|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | (покажи всички)
|
Човекът е супер точен в оценките и аз не се впрягам от грешките в писането, но въпреки това бих му се радвал, ако ги пооправи за свое удоволствие и напредък.
WALL·E
| |
Тема
|
Re: Клиентите виновни (наем коли)
[re: Naglets]
|
|
Автор |
Nuke Dukem (very good) |
Публикувано | 26.01.23 19:14 |
|
И аз така. Само в скоростта на нефтообразуването като че ли малко не е съвсем категоричен, но с оглед глупостите, които Джугашвили му е ронил навремето, си е напълно разбираемо. :))
| |
|
| |
|
За вашите географски ширини си прав. При вас се карат големи автомобили, защото горивото ви е евтино, понеже си го имате. В Европа това не е случая. Ходил си, предполагам, в Швейцария. Или пък Лихтенщайн. Там няма как да се разминат два от вашите джипове. Освен това, тук населението в и около градовете е гъсто засечено - от летище Мюнхен до другия край на града са 90 км. Електричките се дават заредени. Опционално можеш да я включиш да се зарежда, като я оставиш - печелиш точки за лоялност. Отварянето става през приложението, което спестява време.
И да не забравяме - както каза моят доцент по данъчно право - най-важната дума в Германия е sparen. Спестявам. Тези хора за пестеливи и практични. И карат много електрички. Факт.
Може би е въпрос на общество и нагласите му.
| |
|
с първото поколение нисан листо не можех да отида до работата и да се върна без зареждане (и то по документи, в действителност сигурно и едната посока щеше да му е много)
сега за коледа понеже югозападните си отмениха полетите, взехме кола под наем от нов орлеан до орландо, познай как щеше да е с електричка
| |
|
Чух за съветската хипотеза през 2014 от американец и от южно-африканец, в компанията "Foster Wheeler", Хоустон клон. Те двамата мислеха Сталин за руснак: пообразовах ги за произхода на Йосиф Джугашвили.
От къде витае това българско предположение, че знанието за съветите единствено съществува в българи, чрез българско образование, от преди падането на ялтенския режим?!
Американците, като съратници на СССР в подялбата на Европа, в много отношения имат много повече политическа и културна и близост до съветите, на кратко, колегиалност с тях, от колкото България. Сега, те са безпредставни в теми, които са остро болезнени за българите (и за руснаците), като етническата и религиозната принадлежност на разни комунистически дейци. Естествено, споменатите колеги не знаеха, че за споменаване на етническа и религиозна принадлежност на член на КПСС / Политбюро следва 20 години трудов лагер (в по-"свободна" България, за такова споменаване май са наказвали с 10 години) - защото това щеше да подкопае тукашната пропаганда за нещастните евреи, мачкани от руснаците, и нуждаещи се от свободна емиграция към САЩ, и следователно за лошите българи / руснаци, мачкащи евреите.
| |
|
Не съм чела какво са ти писали другите и директно отговарям:
НИКОГА ама НИ КО ГА не бих си взела електрическа кола и ПОДАРЪК да ми я дават!
С бензина и дизела знам колко мога да изкарам и къде да заредя. С електричката - ЯДЕЦ! То една батерия на контрола на телевизора пада при ниски температури какво да говорим за акумулаторни батерии на автомобили?
Второ: Колко години живот имат тези батерии на електрическите коли? Дали след 5 години батериите няма да струват колкото нова кола?
Знаем, че не всичко в батериите е циркулируемо. Има остатъци дето не търпят преработка и трябва да се заровят някъде! Къде?
Трето: завишеното търсене на електрическа енергия не води ли до завишено замърсяване?
Сега най-евтината ел енергия е от въглищните централи и от АЕЦ. Ако се закрият какво правим?
Знаеш ли колко струва тока от перките и панелите? Луда работа!
ЗАбрави за зеленяшките мераци!
Ако забранят колите на дизел и бензин ще настане революция!
| |
|
Не е учудващо, че са културно и политически по-близо едни до други, все пак става дума за първите 2 суперсили, бродили някога по тази планета.
| |
|
Онзи ден на 20тина километра на северо-изток мина малко торнадо (май дори не достигна степен 1). Дървета бутнати върху покривите, раздухани огради, обърнати камиони, вдигнати покриви. Бедствие, но за нашите стандарти за природно бедствие, минимално. И? близо 90 000 жилища останали без ток. Още работят да възстановят ток доставката.
И защото помпените системи за канализацията разчитат изцяло на ток (тук е плоско, и отточната вода не може да тече чрез гравитация "на долу"), по доста квартали се разнесе "аромата" на каквото пловдивчани, примерно, биха нарекли "шекер махала". Не сме чули за отточна вода да прелива вътре в жилища (това се е случвало, да!), но смраднята си я има.
Та седящите върху / управляващите държава с такава (!) инфра-структура, с ток жиците виснали по дървени стълбове, с минимална защита срещу мълний, и прочие първобитщини - ТАКИВА управляващи се опитват да ни насилят към електрически коли. Които ще черпят ток от същата първобитна мрежа снабдяваща канализацията и жилищата и прочие. Точно българския израз "на гол корем пищови". Логика нула.
Като чета за вашите управляващи в ЕС, как си натресоха енергийната криза, и какви тъпанарщини ги въртят сега - и при вас управляващите нямат логика.
Мисълта ми е, май вярно ще се достигне до... ако не революция, то... изблици на популизъм...
| |
|
ЗАбрави за зеленяшките мераци!
За жалост, тези които управляват задкулисно "цивилизования" свят скоро няма да "забравят" - нали ще лапнат милиардчетата оттам... както от пандемията...те си имат планове и проекти в главите, и си ги действат, а ние, овцете, мигаме на парцалки и козируваме...
Ще мине и това, до следващия им "проект". Само че поразиите ще бъдат мащабни, както след всичките им "проекти".
Ама какво им дреме? И без това земята е пренаселена, неколко милиони измрели от стрес, глад, болести или ваксини - гоуем праз.
ПОЖИВЕМ-УВИДИМ!!
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | (покажи всички)
|
|
|