|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | (покажи всички)
|
Не, не искаш да гледаш "Реджеп Иведик".
Ще си изповръщаш червата, няма такава простотия.
ЗАБРАНА ОТ: UnicaDonna, sladunka medunka, jumbles, parvaty, Liya, saksun, NUT
| |
|
тя, носталгията в темата е по трохичките извънжелязнозавесна култура, достигнала до нас, затворените като прасета в кочина.
ама няма да си ти, ако не напляскаш 50 чаршафа от казармените си преживелици.
аман! откакто си прописал, сигурно всеки читател ги е научил наизуст, до последната пъпка, дето ти изникнала в казармата. най-значимият период в живота на Дарк Сайд в България, няма що.
ЗАБРАНА ОТ: UnicaDonna, sladunka medunka, jumbles, parvaty, Liya, saksun, NUT
| |
|
Ного разведки в тоя клуб бе!
| |
|
Веднъж в живота ми ме викаха запас, беше някъде началото на 00-години, та тогава разбрах, че военната специалност е закрита. Чудеха се какво да ме правят, общо взето Запасът продължи няколко часа - облякоха ме, повъртях се в една палатка и после ми казаха да си ходя.
| |
|
Тъпа концертна версия на "Спийд Кинг", между другото, в това видео.
(Първото парче)
Оригиналът е по-концентриран, по съсредоточен, има по-голям punch.
И в тази версия дават само един куплет на Good Golly, said little Miss Molly,
докато в оригинала има два.
(Умствено ограничен текст, ако трябва да си кажем истината, но аз мразя текстове
по начало)
Отгоре на всичко, липсва и интрото на Джон Лорд с цитата от "Фюр Елиз"
на Бетховен на органа.
(Не че е нещо особено, но това прави впечатление, когато си тийн.)
Песента, както е записана, започва някъде в края на класическия дуел
между китарата и органа, Дийп Пърпъл имат много такива, но вместо леко
бароковите фрази на Джон Лорд и блузовата каденца на Блакмор от оригинала...
през първите 20 секунди, ако се заслушаш внимателно, чуваме всъщност един
странен кавър на Сантана.
Китарата звучи някак доста рудиментарно за Блакмор - и повече като "Гибсън",
отколкото "Стратокастър" - все едно слушаме Карлос Сантана, а на органа
сякаш свири Грег Роли, а не Джон Лорд.
(Говоря за онзи 20 секунден откъс в началото)
Пърпъл за записали доста кавъри по онова време, както е известно.
За мене стават истински бенд с Machine Head и BURN.
Гледам, че ти си служил в секретно поделение, а повечето от другите клубари
са били граничари, ченгета и офицери. Сега само Дарки остава да ме изненада.
Нищо чудно, че сте такива големи рашафили.
| |
|
Мен два пъти.
От които единия ми бяха объркали ВОС-а.
Събираха химици, а аз съм с ВОС 1 - кашимерия. И в крайна сметка ме върнаха обратно. В автобуса се случих на една седалка с тогавашния шеф на университетско издателство на Университета, та беше приятно пътуването. И него го бяха извикали по погрешка.
Ма едно приятелче от квартала е бил на Перелик, слушал е гърците, та от него знам за това поделение.
| |
|
са били граничари, ченгета и офицери.
.....
Нищо чудно, че сте такива големи рашафили
Аз, дето съм един от най-големите такива, съм заварчик от кеч-а.
Ти май не си служил а?
| |
|
Респект за музикалния коментар, по същество - рецензия.
Мога да кажа нещо само за русофилите, като цитирам наша журналистка (Миролюба Б.), тя пише, макар да не споменава конкретно рашафилството:
"
Обидите и квалификациите са сред инструментите на пропагандата. "Умнокрасивитет" и "жълтопаветник" са такъв пример. "Путинофил" и "соросоид" - също. "Журналя", "мисирки", "ваксъри" и "антиваксъри".
Емоционално наситените обобщения се ползват за насаждане на негативно отношение за голяма група хора. И за разделение. За всяване на страх, също. За насъскване срещу посочената" група".
Обикновено такава група, по посочения признак, няма.
Второ - създава се образ на аморфна маса, която трябва да НЕ бъде харесван. Но целта е всъщност тази "група" да не съществува.
Такъв е пътят към дехуманизацията. Започва с подигравки и сриване на авторитети. След ударите с думи, идва време и на реалния бой. Така започва "прочистването на лошите".
"
| |
|
За песента, записът. Имай предвид, че става дума за ‘70 та, ранен период, преди фендер, преди установяване на направлението. Текстът на Спийд Кинг е заемки на фрази от известни парчета за оня момент, навързани заедно.
За Перелик и ченгетата. Аз бях там само шест месеца, командировка. Копаехме укрития. Строго секретни, които сега гледам на сателит в нета и знам точно коя дупка съм копал. Иначе принадлежа на кашимерията Смолян.
| |
|
Блакмор навършва 77 днес. Благодарим му за музикалното наследство. Да намали пиенето и да се радва на семейството си и белия Свят още дълги години.
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | (покажи всички)
|
|
|