Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 00:02 05.07.24 
Авто-мото
   >> Формула 1
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
Тема Мисли за завършилия сезоннови  
Автор .SENNA. (необуздан)
Публикувано19.10.02 10:47



Беше много интересен... пък някои говорят, че не бил. Беше бе!!! Течаха безумни залози- ще ли пусне Барикела Шумахер два метра преди финала или да?

Всички дърдорят колко смазващ бил тимът на Ферари. Пикльото от "168 часа" даже е писал такива простотии, че ако го легитимирам някъде, ще му тегля поредица от шутове... ляв, десен, ляв, десен. Дръвник! Шест години "Ферари" си правеха болида на спокойствие. Шест години имаха комфорт. Шест години всяка тяхно контестация срещу противник се уважаваше на мига. Шест години Бърни и Макс си изпочупваха токчетата от тичане да забраняват на преките конкуренти техническите им новъведения.
Така на практика конкуренцията на година и половина, две правеше изцяло нов болид, докато Ферари- рай и спокойствие. Не че Макларън и Уилямс не пищяха срещу елементите на Ферари. Пищяха. Още викаха. Ама не ги огря. Аз няма да казвам защо. Помните 1998 година. Нали помните. Как започна. В Мелбърн първи и втори двата болида на Макларън. Третия на една обиколка зад тях. Второ състезание- Интерлагос. Първи и втори двата болида на Макларън. Третия, Шумахер на минута зад тях. Четвъртия на малко зад Шумата, останалите на обиколка. Да ме подсети някой след тези състезания с какво точно прецакаха Макларън. Май протестите бяха срещу спирачките. И още в Аржентина вече ситуацията не беше същата, а когато Мика печелеше, разликата вече не беше като във първите състезания. Просто лекичък пример. Как Бърни и Макс ТОГАВА не допуснаха доминиране на един тим. И как периодично Макларън изпищяваха- я диферинциал, я спирачки, я двигател, я скоростна кутия, я нещо друго. И Ферари им бяха конкуренция. И бяха доволни. Така че не искам да ми излизат с разни евтини популизми от сорта, Бърни ли им прави болида, Макс ли го кара. Те са за да осигурят спокойствие на едните и да вгорчат живота на другите по молба първите. Или по собствено виждане, за да има борба... и рекламите да текат. Малайзия` 99, а? Некви смешници съдии да накажат Ферари. Баси малоумниците. Срещу ръжен рита ли се бе? Нали става кофти за бизнеса. Бърни е казал- последното състезание ще се решава титлата и това е. Кви наказания, кви пет лева?
Ама си го забиха толкова сериозно с тази толерантност спрямо Ферари, че още дъъъълго ще пари на сгърчените им пърдялници. Тая година просто показа, че такива неща все някога се връщат. И бизнесът запада, отбори фалират, рекламодателите недоволни, зрители липсват... още освиркват. Щото Ферари при такова положение станаха рядко нагли. Нали Формулата вече им е бащиния, всичко им се позволява /от финиш в бокса до мръсни номерца по пистата/ взеха да си дирижират и класирането. При това толкова нагло и безпардонно, че даже техните фенове дружно ги заплюха и освиркаха. Аз винаги питам болните мозъци- като как тъй, Шумахер при положение, че е толкова велик иска винаги да е със статут №1 в тима и допуска да му подаряват такива гнусни и жалки победи? Ако е толкова гениален /колкото се твърди/ не би било проблем да бие онова жалко подобие на пилот, втората жена във Формулата, Барикела. Апропо щом и от жени се страхува, в какво се заключава гениалността му? Защо навремето Лауда имаше конкуренция в тима си? Защо Денис допускаше Прост и Сенна буквално да се размазват по пистите? Ами Монти и Ралф? Да бе, сега някой ще излезе с тезата, защо Култард пуснал Хакинен 98, или Владко ще ме пита защо Сенна пуснал Бергер. Много аналогично. Просто думи нямам. Да припомним как от амбиция Култи блъсна три, четири пъти Мика, вследствие на което финландецът загуби сума ти точки. Рон каза ли- ти си №1, ти си №2. Не каза. Хем Хакинен искаше да го каже. Е във Ферари Шумахер казва, кой е първи, кой е втори. Пък после гузно придърпва бразилката на почетната стълбичка. Цирк, братя и сестри. Цирк какъвто Формулата не помни. И при положение, че този цирк продължи Формулата е пред загиване. Та не се смейте на Бърни и Макс за новите правилца дето мислят. След това което надробиха през последните 6 години трябва да спасят по някакъв начин предприятието. Пък бил той и по комичен начин.

Та така тази година. Ферари наистина са по добри от другите и болидът им е недостижим. Същото което беше и Макларън` 98 година в първите състезания. Така че, чакам 2003 година. Шеста титла на Шумахер. Надежди на Барикела да стане не само единствената жена във Формула, но и 2004 да е първата дама на Ферари. Чуствам че пак ще я прекарат, но май взе да и харесва.
Чакам Макларън да вземе да си направи болида. Верно, че изостават в развитието, ама да ти теглят балтията отзад, в стил Трифон Иванов всяка година, и Шумахер да е и той ще куца. Рон прави добър екип. Трябва му време и равнопоставеност. Пилоти си има.
Пък да видим... 2003 я се окаже по интересна, я вземе да загроби Формула 1 като спорт. Щото баш спортът взе да липсва.

ТЪМНА НОЩ, ДУХА ВЯТЪР
ЦИГАНИН ОТИВА НА ТЕАТЪР


Тема Земята вика Сенанови [re: .SENNA.]  
Автор UNDEAD (The Warrior)
Публикувано19.10.02 12:27



Сена ду ю копи ?
Макларън и Уилямс сами са си виновни че изостават толкова от Ферари ... И двамата се скъсаха да критикуват и атукават Бърни с повод и без повод ....и после си го отнесоха ...съвсем нормално ..да ти припомням ли как като Лафчис почна да се отваря на Вуцов и Славков всичко живо сривеше срещу Левски ? същото и е тука ..грешката си е изцяло на Денис и Сакатото ... а това че Ферари са толкова напред показва че са в час с материята ....а квото и да си говорим Шумахер е номер едно .... и то не само заради статистиката .....
специлано за Сена и Прост - размазваха се защото бяха двама гениални пилоти..в сегашната формула има само един голям пилот ..... другите са жалки подобия
и в заключение на изцяло неподредените ми антимисли .. само Минарди але але але !



I can break you , I can Raze you

Тема Re: Мисли за завършилия сезоннови [re: .SENNA.]  
Автор Andy. (Кръстник)
Публикувано19.10.02 22:50



Всички си е точно така.
По-верен анализ никога,повтарям - никога не съм чел!
Поздрави Сена



Тема Re: Мисли за завършилия сезоннови [re: .SENNA.]  
Автор Satriani (пич)
Публикувано20.10.02 00:01



абсолютно вярно и точно е
всичко което си казал.
подкрепям те напълно



Тема Изобщо ми е чуднонови [re: .SENNA.]  
Автор Vladi (Фафлояд!)
Публикувано21.10.02 10:24



защо ще отговарям на подобни ненормални брътвежи, ама сигурно е щото още не съм си допил кафето :-) Та да те питам какво толкова беше забранено на МакЛарън през 1998? Забраниха им спирачките, защото ползваха нелегална система за подпомагане на вътрешните за завоя колела при спиране, нищо друго не са им забранявали. Оттам нататък отборът просто си тъпчеше на едно място, докато Ферари бачкаха яко и съответно настигнаха МакЛарън, през '99 вече почти ги бяха изпреварили, през 2000 ги минаха... Какво правиха през това време в Уилямс - работеха, и то точно по пътя на Ферари - бавно и сигурно нагоре, за да се стигне то тази година, когато вече задмина отборчето на прехваления Пенис, и то без в Уилямс да има гениални конструктори... Мисли си дали при това развитие на нещата, простотиите, творени от Ферари имат и най-малкото значение за тоталната изостаналост на МакЛарън... А пък Балтията я има единствено в твоя разбъркан мозък (е, виждам че и в тоя на Анди и на Сатриани), по тоя повод обаче никак не ми се говори (щото с телевизор трудно се спори :-)


Coming Back To Life (by Pink Floyd :-)

Тема Re: Те и на Коперник така са викалинови [re: Vladi]  
Автор .SENNA. (необуздан)
Публикувано21.10.02 10:32



че имал разбъркан мозък

само не ми е ясно, как така отбор който е бачкал за да направи болид 1998, изведнъж е обзет от необясним мързел и отказва да работи повече /тъпче на едно място/, а другите изпълнени с трудовашки ентусиазъм стил Хаинбоаз, бачкат неуморно. Значи Макларън не бачкат 1998, 1999, 2000, 2001, 2002 ... бахму безработицата, бе мой човек...

А че Рон е Пенис, ще се увериш, когато сега при нововъзникналите равни условия ще го нашмули на прехвалените Ферари.



ТЪМНА НОЩ, ДУХА ВЯТЪР
ЦИГАНИН ОТИВА НА ТЕАТЪР


Тема Бате Владе ти си мъж!нови [re: Vladi]  
Автор UNDEAD (Nuclear Warrior)
Публикувано21.10.02 12:02



Ама ALIEN 3 "The bitch is back" да ти го тури в мазния анааааааааал !



grиve nuclйaire а Paris. Les millions sont morts

Тема Re: Те и на Коперник така са викалинови [re: .SENNA.]  
Автор Vladi (Фафлояд!)
Публикувано21.10.02 12:56



Хубуу де, айде да видим как са се развивали нещата - от 1998 насам няма особени промени в правилата, единствено, че сложиха малко повече нарези на гумите, разрешиха електрониката, забраниха берилия, много завишиха изискванията за издръжливост на кокпита. Това доколкото се сещам са основните, айде сега точка по точка:
1. Гумите - кой отбор си смени доставчика на гуми - McLaren смениха доставчика си през 1998 година, когато така и така трябваше да бъде правена изцяло нова кола заради нарязаните гуми и по-малката максимална ширина на болида, докато Ферари сбъркаха и се наложи следващата година отново да преправят колата си за гумите Бриджстоун (които останаха единствени). Очевидно МакЛарън би трябвало да имат предимството от една година разработки вече настроени към гумите. Тази пък година МакЛарън си смениха доставчика без да има сериозна промяна в колите, с което великият Рон сам си вкара фамилията в задника;
2. Електрониката - нали всички ревяха, че във Ферари има нелегална електроника и разрешаването й нещо щеше да да премахне такова предимство на Ферари - дойде Испания'2001 и МакЛаръните почнаха да изостават все повече и повече, че даже и да не стартират, а Уилямс изкараха наистина супер launch контрол, от Рено също, МакЛарън серяха все повече и повече, Ферари си дърпаше все повече и повече;
3. Берилия - забраната му според вас (теб и Анди най-вече) облагоделствала ужасно много Ферари, не виждам с какво, след като в двигателя на Ферари този материал е бил широко използван (на Анди му посочих и къде го пише това), тъй че и Ферари, и МаЛарън трябваше да разработват изцяло нови двигатели. При това положение всъщност най-добре бяха БМВ, тъй като в техния двигател по начало нямаше берилий (затова и тежеше 125 кг през 2000 г.).

Тази година много пъти от двете страни (МакЛарън и Мерцедес) бяха разменяни обвинения за слабо шаси или слаб двигател, миналата година Нюи си призна, че колата е сбъркана по начало... Мисли си кой работи и кой тъпче на едно място, оставям на теб възможността за размишления върху тези малки нещица...


Coming Back To Life (by Pink Floyd :-)

Тема Re: Изобщо ми е чудно [re: Vladi]  
Автор Bobby (наблюдател)
Публикувано21.10.02 13:09



Тук съм съгласен с Влади. На крива ракета - космоса й пречи.
Аз може да съм подхвърлял някои простотии за Бърни и Шуми, ама то е докато съм се лигавел (както един пич беше драснал в подписа си: има 2 осн. правила в клубовете - 1. Не се взимай насериозно и 2. Не се взимай насериозно).
Та на въпроса - въпреки че съм фен на Макларън, какво им е крива ФИА? Нима в двигателя на Ферари нямаше берилий като го забраниха? Само БМВ не бяха засегнати, защото нямаха грам берилий в своя двигател.
Общо взето всичко, което Влади е казал е точно и няма защо да го повтарям, нещата са ясни и очевАдни. Ферари си работят както трябва, а всички останали имат по нещо добро, ама само това. И затова изостават.
За да стане по-интересна формулата, не е нужно да се въвеждат такива щури правила, или пък да се спъва Ферари някак. Нужно е другите отбори, ако искат да печелят, просто да поработят по-сериозно. И да си намерят екипа, който ще им свърши идеална работа. Това е.



Тема Re: Бате Владе ти си мъж!нови [re: UNDEAD]  
Автор Vladi (Фафлояд!)
Публикувано21.10.02 13:20



Адмиралшата обеща довечера да ме подсети да й го тура на кучката, дето се е завърнала, че да може после ти да гледаш тая работа :-)))))


Coming Back To Life (by Pink Floyd :-)


Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.