|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема
|
Секретният план на БМВ
|
|
Автор |
_GECATA_ (se moi) |
Публикувано | 13.08.02 12:38 |
|
Формула 1 е тясно свързана с производството на автомобили. Това бе нагледно доказано от финансовите резултати на Ферари, Рено, Хонда, Форд, Мерцедес и БВМ. Всички революционни технологии от състезанията във Формулата след няколко години преминават в серийното производство на обикновените автомобили.
По същата причина тази година е особено успешна за БМВ. За първи път в своята история компанията може да надхвърли 1 милион произведени и продадени автомобили. Причината за този търговски успех се крие в имиджа, който даде на баварците Формула 1. Резултатите обаче имат и финансово изражение. Затова все повече пари се хвърлят за развитието на спорта. От там и апетитът на БМВ за спечелването на шампионската титла.
Ненапразно се заговори, че БМВ иска да създаде изцяло свой отбор. Загрижеността си от евентуалните последствия изрази пред британското списание “Аутоспорт” и сър Франк Уилямс. Той също разбрал, че баварците работят върху създаването на свое собствено шаси. А както всички знаят, това е първата крачка, преди да се оформи собствен тим като Рено, Ферари и Форд.
Неведнъж през сезона имаше изказвания от Герхард Бергер, който е спортен директор на БМВ, че шасито на Уилямс не отговаря на нивото на двигателите.
Ако направим една ретроспекция, ще видим, че подобен развой на нещата има своето логично обяснение. Когато се върнаха във Формула 1, шефовете на баварския колос обявиха, че през 2004 най-късно трябва да спечелят шампионата. Техните планове дори действат в съкратени срокове. Миналата година двигателят им предизвика истински фурор. През настоящата година отново БМВ-Уилямс е единственият сериозен конкурент на Ферари. Единствено техният мотор може да се бори с тоталното надмощие на скудерията, но нещо малко не достига. Затова всички погледи са вторачени в шасито и аеродинамиката.
Преди близо две седмици от Мюнхен дойде анонсът, че вече работата по създаването на новия двигател за догодина е напреднала много. Дори се съобщи една подробност - това е агрегат, който може да работи в режим над 19 000 оборота
Параметри, които до този момент нито един производител не е успял да достигне. Дори Ферари. Бергер отново предупреди, че и догодина Черните кончета ще бъдат недостижими. Така индиректно бе съобщено, че плановете на концерна ще се следват, но те дават още един шанс на Уилямс. Дори би могло да се каже, че това е време, в което мюнхенци искат да покажат, че са прави, като обвиняват англичаните за шасито.
Въпреки че и следващият сезон е почти отписан от баварците, те пак печелят. Събраните данни за аеродинамиката и болида ще им донесат нови, по-добри стартови позиции при техните собствени разработки. Годините на сътрудничество с Уилямс донесоха както увеличен имидж на марката, така и нарастващи печалби. Тогава в началото на това сътрудничество през 1998-а мюнхенци не бяха в състояние да направят заводски отбор. Сега това е напълно възможно. Те имат както необходимите финанси, така натрупания опит.
Но каква всъщност е истинската игра на хората от Мюнхен?
Дали създаването на отбор във Ф1, който да мачка наред, или провеждането на генерална репетиция за стартирането на алтернативния шампионат на производителите - GPWC? БМВ е сред учредителите заедно с Мерцедес, Ферари, Форд и Рено. Непрестанните рестрикции, които прилага ФИА, повдигат все по-голямото негодувание на различните отбори. Дали това няма да се използва като катализатор за по-ранното започване на алтернативния шампионат?
Доста трудни въпроси, чиито отговори ще бъдат дадени във времето. Едно обаче е ясно - баварците, щом са решили да спечелят титлата, ще направят всичко необходимо. Вероятно за това те са съгласни с ограниченията за свиването на разходите. Все пак за света БМВ е малка, но високотехнологична компания. Въпреки прекрасните резултати и непрекъснато увеличаващите се печалби те не могат да си позволят постоянно да вдигат бюджета на тима от Ф1.
Не могат и да си позволят непрекъснато да губят заради партньорите си. В случая става въпрос за Уилямс.
Ненапразно коментаторът на английската телевизия ITV зададе риторично въпроса: Има ли таен план в Мюнхен или не? И ако има, какво преследва - само титлата във Ф1 или създаването на тим, но в алтернативния шампионат? Въпроси, които тормозят не само сър Франк Уилямс, но и любителите на спорта.
Предполага се, че след срещата на всички босове след състезанието в Будапеща ще има и частичен отговор. Дали обаче ще бъде огласен?
BeQuickOrBeDead
| |
|
По евтино е направо да купят Уилиамс,
въпреки че Франки дъртото ще иска майка си
и баща си...
Някое журналистче е чело наскоро "Теория на
конспирацията" и е изсмукало "новината" изпод
проскубаното си гъсше перо
П.П.
Ф1 е тясно свързана с ПРОДАЖБИТЕ на автомобили.
С дай-катаната дерзай Банзай!
Направи го!
Самурай бъди до край...<P ID="edit"><FONT class="small"><EM>Редактирано от tyshu(tai-shu) на 13.08.02 13:26.</EM></FONT></P>Редактирано от tyshu(tai-shu) на 13.08.02 13:27.
| |
Тема
|
Re: Секретният план на БМВ
[re: _GECATA_]
|
|
Автор |
J.J.Lehto (прост, но силен) |
Публикувано | 13.08.02 14:15 |
|
Сещаш ли се, миналата година, че усилено се приказваше за електромагнитните клапани на БМВ, които шели да вдигнат оборотите до на майната си ....над 22 000. После приказваха, че двигателят им бил готов и т.н. Пък с издънката на Ралф от миналото състезание лъсна нещо интерестно. Паднало му налягането на хидравликата на клапаните! Ми те си карали с хидравлични такива, с тях си направили 830 к.с. и май хич не им се занимава вече с тия дивотии. Не мисля, че това е плод на някакви бесни амбиции за титла преди 2004 (или по-скоро борба). Но от друга страна, може да си го пазят за GPWC.
Ибеш ли му майката?
Почивката ражда шампиона
| |
|
Всъщност ти ми напомни .Сравнителния анализ е страхотно нещо
BeQuickOrBeDead
| |
|
F1 e svarzano sas prodajbite na avtomobili!
| |
|
може би са свързани с излизането на новите им модели, а не с Ралф Шу?
Това е SENNA Style.Конспирацията дебне на всеки ъгъл. СЛЕДЯТ НИ. BMW замисля to takeover the world.
Southpark Psychopath Certified!
| |
|
shhhhhhhh tiho da ne 4ue senn4o:)) 4e she stane ednaaa....
Неустойката, която се удържа от пълната сума при отказ от страна на клиента е следната:
| |
|
propusna da spomene6 4e i gumite sa skapani,ne samo 6asito...
a sy6to i za pilotite 4e sa....
ili te e strah ot princesata)))???
| |
|
Още не са засяти дърветата от който да направят хартията, за да се напечатат на тях каледдарчетата с годината през която този секретен план вземе да дава резултати
| |
|
Дипломатическите ми отношения с принцесата са отлични .Никога не пропускаме възможност да кръстосаме шпаги...
За гумите донякъде съм съгласен ,но мисля че това е коригируем проблем .
За пилотите ..какво точно не ти харесват ?Според мен са достатъчно добри .
BeQuickOrBeDead
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
|
|
|