Тема
|
Клиентите виновни (наем коли)
|
|
Автор |
Santo Modesto (рекордьор) |
Публикувано | 26.01.23 03:19 |
|
Чета тези дни тук-там статий за наем коли агенцийте в САЩ, по летищата, как паркингите им били задръстени с електрически коли - които клиентите упорито отказват да използват. Клиентите ще се изтрепат да вземат каквито нормални коли има налични - и отказват да вземат електрическите. По-смелите (защо се иска смелост? ще стане ясно по-долу) току пуснат снимка на паркинг, задръстен с електрически коли.
Статийте, за да изглеждат обективни, изреждат неволите на клиенти, разочаровани от електрическите коли. Неволите са обичайните проблеми, които няма да описвам тук; доста съм писал по темата. Обаче!
Нормалната реакция, когато клиентите масово, по целите САЩ и съседни Тексас, отказват да наемат даден вид возило, е да се погледне критично към возилото. Поединично хората често са глупави, но групово - рядко. Още повече за групи от хора в икономическата класа която може да си позволи да пътува със самолет и да наема коли: това са хора които статистически харчат въз основа на разум, предимно, и доста по-назад въз основа на чуства и снобизъм. А в случая, излиза че клиентите са виновни: не знаят как да използват електрическите коли, не умеят това, пропускат онова, все недостатъчни с нещо, все дефектни и в шофьорство, и в отвореност към, такова, напредъка, и в желание за промяна към по-добро, действащи против собствения си интерес, и изобщо регресивни, един вид.
Това е точно затоплистка / зеленистка пропаганда, прехвърляща недостатъците в изделието върху нежелаещите да го ползват. Ако клиентите предпочитат дадена марка коли под наем, или даден модел - упражняват пазарен избор, и които марки и модели биват избягвани - значи в нещо куцат. Което е правилната логика. Да, обаче щом се заговори за возилата на светлото корпорационно затоплистко зеленистко бъдеще - логиката бива обърната, с очевадна пропагандна цел. Клиентите просто нямат право да упражнят избор който противоречи на затоплистко-зеленистката догма.
Та значи, както излиза за сега, ако затоплисто-зеленистите искат светът да превключи на електрически коли, само правителствена диктатура му е майката! Диктати, насилие, наказания! За тези догматици, потребителите, упражняващи свободна воля в избора си, са виновни ако изборът не е разрешен от догмата. И следващата логична стъпка, или по-точно хлъзгане, е че упражнилите неправилна свободна воля се нуждаят от пре-възпитание, и от там знаем къде води пътеката. Към светлото затоплистко-зеленистко бъдеще.
|
|
|
Аз не разбирам тази мода по електромобилите. За мен перфектният автомобил е бензинов, с поне 2 л двигател (най-малкото защото са по-икономични за една и съща скорост). Като знам какво се случва с фината електроника, като лаптопи и компютри, според мен крайният резултат от употребата на литиево-йонни батерии за автомобилен превоз ще е дори още по-големи купища боклук по бунищата, Поручика да се изкаже по-компетентно.
Гледам ги тук напоследък, в OMV-то до парка, разни хора седят в елекрическите си автомобили и чакат цяла вечност да им се заредят батериите. Минавам покрай тях с кучето и 30-40 мин по-късно те все още са там. Аз не бих издържал на такава скука. И каква е файдата от това, ако на всичкото отгоре не може да те закара до морето?! За американския начин на живот, при който можеш да си оставиш градската кола в 2+ паркоместа гаража да се зарежда цяла нощ, като че ли по има смисъл, но тук, където би могъл да закъсаш на пътя с половин-един тон празни батерии в каруцата, ми е напълно непонятно. Ако може някой да обясни, целият съм в слух.
Иначе от екологична гледна точка, ако токът не идва от АЕЦ, ползата относно ГЗ е нулева, ако не отрицателна... По-добре с метрото.
|
|
|
Поединично хората често са глупави, но групово - рядко.
Non-sense. Повечето плодове в една щайга са ябълки, но щайгата съдържа круши.
В Мюнхен има няколко фирми по системата “car share”. Основно се предлагат електрички на БМВ. Мисля, има и Зоуита. Също от летището можеш да наемеш кола - няма бензинови. Ако индикацията на таблото ти показва, че няма ток - просто като свършиш с пътуването я оставяш да се зарежда на някоя от многобройните зареждачки по тротоарите. Няма никаква драма, моя приятелка, преди да си купи кола, ползваше основно такива коли. Даже БМВ-то, въпреки, че изглежда малко, е много комфортно отвътре. В Зоуи не съм се возила. Е, аз си харесвам бензиновата кола, защото и аз, като тебе, съм old school
Това е бъдещето, харесва ти (ни), или не, на електричките. Все някога запасите нефт ще свършат.
|
|
|
Понеже го споменаваш - не съм чела какво си писал за електричките преди, май си отрицателно и иронично настроен… както и да е.
Имам пресен пример за мои роднини, които ходиха на гости на село с взета под наем електричка. КУПИЩА ПРОБЛЕМИ! Свършило им “горивото “ по никое време, та няма къде да заредят, та часове ядове и разправии… Едва са се върнали с часове закъснение.
ПОЖИВЕМ-УВИДИМ!!
|
|
Тема
|
Re: Клиентите виновни (наем коли)
[re: parvaty]
|
|
Автор |
UnicaDonna (скандалджийка )) |
Публикувано | 26.01.23 11:42 |
|
Ако индикацията на таблото ти показва, че няма ток - просто като свършиш с пътуването я оставяш да се зарежда на някоя от многобройните зареждачки по тротоарите
Много бодро! А какво правиш оттам нататък, ако си на средата на пътя си? Как ще се придвижиш? А ако бързаш?
Това е бъдещето, харесва ти (ни), или не, на електричките. Все някога запасите нефт ще свършат.
Не бих била толкова сигурна. Докато запасите свършат - ще бъдат изобретени много по-удачни начини на придвижване, или други горива. Във всеки случай - ще е в много по-далечно бъдеще от това, което се опитват да ни НАЛОЖАТ.
А може би някои ще се придвижват пеш… между пещерите.
ПОЖИВЕМ-УВИДИМ!!Редактирано от UnicaDonna на 26.01.23 12:34.
|
|
|
"Поединично хората често са глупави, но групово - рядко."
Точно с това не съм съгласен. Именно групово - маса, тълпа - хората оглупяват рязко. Интелекта на тълпата, според английските учени, бил равен на интелекта на най-тъпия участник в тази тълпа разделен на броя на участниците.
Теоретически - вие там сте страната на победилия пазар. Демек - пазара с идеалната демокрация (при вас, демокрацията е идеална) - трябва да действа идеално.
И - остава - пазара. Ако електроколите - са добри - според пазара и демокрацията - трябва да ликвидират останалите коли.
ПП
А бе кат гледам, какво става с цените на горивата, та направо се чудя, дали събитията в Украина не са предизвикани с цел да се пробутат електроколи в САЩ?
Bеer? Mоre?
|
|
|
Значи, много добри формулировки имаш тука, за което те поздравявам! Сериозен съм....
Обаче, с дребни букви е това, абе, човек, оправи го това и-кратко, бе, моля ти се!
:)
WALL·E
|
|
|
Групата на пътуващи през летища и наемащи наем коли е съставена почти изцяло от "професионалната" класа - за САЩ. Тази класа може да си позволи, първо и основно, да има време да пътува за лична цел, или нужда да пътува за служебна, и да вземе наем кола. (Да наемеш кола, по-точно, коли наем агенция да ти даде да я наемеш, има пред-изисквания които трудно могат, или не могат, да бъдат задоволени от трудовата класа и по-долу.) Така че аз настоявам на моето обобщение, че тази група хора действат предимно върху разум, сметка, удобство.
Точно на човек от тази класа, той да влезе в кола, която му показва че има хикс километри налични в батерията, и до като излезе от летището, заради външна температура, и кой знае какво още, колата да му покаже 60% хикс, и особено ако го остави на пътя - за такъв човек това е непростимо. После пък със сметките по зареждане на колата: който наемател има време, да се мотка да я зарежда; който няма време - оставя я обратно на наем агенцията - от където идва дължима сметка за зареждането. И точно такива хора четат тези сметки, че и ги сравняват със сметки по зареждане на нормални коли - и изчисляват че зареждането с ток излиза няколко пъти по-скъпо от това с бензин - за едно и също количество енергия.
Заради което истеричната нотка в пропагандата за електрически коли. Както върви адвокатската пословица, когато фактите са с теб, спокойно наблягаш на факти, но когато фактите са против теб, крещиш и наблягаш на чуства.
А за свършващия нефт... Ми от както се помня, той свършва. Свършването обикновено е след около 10 - 20 години. А вече са били открити нефт залежи къде ли не!
Виждала ли си нефто-добивни карти на Мексиканския Залив, или на Северно Море? Примерно. Мексиканският Залив, да продължа примера, е разчертан на (предимно) четириъгълни парцели, с цел продаване на правото за сондаж - на която корпорация го купи от администриращото правителство. Мексиканският Залив е повечето американски. Щото САЩ са решили "тяхните" териториални води да се простират до 360 км от брега - и после са до-уточнили определението за "бряг" да включва подводния релеф, което избутва тези 360 км до над 500, че и повече. (Ако България има силата да действа като САЩ, повечето Черно Море става "администрирано" от България.) Мисълта ми е, който иска да откупи сондажни права в даден парцел в Мексиканския Залив, плаща за тях на администриращото правителство. Почти всичките (!) парцели са откупени! Но не са сондирани. Защото просто няма нужда от повече нефт. Светът е пре-задоволен с нефт. Когато текущо-произвеждащите парцели забавят нефтодобива - сондажите ще се преместят по все още непокътнатите парцели. Говорим резервно наличие на нефт за десетки години на пред. Подобно е положението в другите нефт-богати водни полета. Сондажните права са закупени, но НЕ използвани, заради пре-достатъчната наличност на нефт.
Имаше една съветска хипотеза, още от времето на Джугашвили, че нефто-образуващият процес не е ограничен от останки от динозаври и подобни, от памтивека, а действа и сега, и ще действа в бъдещето. По която хипотеза, нефтът е непрекъснато-произвеждан в земните неда. Не съм специалист в тези въпроси, но май хипотезата се затвърдява на теория, съдейки по нефт находките.
Все едно. За налагане на електрическите коли явно е нужна правителствена диктатура, да компенсира за липсата им на съпернически качества спрямо нормалните.
|
|
|
Не му вярвай на Джугашвили. Наистина ще свърши, но асимптотично. Дори и след 100 години ще има петрол, но ще става все повече лукс.
|
|
Тема
|
Re: Клиентите виновни (наем коли)
[re: Naglets]
|
|
Автор |
Nuke Dukem (very good) |
Публикувано | 26.01.23 18:54 |
|
Мен пък ме кефи изразът "кола наем агенция".
|
|
|
Човекът е супер точен в оценките и аз не се впрягам от грешките в писането, но въпреки това бих му се радвал, ако ги пооправи за свое удоволствие и напредък.
WALL·E
|
|
Тема
|
Re: Клиентите виновни (наем коли)
[re: Naglets]
|
|
Автор |
Nuke Dukem (very good) |
Публикувано | 26.01.23 19:14 |
|
И аз така. Само в скоростта на нефтообразуването като че ли малко не е съвсем категоричен, но с оглед глупостите, които Джугашвили му е ронил навремето, си е напълно разбираемо. :))
|
|
|
|
|
|
За вашите географски ширини си прав. При вас се карат големи автомобили, защото горивото ви е евтино, понеже си го имате. В Европа това не е случая. Ходил си, предполагам, в Швейцария. Или пък Лихтенщайн. Там няма как да се разминат два от вашите джипове. Освен това, тук населението в и около градовете е гъсто засечено - от летище Мюнхен до другия край на града са 90 км. Електричките се дават заредени. Опционално можеш да я включиш да се зарежда, като я оставиш - печелиш точки за лоялност. Отварянето става през приложението, което спестява време.
И да не забравяме - както каза моят доцент по данъчно право - най-важната дума в Германия е sparen. Спестявам. Тези хора за пестеливи и практични. И карат много електрички. Факт.
Може би е въпрос на общество и нагласите му.
|
|
|
с първото поколение нисан листо не можех да отида до работата и да се върна без зареждане (и то по документи, в действителност сигурно и едната посока щеше да му е много)
сега за коледа понеже югозападните си отмениха полетите, взехме кола под наем от нов орлеан до орландо, познай как щеше да е с електричка
|
|
|
Чух за съветската хипотеза през 2014 от американец и от южно-африканец, в компанията "Foster Wheeler", Хоустон клон. Те двамата мислеха Сталин за руснак: пообразовах ги за произхода на Йосиф Джугашвили.
От къде витае това българско предположение, че знанието за съветите единствено съществува в българи, чрез българско образование, от преди падането на ялтенския режим?!
Американците, като съратници на СССР в подялбата на Европа, в много отношения имат много повече политическа и културна и близост до съветите, на кратко, колегиалност с тях, от колкото България. Сега, те са безпредставни в теми, които са остро болезнени за българите (и за руснаците), като етническата и религиозната принадлежност на разни комунистически дейци. Естествено, споменатите колеги не знаеха, че за споменаване на етническа и религиозна принадлежност на член на КПСС / Политбюро следва 20 години трудов лагер (в по-"свободна" България, за такова споменаване май са наказвали с 10 години) - защото това щеше да подкопае тукашната пропаганда за нещастните евреи, мачкани от руснаците, и нуждаещи се от свободна емиграция към САЩ, и следователно за лошите българи / руснаци, мачкащи евреите.
|
|
|
Не съм чела какво са ти писали другите и директно отговарям:
НИКОГА ама НИ КО ГА не бих си взела електрическа кола и ПОДАРЪК да ми я дават!
С бензина и дизела знам колко мога да изкарам и къде да заредя. С електричката - ЯДЕЦ! То една батерия на контрола на телевизора пада при ниски температури какво да говорим за акумулаторни батерии на автомобили?
Второ: Колко години живот имат тези батерии на електрическите коли? Дали след 5 години батериите няма да струват колкото нова кола?
Знаем, че не всичко в батериите е циркулируемо. Има остатъци дето не търпят преработка и трябва да се заровят някъде! Къде?
Трето: завишеното търсене на електрическа енергия не води ли до завишено замърсяване?
Сега най-евтината ел енергия е от въглищните централи и от АЕЦ. Ако се закрият какво правим?
Знаеш ли колко струва тока от перките и панелите? Луда работа!
ЗАбрави за зеленяшките мераци!
Ако забранят колите на дизел и бензин ще настане революция!
|
|
|
Не е учудващо, че са културно и политически по-близо едни до други, все пак става дума за първите 2 суперсили, бродили някога по тази планета.
|
|
|
Онзи ден на 20тина километра на северо-изток мина малко торнадо (май дори не достигна степен 1). Дървета бутнати върху покривите, раздухани огради, обърнати камиони, вдигнати покриви. Бедствие, но за нашите стандарти за природно бедствие, минимално. И? близо 90 000 жилища останали без ток. Още работят да възстановят ток доставката.
И защото помпените системи за канализацията разчитат изцяло на ток (тук е плоско, и отточната вода не може да тече чрез гравитация "на долу"), по доста квартали се разнесе "аромата" на каквото пловдивчани, примерно, биха нарекли "шекер махала". Не сме чули за отточна вода да прелива вътре в жилища (това се е случвало, да!), но смраднята си я има.
Та седящите върху / управляващите държава с такава (!) инфра-структура, с ток жиците виснали по дървени стълбове, с минимална защита срещу мълний, и прочие първобитщини - ТАКИВА управляващи се опитват да ни насилят към електрически коли. Които ще черпят ток от същата първобитна мрежа снабдяваща канализацията и жилищата и прочие. Точно българския израз "на гол корем пищови". Логика нула.
Като чета за вашите управляващи в ЕС, как си натресоха енергийната криза, и какви тъпанарщини ги въртят сега - и при вас управляващите нямат логика.
Мисълта ми е, май вярно ще се достигне до... ако не революция, то... изблици на популизъм...
|
|
|
ЗАбрави за зеленяшките мераци!
За жалост, тези които управляват задкулисно "цивилизования" свят скоро няма да "забравят" - нали ще лапнат милиардчетата оттам... както от пандемията...те си имат планове и проекти в главите, и си ги действат, а ние, овцете, мигаме на парцалки и козируваме...
Ще мине и това, до следващия им "проект". Само че поразиите ще бъдат мащабни, както след всичките им "проекти".
Ама какво им дреме? И без това земята е пренаселена, неколко милиони измрели от стрес, глад, болести или ваксини - гоуем праз.
ПОЖИВЕМ-УВИДИМ!!
|
|
Тема
|
Re: Клиентите виновни (наем коли)
[re: Naglets]
|
|
Автор |
UnicaDonna (скандалджийка )) |
Публикувано | 27.01.23 08:47 |
|
абе, човек, оправи го това и-кратко, бе, моля ти се!
Аааа, не си актуален! В официални документи на законотворците ни се пише ТАКА! Значи - нЕмаш думата да правиш забележки!
ПОЖИВЕМ-УВИДИМ!!
|
|
|
По ирония на съдбата авторът на статията, критикуваща (съвсем правилно) неграмотността на върхушката, е допуснал пунктуационна грешка в употребата си на вметната част "за съжаление".
|
|
|
По ирония на съдбата авторът на статията, критикуваща (съвсем правилно) неграмотността на върхушката, е допуснал пунктуационна грешка в употребата си на вметната част "за съжаление".
Не е вярно.
ПОЖИВЕМ-УВИДИМ!!
|
|
|
В отговор на:
По ирония на съдбата авторът на статията, критикуваща (съвсем правилно) неграмотността на върхушката, е допуснал пунктуационна грешка в употребата си на вметната част "за съжаление".
Не е вярно.
Я виж .
О, извинявай, забравих, че сметката за порното ти е висока не защото помпиш много енергия в дома си, а защото Топлофикация те лъже. :))
|
|
|
За съжаление, авторът на статията е анонимен - скрит зад редакцията на "BG Voice", която се намира в село Mount Prospect, Илиноис (на 30 км от Чикаго). Предлагам да му простим
Селото е само 57 000 жители...
|
|
Тема
|
Re: Клиентите виновни (наем коли)
[re: Crrafterr]
|
|
Автор |
UnicaDonna (скандалджийка )) |
Публикувано | 27.01.23 14:25 |
|
А така, обясни му на този “езиков корифей” много “тънката” разлика между това кой какво е КАЗАЛ, кой какво е НАПИСАЛ и кой какво е РАЗБРАЛ като е ПРОЧЕЛ. Ако изобщо има капацитета да разбере . Щото на мен само мръсни думи ми идват на ум, като понеча да му отговоря.
ПОЖИВЕМ-УВИДИМ!!Редактирано от UnicaDonna на 27.01.23 16:39.
|
|
|
|
|
|
Баго и селото, 57 000...
|
|
Тема
|
Re: Клиентите виновни (наем коли)
[re: UnicaDonna]
|
|
Автор |
parvaty (усмихната) |
Публикувано | 27.01.23 20:44 |
|
Мне.. ще почна отзад напред - не знам дали знаеш как се пуска една серия автомобил на пазара. Пуска се за 10-12 години. През това време се произвеждат резервни части за модела. През това време те вече имат захотовките за следващият модел, но не го пускат.
За елвктричките имат модели от поне 10 години, вкл. и за еднакво сменяеми батерии - отиваш на бензиностанцията , машина ти сваля батерията от колата и ти слага нова.
Просто не могат да се разберат кой да произвежда батериите, защото там парите да повече даже и от окабеляването на Германия с оптика. Понеже по същата причина в Германия няма оптични кабели за интернета - ужасно много пари са това.
Що касае първия абзац - колите се отдават със заредена батерия. Тук разстоянията не са такива, че да свалиш батерията, карайки, понеже електеичките можеш да ги ползваш до края на града. След това колата сама се гаси. Та.. имат си хора, които ги зареждат, ако клиентите не се сещат да ги включат. Но тук има навсякъде зареждачки. В нашето село от 5К човека има 4 станции .. почти никога няма коли по тях, поне не повече от една. А в Мюнхен по главните улици са пред 2-3 километра. Автомат за Паркинг-билетче, до него - зареждачка. Не е проблема в това.
|
|
|
да, ве, аз това исках да кажа, като описвах колко е голям града. Другото е, че нямаш право да я изкарваш колата извън определена точка на Мюнхен. Съответно Аугсбург или Инголщадт.
При вас разстоянията са други. Факт. И (засега) електричките не могат да покрият дистанцията.
|
|
Тема
|
Re: Клиентите виновни (наем коли)
[re: parvaty]
|
|
Автор |
UnicaDonna (скандалджийка )) |
Публикувано | 27.01.23 21:15 |
|
Не е проблема в това.
А в кое?
Това, че електричките може би са удачни коли за градско каране (съмнително, но - да допуснем), не означава че бензиновите трябва да се зачеркнат, замразят и забранят.
ПОЖИВЕМ-УВИДИМ!!
|
|
Тема
|
Re: Клиентите виновни (наем коли)
[re: UnicaDonna]
|
|
Автор |
parvaty (усмихната) |
Публикувано | 27.01.23 21:24 |
|
О, да, не означава, разбира се. Аз съм последния човек, който ще си купи електричка. Както казваше един от моите шефове “ковчег на колела”. Още повече, че Германия няма сметище за батериите .. тук 2018- 2019 горяха няколко Тесли една след друга - запалват се от удар даже под 50 км/час. А гасенето, писала съм и друг път, става само в специални “камиони”, в които им спират кислорода. Всичките загасени коли висят по дворовете на собствениците им.. щото няма къде да се изхвърлят.
Надявам се да не стане задължително да си гей и да караш електричка, докато съм жива.. но, с това преселение на народите .. не съм голям оптимист за бъдещето на човечеството.
|
|
Тема
|
Re: Клиентите виновни (наем коли)
[re: parvaty]
|
|
Автор |
UnicaDonna (скандалджийка )) |
Публикувано | 27.01.23 21:37 |
|
Надявам се да не стане задължително да си гей и да караш електричка, докато съм жива.. но, с това преселение на народите .. не съм голям оптимист за бъдещето на човечеството
За нас няма да е задължително да СМЕ, но децата на децата ни задължително ще бъдат тласкани и задължавани още от раждането им да бъдат гледани от “родител 1” и “родител 2” и да не смеят да употребяват местоименията “той” и “тя”.
Но това е в пряка НЕРАЗРИВНА връзка с всичко останало, пред което все още сума народ пълзи и се кланя, издига го в култ и го нарича “моят избор”…
Да ви имам избора! (Не е за теб)
ПОЖИВЕМ-УВИДИМ!!
|
|
Тема
|
Re: Клиентите виновни (наем коли)
[re: UnicaDonna]
|
|
Автор |
parvaty (усмихната) |
Публикувано | 27.01.23 21:54 |
|
Ох.. засягаш много деликатен тема.
Нека ти разкажа нещо лично - детето ми ходеше на училище през три преки от нас, аз работех извън града, щото ако искаш що-годе нормална заплата, трябва да работиш в чуждестранна фирма, които обикновено наемат складове и офиси извън града. И съответно, майка ми взимаше детето след училище, понеже аз докато се прибера ставаше много повече от 17,00 часа.. та, докато чака жената на оградата, някакъв шкембелия решил да й философства, и й казал “за всичко са виновни самотните майки”. И тя, недоумявайки, го питала “за кое всичко, господине”? И той “ами, за всичко”!
Откакто съм дошла тук никой не ме е сочил с пръст, понеже съм самотен родител, както се случваше често в родината ми. На мен ми харесва този манталитет.
Дали ще се стигне до “Родител 1 и 2”.. съмнявам се. Поне не в Бавария и региона. Но, да, хората тук са по-отворени в това отношение. Родител 1 и 2 все още няма.. за в бъдеще .. може и да си права..
|
|
Тема
|
Re: Клиентите виновни (наем коли)
[re: parvaty]
|
|
Автор |
UnicaDonna (скандалджийка )) |
Публикувано | 27.01.23 22:10 |
|
Дали ще се стигне до “Родител 1 и 2”.. съмнявам се.
Имаш право да се съмняваш. Това успокоява.
Мисля, че има места, на които това вече е въведено. А дори в любимия ВИ ЕС май вече е забранено да се обръщаш към депутат с "госпожо" или "господине" - някаква такава интрига имаше, но не си спомнявм точно.
ПОЖИВЕМ-УВИДИМ!!
|
|
Тема
|
Re: Клиентите виновни (наем коли)
[re: UnicaDonna]
|
|
Автор |
parvaty (усмихната) |
Публикувано | 27.01.23 22:15 |
|
Че как да се обръщаш към депутат? Не знам, депутатите от Бундестага се обръщат на “госпожо” и “господине” един към друг.
Ама някакви страшни градски легенди вървят в България .. спокойно, няма такива неща. Поне засега
|
|
|
|
|
Тема
|
Re: Клиентите виновни (наем коли)
[re: parvaty]
|
|
Автор |
UnicaDonna (скандалджийка )) |
Публикувано | 27.01.23 22:49 |
|
Ама някакви страшни градски легенди вървят в България .. спокойно, няма такива неща. Поне засега
Европейският парламент забрани използването на обръщенията "господин" и "госпожа" в официални документи, тъй като с тях се нарушавала равнопоставеността на двата пола, предаде ИТАР-ТАСС.
Приета бе и директива за "неутрален език", която има задължителна сила в деловодството на всички страни в ЕС, съобщи БТА.
С това използването на съответствията на тези обръщения на европейските езици вече е административно нарушение. Вместо тях при устно или писмено обръщение ще се ползват името и фамилията на лицата, се казва в директивата.
Евродепутатите отмениха обръщенията към дамите
След другарката и госпожата отива в историята.
Европейският парламент наложи вето на традиционните обръщения към дамите. "Госпожо" и "госпожице" звучат сексистки и издават семейния статут на жените, аргументираха се депутатите в Брюксел. Вече ще се използват само неутрални по отношение на пола обръщения. Така извън речника на еврочиновниците се оказаха мис и мисис, мамзел и мадам, фраулин и фрау, синьорита и сеньора, констатира "Дейли мейл". Според новата наредба в официалната кореспонденция на евроинституциите дамите ще се назовават само по име или със "скъпа" и "уважаема". Новият ред ще се въведе и у нас, обявиха от екипа на министър Николай Василев.
ПОЖИВЕМ-УВИДИМ!!
|
|
Тема
|
Re: Клиентите виновни (наем коли)
[re: UnicaDonna]
|
|
Автор |
parvaty (усмихната) |
Публикувано | 27.01.23 23:12 |
|
Сега, ако ще си пускаме блогове като доказателство, аз мога дс ти извадя доста - от извънземни, кацнали на Земята, до къде живеел Хитлер след войната.
Ето ти запис от преди 10 близо месеца на Европрезидента - виж на 4:46 минута - обръщението е “Mister Presient“.
Ама редно е да четеш някакви официални източници. Щото аз прегледах мрежата - заповед, която забранява обръщението “господин” и “госпожо” не намерих. Затова и ти пускам автентичен запис.
Нямам какво повече да добавя. Просто не чети глупости.
|
|
Тема
|
Re: Клиентите виновни (наем коли)
[re: parvaty]
|
|
Автор |
UnicaDonna (скандалджийка )) |
Публикувано | 27.01.23 23:22 |
|
ПОЖИВЕМ-УВИДИМ!!
|
|
Тема
|
Re: Клиентите виновни (наем коли)
[re: UnicaDonna]
|
|
Автор |
parvaty (усмихната) |
Публикувано | 27.01.23 23:30 |
|
Първо, първият документ е текст с препоръчителен характер. Никъде няма думата “забранява се”.
Второ - ако ще ми вадиш Джамбазки - не си прави труда. Историята познава далеч по-големи фашаги.
|
|
Тема
|
Re: Клиентите виновни (наем коли)
[re: parvaty]
|
|
Автор |
UnicaDonna (скандалджийка )) |
Публикувано | 27.01.23 23:43 |
|
първият документ е текст с препоръчителен характер.
Повърхностно, повърхностно…
Говорехме с теб за бъдещето, нали? Те и джендърите са “препоръчителни”, но много скоро ще ни ПРИНУДЯТ да подпишем Истанбулската конвенция. Бас. И тази “препоръка” ще стане факт.
А Джамбазки може да е “фашага”, но обсъжда ТОЧНО този казус с обръщенията, което означава, че е вярно и се коментира. НаучИ се да извличаш фактите и от устате на фашагите.
Почва се със забрана да се казва РОЖДЕСТВО ХРИСТОВО. Това НЕ Е ПРЕПОРЪКА.
ПОЖИВЕМ-УВИДИМ!!
|
|
Тема
|
Re: Клиентите виновни (наем коли)
[re: UnicaDonna]
|
|
Автор |
parvaty (усмихната) |
Публикувано | 27.01.23 23:49 |
|
Ама ти чела ли си конвенцията? Щото аз да, и нищо лошо или извънземно не пише в нея.
Сега ще ти дам един пример, за да разбереш как “тиктакат” тия хора. Лятото един момък осъди Дойче бан, защото на сайтът им зс покупка на билети имало единствено “мъж” или “жена”, пък той не се чувствал нито едното. Съответно съдът му дава право да се чувства както си иска, осъжда Дойче бан да му заплати 1020 евро морални щети и до 01.01.2023 да обнови сайтът си, включвайки “diverse“ като други. Слушам по радиото, докато пътувам към офиса. Паркирам и ще се счупя от смях. Качвам се горе, и разправям на колежката, 30 годишна баварка. И казвам “ти представяш ли си?? И по-лошото не са 1000-та евро обезщетение, проблемът е, че създава прецедент” и тамън да добавя “към който могат да се присъединят и други откачалки” и тя “ами, правилно!! То и аз не съм всеки ден жена, ама за да не си обърквам не ви карам да се обръщате към мен различно от “Фрау”…
Та.. те са си такива хората.
|
|
Тема
|
Re: Клиентите виновни (наем коли)
[re: parvaty]
|
|
Автор |
UnicaDonna (скандалджийка )) |
Публикувано | 27.01.23 23:52 |
|
Щото аз да, и нищо лошо или извънземно не пише в нея.
Ти вече доказа няколко пъти, че не умееш да четеш между редовете.
Може би е от професията ти.
ПОЖИВЕМ-УВИДИМ!!
|
|
|
защо изобщо тоя въпрос е там?
|
|
Тема
|
Re: Клиентите виновни (наем коли)
[re: UnicaDonna]
|
|
Автор |
parvaty (усмихната) |
Публикувано | 27.01.23 23:52 |
|
Ама, чакай да се разберем - ако четеш нормативен документ четенето между редовете е абсурд. Разпоредбите са разписани като такива, точно защото следва да се следват съобразно написаното.
Със сигурност е от професията.
|
|
|
Защото като си резервираш билет се отпечатва “г-н” или “г-жа”, на базата на тази отметка.
Без майтап, в един от офисите, където работех, една колежка, беше ми дружка, баварка, 10 години по-голяма от мен. И ми вика един следобяд “Парватче, искам да си пускам кандидатури по Ксинг-а (рова е немския ЛинкедИн), сма там пише “m/w/d“. И ти понеже по-скоро си била на пазара на труда - това „d“ за deutsche ли е?” За викам “не, за “други” и тя “ма, как така за други”, и аз “ми, знаеш, ако не е мъж или жена”. И тя “оф, тая мода .. натикаха тая глупост навсякъде”.
Та, може би е въпрос и на поколение ..
|
|
Тема
|
Re: Клиентите виновни (наем коли)
[re: parvaty]
|
|
Автор |
UnicaDonna (скандалджийка )) |
Публикувано | 28.01.23 00:03 |
|
ПОЖИВЕМ-УВИДИМ!!
|
|
Тема
|
Re: а железницата защо изобщо пита за пол?
[re: parvaty]
|
|
Автор |
Naki (Company PC Guy) |
Публикувано | 28.01.23 00:02 |
|
Без майтап, в един от офисите, където работех, една колежка, беше ми дружка, баварка, 10 години по-голяма от мен. И ми вика един следобяд “Парватче, искам да си пускам кандидатури по Ксинг-а (рова е немския ЛинкедИн), сма там пише “m/w/d“. И ти понеже по-скоро си била на пазара на труда - това „d“ за deutsche ли е?” За викам “не, за “други” и тя “ма, как така за други”, и аз “ми, знаеш, ако не е мъж или жена”. И тя “оф, тая мода .. натикаха тая глупост навсякъде”.
Сетих се за вица с арабина!
На летището, разговор между арабина и служителка на летището:
- Sex?
- Yes, every day!
- No, male or female?
- Male and female, does not matter. Sometimes - camel.
- Oh, my, isn't that hostile!?
- Horse style, doggie style - any style!
- Oh, dear!
- No, no deer - deer run too fast!
Редактирано от Naki на 28.01.23 00:00.
|
|
Тема
|
Re: а железницата защо изобщо пита за пол?
[re: Naki]
|
|
Автор |
parvaty (усмихната) |
Публикувано | 28.01.23 00:12 |
|
много е готин тоя виц.. малко мине набор, ама още си става.
|
|
|
и от къф зор на БИЛЕТ ЗА ВЛАК трябва да ти пише името, па и господин, госпожа
това немците, верно сте изперкали
|
|
Тема
|
Re: а железницата защо изобщо пита за пол?
[re: ~@!$^%*amp;()_+]
|
|
Автор |
Naki (Company PC Guy) |
Публикувано | 28.01.23 00:15 |
|
и от къф зор на БИЛЕТ ЗА ВЛАК трябва да ти пише името, па и господин, госпожа
това немците, верно сте изперкали
Вероятно за статистики - маркетинг/телеметрия цели!
Примерно, на еди кой си полет.. така де, пътуване с влака имало 65% жени и 25% мъже и останалото от 3тия пол, или тем подобни.
Може да се определи например, че в понеделниците има преобладване на даден пол, пък в сряда е друг и т.н.
|
|
|
Ма ти къде живееш? Тук никой нищо не печата - резервираш онлайн и приложението ти праща билета на пощата - а как да докажеш, че билета е за ТВОЕТО пътуване, като можеш да го пратиш на Х човека след това? Естествено, че е поименно.
В Щатите как си плащате билетите за това и онова?? Безименно??
Редактирано от parvaty на 28.01.23 00:13.
|
|
|
За да се знае кой къде пътува.
Това е ордунг човек, не ти е някаква там свобода.
Бе, не си ли чел "Трима на бумел"?
|
|
Тема
|
еуементарно, бар код, не можеш да го сканираш 2 пъ
[re: parvaty]
|
|
Автор |
~@!$^%*amp;()_+ (целия горен ред) |
Публикувано | 28.01.23 00:24 |
|
пък изобщо тука доста вярват на хората
жената поръчва вечерята, отивам в ресторанта и викам "дайте ми поръчката на мария" и хората ми я дават без да ми искан никакви доказателства, че аз съм марияРедактирано от ~@!$^%*amp;()_+ на 28.01.23 00:27.
|
|
|
Може па да си Ерих Мария.
|
|
Тема
|
Re: еуементарно, бар код, не можеш да го сканираш 2 пъ
[re: ~@!$^%*amp;()_+]
|
|
Автор |
parvaty (усмихната) |
Публикувано | 28.01.23 00:39 |
|
добре, че не искат .. Щеше да се поозориш да доказваш…
Що не ви я носят??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Хитро .. 5 доставки са 6-та вечеря.. хеле пък ако има къде да паркираш..
|
|
|
Предполагам.
Това е Америка, та било то и в Калифорния.
|
|
|
Не са много хората там които знаят какво е да няма къде да паркираш :)
|
|
|
Е предполагам .. гледам само по филмите, колко е голямо и широко там .. мислила съм по темата , тази свобода какво ти дава..
В Европа определено е по-тясно. Някои казват даже, че едно паркомясто в Мюнхен струва месечно заплатата на един служител среден клас.. и е вярно, затова и няма много заведения с паркинг пред тях.
Мюнхен е много красив .. обаче безумно скъп.
|
|
Тема
|
Re: еуементарно, бар код, не можеш да го сканираш 2 пъ
[re: ~@!$^%*amp;()_+]
|
|
Автор |
741 () |
Публикувано | 28.01.23 06:58 |
|
Някои билети не са обвързани с конкретен влак. Можеш да слезеш и после да продължиш със следващия. Съответно трябва да може да се сканира повече от веднъж. Има билети важат за целия ден за всички влакове, може да го ползваш неограничено, няма как това да е анонимно. На такъв билет даже и от автомат да го вземеш, сам си пишеш името преди да се качиш на влака, иначе ненадписан е невалиден и могат да те глобят.
Въобще, досега нямам случай да съм взел онлайн анонимен билет за пътуване, не само в Германия. Много рядко са ми искали лична или банкова карта за проверка на името, но по принцип си запазват правото да го правят.
|
|
|
Или поне частично. Няма какво толкова да въвеждат тук. Напр. аз се обръщам към моя зъболекар с д-р Фамилия, а не с г-н Име... Не дай боже да се обърна към него с прякор, директно ще ме изгони.
|
|
Тема
|
Re: Клиентите виновни (наем коли)
[re: parvaty]
|
|
Автор |
Thenewold (Тарантула) |
Публикувано | 28.01.23 15:56 |
|
Преди време се разговорих с един човек, който зареждаше такава кола. Шевролет от малките. Купил я чрез мрежата. От електронен магазин, тъй като вече не внасяли американците такива коли в Европа. Излезе, че София - Морето не става с едно зареждане. Между тях има зареждачки само във В.Търново.
Колкото до екологичността, самите коли са екологични, но до производството им и до електрическата енерги - не знам.
Слънце Сурия блести, ти си аз и аз съм Ти!
\\\\\\\"Песен за Бхагават\\\\\\\"
|
|
|
То и автомобилите с ДВГ са екологични.
Само двигателите им не са.
|
|
Тема
|
Re: Клиентите виновни (наем коли)
[re: Thenewold]
|
|
Автор |
Naki (Company PC Guy) |
Публикувано | 28.01.23 16:21 |
|
Точно в/при производството им замърсяват в ПЪТИ повече спрямо при производството на коли с ДВГ.
Демек, леко се обезсмисля по-малката вредност на ел-колите при ползване.
За потенциално милионите неработещи батерии, де не е ясно какво ще ги правим да не говорим!
|
|
Тема
|
Re: Клиентите виновни (наем коли)
[re: Naki]
|
|
Автор |
UnicaDonna (скандалджийка )) |
Публикувано | 28.01.23 16:27 |
|
Точно в/при производството им замърсяват в ПЪТИ повече спрямо при производството на коли с ДВГ.
Демек, леко се обезсмисля по-малката вредност на ел-колите при ползване.
Не те ли впечатлява несъразмерността между двете болднати думи?
ПОЖИВЕМ-УВИДИМ!!
|
|
Тема
|
Re: Клиентите виновни (наем коли)
[re: Naki]
|
|
Автор |
741 () |
Публикувано | 28.01.23 16:36 |
|
За потенциално милионите неработещи батерии, де не е ясно какво ще ги правим да не говорим!
Една от първобитните технологии е изгаряне в пещ и после пепелта се третира по същия начин като извлеченото от находището, с разликата, че литият е на порядъци повече в сравнение с оригиналната суровина. Има естествено стремеж освен лития да извличат и от останалото, но дори и с тая допотопна технология, планини от стари батерии няма да има.
|
|
|
За екологията си има грети, не влизай в техния отбор и ги остави те да се тревожат за това. Основното предимство е скъсване на зависимостта от петрола и финансирането на араби и руснаци, само то е достатъчно основание да се даде рамо на технологията, въпреки някои неудобства на тоя етап.
|
|
Тема
|
Re: Клиентите виновни (наем коли)
[re: UnicaDonna]
|
|
Автор |
Naki (Company PC Guy) |
Публикувано | 28.01.23 17:05 |
|
Не ме. Който трябва ме разбра!
|
|
Тема
|
Re: Клиентите виновни (наем коли)
[re: Naki]
|
|
Автор |
UnicaDonna (скандалджийка )) |
Публикувано | 28.01.23 17:32 |
|
Че кой ти говори за разбиране. Аз говоря за безумни изказвания.
ПОЖИВЕМ-УВИДИМ!!
|
|
Тема
|
Re: Клиентите виновни (наем коли)
[re: UnicaDonna]
|
|
Автор |
Naki (Company PC Guy) |
Публикувано | 28.01.23 17:36 |
|
Че кой ти говори за разбиране. Аз говоря за безумни изказвания.
Щом казваш!
За ирония и сарказъм не си ли чувала?
Редактирано от Naki на 28.01.23 17:39.
|
|
|
Петролът и природният газ съвсем не се използват само за горива. Зависимост е имало и ще има. Ако не от арабите, то от Китай, от Малайзия, от Африка... Затова са били колониите, затова са и войните, в това число тази в Украйна. Методи за запазване на колониалните ресурси.
Всъщност, въпреки, че съм противник на "зелените" и гретенизмите, екологията ме интересува и я намирам за изключително важна. Но екология не може да се прави от невежи.
|
|
Тема
|
Re: Клиентите виновни (наем коли)
[re: Thenewold]
|
|
Автор |
parvaty (усмихната) |
Публикувано | 28.01.23 22:16 |
|
Между другото, в 2025-та стартира проект в Северна Бавария, където първоначално малък участък от А9 (магистралата, ковто свързва Берлин с Мюнхен) електроавтомобилите ще могат да се зареждат от статичното електричество на пътя.
Нали разбираш, че ако това се окаже успешно, ще революционизира цялата индустрия?
|
|
|
А може и от божията благодат да се зареждат, която непрестанно се сипе навсякъде, в това число и над магистралите в Бавария.
Боже, как не се научих да лъжа толкова красиво, като немските усвоявачи на евро пари!
|
|
|
Само да ти кажа, тия жълтите са на път да докарат фюжън реакцията до успешен завършек. В смисъл, не е зле да четеш някакви световни новини. Може би на руските сайтове да ги няма, ма нали вече знаеш английски…
Две години са, Поручик. Ти ще си на 53, аз на 50.. да почакаме. Пък после да злорадстваме.
|
|
|
Фсмисъл, чета ги. Много повече от теб.
Но доколкото постигането на устойчива, поддържана термоядрена реакция е възможно като минимум на теория, а убеден съм - и на практика, то зареждане на коли от статично електричество от магистралата е просто проект за усвояване на парите на данъкоплатците, който ще завърши с едни папки, в които много сложно и почти неразбираемо ще бъде казано, че експериментът е с отрицателен резултат. И не е необходимо да си Айнщайн, за да ти е ясен тоя резултат предварително. Необходимо е да имаш елементарни познания за електричеството, които се преподават до осми клас.
|
|
|
Преподават се, въпросът е дали се учат. И от кой.
Което кореспондира с темата ни от вчера. Преподавателя ми изпитват, или ученика? Как мислиш? Кой трябва да демонстрира знания? Щото, ти демонстрираш учудващо невежество. Ако наистина си чел за проекта .
Както казах - да почакаме малко. Не е трудно.
Изобщо.. завиждам ти на самочувствието.
|
|
Тема
|
Re: Клиентите виновни (наем коли)
[re: parvaty]
|
|
Автор |
741 () |
Публикувано | 28.01.23 23:32 |
|
Прав е. Възможно е някъде журналист да е недоразбрал нещо и да е сътворил новина. За тая магистрала за 2025 виждам проект за постояннотокови станции за бързо зареждане. Дай линк ако искаш да видим за какво иде реч.
|
|
|
Преподават се, въпросът е дали се учат. И от кой.
Е добре де, не си ги учила.
Щото, ти демонстрираш учудващо невежество.
Не думай!
|
|
Тема
|
Re: Клиентите виновни (наем коли)
[re: 741]
|
|
Автор |
parvaty (усмихната) |
Публикувано | 28.01.23 23:39 |
|
На прима виста намирам това
Не е само един журналист, обявиха го по множество новини.
|
|
|
Не бе, не думай!! При толкова учители и аз да не знам нещо. По твоята логика от вчера вината е във вас. Вие не ств си свършили работата. Да си ми връщате осигуровките!!!
Айде don’t make yourself to me
|
|
|
Това не е статично електричество мацко, а електромагнитна индукция. Демек, трансформатор.
Само дето понеже ще е с въздушна междина и от него файдата ще е колкото от статичното електричество.
Но нищо де, едни пари ще бъдат усвоени.
|
|
|
Нищо не знаеш, щом бъркаш статично електричество с електромагнитна индукция.
|
|
|
Eй, ама мреш да гледаш в чуждото канче. И да бъдат усвоени, няма да са твоите, ме им Бери гайлето.
Иначе искам действително да се сетиш за мен, когато това стане факт.
И да бе, знам, че от искъра по-дълбоко нема. Колкото и да си болярин . Айде малко да си по-смирен.
|
|
Тема
|
Re: Клиентите виновни (наем коли)
[re: parvaty]
|
|
Автор |
741 () |
Публикувано | 28.01.23 23:48 |
|
Това е друго. Зареждане в движение не е зареждане със статично електричество :)
|
|
Тема
|
Re: Клиентите виновни (наем коли)
[re: 741]
|
|
Автор |
parvaty (усмихната) |
Публикувано | 28.01.23 23:49 |
|
Сори, аз така си го обясних с моите знания. Виновни са колегите на поручика - не са ми взели изпитите правилно.
|
|
|
Не гледам в чуждото канче.
Просто не желая парите ми (както и парите ти), да бъдат давани за глупости.
Ако съм жив след две години, специално ще те попитам как върви зареждането на колите по магистралата.
|
|
|
Никога не съм твърдяла, че разбирам нешо от физиката. Само написах, че електричките ще се зарежат от пътя. Съжалявам, че съм объркала понятията , ама твоите колеги да виновни - не са че научили като хората. Вината не е в мен
|
|
|
Не.
Не са те скъсали, когато е трябвало.
|
|
|
Съгласен съм.
Вината е тяхна, че са допуснали да завършиш основно и средно образование.
|
|
|
Твоите пари няма да участват в проекта, и за пореден път - стига гледа в моето канче. Каква пенсия ше взема, пък за какво ще отидат парите ми.
Ако и аз съм жива след две години - пак ще си говорим. Нв забравяй - аз съм козирог с асцендент в скорпион. Ни забравям , ни прощавам. В питай Лира какво означава бал тая комбинация.
Ще ти напомня. Както и всичките глупости кой ми е взел образованието. На всяко ставане ще ти го напомням.
|
|
|
Не думай!! Да не би да е трябвало лично да науча нещо?? Не беше ли моята диплома изцяло плод на вашите усилия?? Объркан са.
|
|
|
Мале! Това към мен? Верно?? Окей..
Не в зле да си спомниш, че и ти готвиш с вода от чешмата, както казват тъдява.
Не се взимай толкоз насериозно .
|
|
|
Ма къде гледам в твоето канче бе?!?!11
Успокой се, не ти искам ни парите, ни пенсията, ни нищо.
Няма какво да взема от теб. Просто няма какво да ми дадеш.
А моите пари участват в проекта, както и твоите.
Никъде не съм писал за това кой ти е взел образованието. Само за това кой ти го е дал.
|
|
|
Ми, не всеки може да учи.
Ти примерно не си могла.
Аз и сега примерно знам какво е деепричастие, на коя държава столицата се казва Канбера, каква е разликата между антрацит и кафяви въглища, и между чифтокопитни и нечифтокипитни, какво е белтък, и аминокиселина, мога да реша квадратно уравнение, чел съм от Елин Пелин до Ерих Кестнер, шил съм игленик, и съм правил свещник в часовете по трудово обучение...
На мен цялото училище ми беше интересно и го помня.
Няма да сбъркам прилагателно с глагол и няма да ползвам пълен член там, където не трябва да се ползва - грешка, която ти допускаш изключително често.
Е, да, физическото не ми беше интересно.
|
|
|
Никой нищо не ми е дал даром. Завършила съм гимназия с 5,85 и първо висше с 4,70. Тук имам две дипломи - една с 1,10 и втора с 1,70. Не мисля, че можем да си мерим дипломите, понеже не сме от една и съща страна на катедрата.
А психолозите казват, че три са професиите за тотално фрустрирани личности, които нямат друг начин да наложат себе си - полицай, военен и учител. Не е зле да се замислиш, дали ти си професията си, и какво би могъл да постигнеш в частния сектор.
Аз не съм ти студента с влажните очи, който ти създава лъжливото себеусещане за величие. За пореден път ти казвам - слез на земята.
Аман.
Редактирано от parvaty на 29.01.23 00:18.
|
|
|
Аз никога не съм се взимал насериозно.
Достатъчно съм интелигентен, за да имам чувство за самоирония.
Разбира се, когато отсрещната страна ми е на нивото, та дори и да е строителен работник.
|
|
|
Аз говоря четири езика свободно, куки. Ако броим счетоводството - пет.
Обясни ми пак за чифтокопитните, много ми е интересно.
На теб някой ти написа дисертация на английски и ти вече си реши, че го знаеш.
Айде, пак ти казвам - по-скромно го давай.
Физическото няма да коментирам , че няма да се харесвам после.
|
|
|
Не мисля, че можем да си мерим дипломите, понеже не сме от една и съща страна на катедрата.
Тук си права.
Аз съм от страната на катедрата където седи само един човек.
|
|
|
Ама спри да пишеш подир мен, като не съм ти на нивото. Бах това ниво!!
Ама верно.. опомни се !!
|
|
|
Аз говоря четири езика свободно, куки. Ако броим счетоводството - пет.
Аз говоря около десетина, ако броим тия, дето се използват в програмирането.
На теб някой ти написа дисертация на английски и ти вече си реши, че го знаеш.
Дисертацията ми е написана български.
|
|
|
Ти много си си повярвал, ми се струва.. но нищо де.. всеки си учи уроците различно.
|
|
|
Нямаш никакъв проблем. Има и други хора тук, които ще ти посочат глупостите, които пишеш.
|
|
|
Айде.. пожелавам ти щастие.
|
|
|
Мацко, аз никога не съм си позволявал пръв да обиждам някого.
Написала си някаква глупост, вследствие собственото си невежество, ок.
Аз съм написал, че това е глупост, непредполагайки, че тя излиза от теб, а не от първоизточника, надсмивайки се над първоизточника. Той - първоизточникът де - си е за кодош даже и в оригинален вариант, но нейсе - ти това няма как да го разбереш, поради липса на елементарни знания в областта.
Ти обаче ми подхващаш кръстоносен поход насреща, как аз нищо не съм разбирал видиш ли, при условие, че става въпрос за област, в която аз съм от средата на основното училище и поне още един човек тук, който е много над твоето ниво, а в някои отношения и много над над моето, ти е заявил, че това е глупост.
Ти обаче се втурваш да защитаваш всичките глупости, както написаните от теб, така и тези в първоизточника, прибягвайки до квалификации на моя милост - нещо, което аз не съм употребил изначално към теб.
Ми, извинявай, ма аз съм по-дърт и по-умен (да!) от теб, както и наистина с по-висока научна степен от теб, и малко вече нямам нерви да търпя такова отношение, тъй, че си получаваш заслуженото.
|
|
Тема
|
по-добре да пробват да ги зареждат със статистика
[re: parvaty]
|
|
Автор |
~@!$^%*amp;()_+ (целия горен ред) |
Публикувано | 29.01.23 00:48 |
|
резултата ще е същия
|
|
Тема
|
Re: по-добре да пробват да ги зареждат със статистика
[re: ~@!$^%*amp;()_+]
|
|
Автор |
parvaty (усмихната) |
Публикувано | 29.01.23 00:53 |
|
Ами .. аз не съм физик и не мога да знам какъв ще бъде резултата. Ако съм жива ще видя. Ще кажат по Антена Байерн. След което, доколкото вече познавам тези хора, ше преобразуват всички магистрали по този начин. Надявам се тогава поне да станат платени. Белким и държавата получи нещо от цялата работа. Демек, всички ние.
|
|
Тема
|
държавата, това са счетитата, държавата, това е...
[re: parvaty]
|
|
Автор |
~@!$^%*amp;()_+ (целия горен ред) |
Публикувано | 29.01.23 01:01 |
|
парватката
|
|
|
даже на комунистите не им беха толкова промити мозъците
от кога разправям, че доктора още е жив
|
|
Тема
|
Re: държавата, това са счетитата, държавата, това е...
[re: ~@!$^%*amp;()_+]
|
|
Автор |
parvaty (усмихната) |
Публикувано | 29.01.23 01:06 |
|
Държавата е административна единица, пиле. Понятие, целящо да опише с една дума жителите на една територия. Този вели мъж - Отто фон Бисмарк - въвежда социалното осигуряване в Германия, превръщайки я по този начин в мечтана дестинация за емигранти поколения наред. И системата работи.
Тъжното неосъзнаване какво е държавата е често срещано, спокойно. Не си само ти.
|
|
Тема
|
Re: Клиентите виновни (наем коли)
[re: Nuke Dukem]
|
|
Автор |
the bag (shapeless sack) |
Публикувано | 29.01.23 01:12 |
|
О, извинявай, забравих, че сметката за порното ти е висока не защото помпиш много енергия в дома си, а защото Топлофикация те лъже. :))
Топлофикацията вече порно ли прожектира?
|
|
|
'Рибена кост' и 'Зад игла' шил ли си ?
|
|
|
Е как!
И ти си правил същото мисля.
|
|
|
Абсолютно, няма шега. И в казарма съм ходил, и тя ми е дала много.
|
|
|
Аз също не го отричам.
|
|
|
Абе, много се задълбочи тази тема с това зареждане. Без да разбирам нищо, като последната мотика 6 ти номер, бих казал, че на статично електричество магистралата ще е в повечето време като фойерверки. Те колите си гърмят и сега, какво остава цялата магистрала да е наелектризирана с този невидим електрически заряд, който трябва да се даде на батерията на колата безконтактно. Ще има да прескачат волтови дъги наляво, надясно, да има изпържени мустаци на смели германци, турски амуджи и небръснати германки.
|
|
Тема
|
Re: Клиентите виновни (наем коли)
[re: the bag]
|
|
Автор |
Nuke Dukem (very good) |
Публикувано | 29.01.23 02:14 |
|
Абсолютна порнография е това да помпиш мегаватовете до откат и после да обвиняваш лъжливо горката Топлофикация за това, че си го направил!
|
|
Тема
|
Re: Клиентите виновни (наем коли)
[re: parvaty]
|
|
Автор |
Nuke Dukem (very good) |
Публикувано | 29.01.23 02:36 |
|
Това static wireless charging не е зареждане чрез статично електричество, а при стационарни условия, т.е. докато колата не се движи. :))
Другото, за което ти всъщност говориш, е dynamic wireless charging, при което зареждането се случва докато автомобилът се движи.
|
|
Тема
|
Re: Клиентите виновни (наем коли)
[re: 741]
|
|
Автор |
tuzlija-179435 (стар вълк) |
Публикувано | 29.01.23 04:33 |
|
След час и половина тръгвам на работа.С велосипед.Заклет велосипедист съм.Като знам, че по този начин съм лишил руснаците и арабите от някой и друг петродолар - мед ми капе...
|
|
|
Всъщност бодовете, които сме учили в час по трудово обучение служат човек да си закърпи елементарно дреха, чанта и др. подобни.
Както и часовете по изобразително изкуство и рисуване не създават 100% хора на изкуството, но създават сръчности.
|
|
|
...небръснати германки...
1988, Созопол...
|
|
|
"Кой говори лошо за Парватката -
да ми лапа патката!"
|
|
|
|
|
|
Парватката си е много (х)арна, стига да не я подкокоросва някое педи (от двата пола )по пубертетски начин.
|
|
|
...за статично електричество. :))
|
|
|
парватката е живо доказателство за ефективността на гьобелсовата пропаганда
|
|