp;()_+]  
Автор Naki (Company PC Guy)
Публикувано05.06.23 00:24



Глупости.
Точно моята работа това "нещо" щеше тотално да я оплеска...



(Работим със скриншоти и други НЕтекстови данни, дето на ботчето щяха да му дойдат нанагорно. И 20% от работата ми да може да свърши без да прецака клиента, ще си е чисто християнско чудо.. )

Не пиша само каквото ми скимне, а такива неща дето биха решили проблема на клиента правилно и най-добре - проблеми често породени от калпав софтуер/бъгове, тоест с нетривиални решения.

Ако беше софтуерът идеален, може би ChatGPT-то щеше да има някакъв минимален шанс да е от полза, но точно пък нашият софтуер е бая далеч от "идеален".

ЕДИТ: Впрочем, аз не чатя с клиентите.
Работим в нереално време, т.е. с емайли. Съответно има разлика с директен, пряк чат като този на AI чат-ботовете.
Демек всеки емайл напред/назад е понякога къс като чат, да, ама понякога (по-честия случай) доста по-дълъг.

Вероятно ще ги обучат и на това, ама да напишеш 3-4 реда на 1 път, после други 3-4, после още 2-3 думи е едно, а голям емайл с много редове и параграфи, 3-4 атачмънта инлайн, още няколко извън текста - и после накрая клиентът да не разбере че отсреща е бот - съвсем друго!

Ще им отнеме известно време за това, а май не е и приоритет.

(Приоритети са лъгането, измислянето, етичните проблеми на АИ-то.. )


Редактирано от Naki на 05.06.23 00:43.



Тема Re: къф информатик е, customer supportнови [re: ~@!$^%*amp;()_+]  
Автор UnicaDonna (скандалджийка ))
Публикувано05.06.23 00:30



Е не може да няма некво подобно образование все пак..
Знам ли. Нали съм ВВС..

СПОРЕД МЕН!!!!



Тема Re: къф информатик е, customer supportнови [re: UnicaDonna]  
Автор Naki (Company PC Guy)
Публикувано05.06.23 00:25



Нямам! Написах по-горе.




Тема Re: къф информатик е, customer supportнови [re: Naki]  
Автор UnicaDonna (скандалджийка ))
Публикувано05.06.23 00:40



Ми толкоз по-зле. Откъде тогава извади тая глупотевина за данните?

СПОРЕД МЕН!!!!



Тема Re: Извинявай че те прекъсвамнови [re: Santo Modesto]  
Автор tia9 (странна птица)
Публикувано05.06.23 00:55



Низша класа източноевропейци? Вие от висшата класа неевропейци защо смятате, че компания от около 8 души трябва да пази тишина, при това на маса и то защото си решил да отговориш на въпрос на накой от масата? "Пренос на информация" - дрън, дрън, защото най-подходящото място е "на маса" с голяма компания.
Ако искаш среща "за пренос на информация", ами просто не каниш повече от трима-четирима души и то в такъв вид заведение, не на всяка маса и във всяка кръчма.
Компания в кръчма с 8 души не предполага лектория, па макар и кратка. Един те питал, петима не ги интересува. Та така за вашата висша класа задокеанска, има си места за разговор, има места за веселие или да си подрънкате глупости.

Хората които няма какво да кажат си поставят големи сигнатури


Тема Re: Извинявай че те прекъсвамнови [re: Laugh2O23]  
Автор tia9 (странна птица)
Публикувано05.06.23 01:09



Глупости, първо влез в метрото и виж какво приема. Второ - в Италия таксиметровите шофьори не са с костюми и говорят мноооого, ама адски много, а също и лъжат доволно много. Не преигравай, не пристигаш от Бъкингам. Същата история е в Италия, че на места и по-зле.

Хората които няма какво да кажат си поставят големи сигнатури


Тема Re: Извинявай че те прекъсвамнови [re: Santo Modesto]  
Автор saksun (непозната)
Публикувано05.06.23 02:19



Не са много хората, които умеят да изслушват. Нещо повече, има начин чрез думи като ,,да", ,,разбирам" и други, да се поддържа разговорът и усещането у говорещия, че го слушат.
Има някои норми, но би трябвало човек още в ранните си години да се запознае с тях, после е трудно.

Но в конкретната ситуация е по-сложно да бъде изслушан някой без звук да го смути, просто самата обстановка в заведение и голяма компания не позволява много това. Както си писал, един иска пепелник, друг – вода, трети си мести стола, четвърти може към тоалетната да тръгне, на петия ще звънне телефонът, накрая и сервитьорът може да се приближи да пита има ли нужда от нещо, така че, възможности за прекъсване, особено на дълго речево изложение, не липсват.

Добрата ваксина е наличната, а най-добрата - поставената.


Тема Re: Всяко "знание" е "данни"нови [re: oberleutnantRzevski]  
Автор tuzlija-179435 (стар вълк)
Публикувано05.06.23 02:57



Аз съм ограмотявал безплатно.
Авторът на темата и въобще всеки бих го признал за класи над мен само ако има 2 члена и сере мед.



Тема Re: Всяко "знание" е "данни"нови [re: Naki]  
Автор tuzlija-179435 (стар вълк)
Публикувано05.06.23 03:03



"Слънцето грее силно" - добре.

Я нещо за кака ми Донка:

"Слънце грее,
пи4к@ зрее,
ку® надзърта
и се смее."
(Анонимен автор от първата половина на ХХ век)





Тема глей са акичнови [re: Naki]  
Автор ~@!$^%*amp;()_+ (целия горен ред)
Публикувано05.06.23 04:22



има програмисти
който e назубрил няколко езика е кодер
следват qa
който и за qa не става е it
customer support и за чеп не ставате




Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.