|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | (покажи всички)
Тема
|
Re: Галфона пак голяма радост на подарената му поб
[re: Jair]
|
|
Автор |
VooDooMaN (Шампион Оле!) |
Публикувано | 31.05.06 16:35 |
|
е те нямаше чак толкоз да се изгаврят, щяха да ги затворят с 3 обиколки и да им влезнат в темпото .
| |
Тема
|
Re: Галфона пак голяма радост на подарената му поб
[re: Jair]
|
|
Автор |
VooDooMaN (Шампион Оле!) |
Публикувано | 31.05.06 16:37 |
|
Е те щяха да влизат с по-малък марджин бе, примерно с 30 . Що гледаме случая Ферари с 300, другите с 200 и то нон-стоп. Не е реален.
| |
Тема
|
Re: Галфона пак голяма радост на подарената му поб
[re: ak1O1]
|
|
Автор |
lnFiaWeTrust () |
Публикувано | 31.05.06 16:39 |
|
Интелекта , още чакам да ми кажеш, кои точно точки от правилника са нарушили тогава , болидите с мишлен. иначе те приемам за една от многото фурнаджийски лопати в червено , дето гравитират наоколо.
Иначе кое от по горните неща неуспя да схванеш? Имаме две групи от коли. Едните които се движат в този завой със средно 100 км/ч повече от другите и пилотите на мишлен ,които са 16 на брой и като цяло също водят борби помежду си. Ако случайно си поглеждал състезание от Формула 1 (дават ги по бтв, обикновенно от 15 следобед) трябва да си забелязал, че изпреварващите се опитват да направят маневрата възможно най-бързо , а изпреварените да загубят най-малко време , както и да не позволяват , някой друг да ги задмине (освен този който трябва да пуснат). Ето затова се нарича СЪСТЕЗАНИЕ. щото се СЪСТЕЗАВАТ. Ако се СЪСТЕЗАВАХА , едните щяха да профучават покрай другите с около сто километра в час , в повече. аз лично щях да заложа на това, че щеше да се стигне до сериозна контузция или смърт и на поне един сейфти кар. А ти ?
watch out for that ax, T-Bag!!!
| |
|
А пък водещите отбори , щяха да поставят на свойте втори пилоти да се натресат в тези на бриджстоун. кой се смее последен сега а ?
watch out for that ax, T-Bag!!!
| |
Тема
|
Re: Галфона пак голяма радост на подарената му поб
[re: lnFiaWeTrust]
|
|
Автор |
ak1O1 (:-) |
Публикувано | 31.05.06 16:46 |
|
Явно имаш нужда от по-просто обяснение. Имаме коли А и коли Б . А са по бързи от Б . Б го осъзнават и казват "аз пък няма да играя" от от тука скачате колко лоши били А че са по-добри
| |
Тема
|
Re: Галфона пак голяма радост на подарената му поб
[re: ak1O1]
|
|
Автор |
Tony Stewart (2xChamp) |
Публикувано | 31.05.06 16:48 |
|
А са по бързи от Б
Това миналата година ли?
ротфл
| |
Тема
|
Re: Галфона пак голяма радост на подарената му поб
[re: Vladi]
|
|
Автор |
Jair () |
Публикувано | 31.05.06 16:50 |
|
сега ще се разровя да видя точно колко км/ч беше...само си спомням, че беше доооста и проблема не е точно в скоростта с която се зима завоя а в страничните натоварвания върху гумата породена от тая скорост...
| |
Тема
|
Re: Галфона пак голяма радост на подарената му поб
[re: Tony Stewart]
|
|
Автор |
ak1O1 (:-) |
Публикувано | 31.05.06 16:53 |
|
Конкретно за Америка миналата година
| |
Тема
|
Re: Галфона пак голяма радост на подарената му поб
[re: Tony Stewart]
|
|
Автор |
VooDooMaN (Шампион Оле!) |
Публикувано | 31.05.06 16:53 |
|
Става дума за определено състезание ако не се досети.
| |
Тема
|
Re: Галфона пак голяма радост на подарената му поб
[re: ak1O1]
|
|
Автор |
Jair () |
Публикувано | 31.05.06 16:54 |
|
да те светна само, че шумахер тогава се класира 5-и на квалификацията, а макларън мачкаха по-рано в тренировките - състезанието при нормални гуми на мишлен въобще нямаше да е в полза на Шумахер...или най-малкото не е било 100% предимството на бриджстоун за да ги хване страх отборите.
всичките дела от зрители, потенциално от спонсори, удар по имиджа на мишлен въобще дори не искам и да ги коментирам..и всичко това според вас става за да не загубят мишлен едно състезание от бриджстоун и то в сезон, в който предимството им е направо смущаващо??
и двамата с вудумена аргументите са ви смешни и толкова елементарни, че чак не си заслужава да се обсъждат
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | (покажи всички)
|
|
|