Тема
|
Макларън гони царя на моторите
|
|
Автор |
_GECATA_ (se moi) |
Публикувано | 16.07.02 11:17 |
|
Създателят на моторите Мерцедес за Формула 1 Марио Илиен и неговата фирма “Илмор” в най-скоро време може да не са партньори на Макларън, съобщи немският вестник “Билд ам зонтаг”. Причината за подобно решение се крие в недоволството на шефовете на Мерцедес и Макларън от двигателите, с които се състезават в последните две години Сребърните стрели.
Според изданието техническият директор на Макларън и създател на болида МР 4/17 Ейдриън Нюи успял да докаже след прецизни изчисления и много часове, прекарани в аеродинамичния тунел, че вината за слабите резултати тази година не е в колата. Илиен вече призна, че забраната на ФИА да се ползва металът берилий в направата на моторите е ударила силно развитието на немските мотори.
- През 2001 г. мощността на агрегатите Мерцедес-Илмор не бе повече от тази, която имахме през 2000-та - бе принуден да обясни Илиен. - Знам, че сега всичко трябва да започне отначало, но за толкова сериозно начинание нямаше време. Дори да бяхме работили денонощно, пак нямаше да се справим. Затова избрахме компромисен вариант.
Инфото е от 7 дни спорт .. но все пак
BeQuickOrBeDead
|
|
|
и кво ще вземат
Лада може би!!!!!
www.premiere.de
|
|
Тема
|
Re: Макларън гони царя на моторите
[re: _GECATA_]
|
|
Автор |
Andy. (Кръстник) |
Публикувано | 16.07.02 12:02 |
|
Винаги съм твърдял че забраната на берилий и по този начин отстраняването на Макларън от върха , доведе до
спирането на победната серия на Мика Хакинен. По този начин Ферари се оказа недостижим от другите отбори на върха и сега съвсем необезпокоявани си вземат титла след титла. Някой реши че не Мика трябва да изравни рекорда на Фанджо а това непременно трябва да е МШ. Хората направили това ме карат да говоря за световен заговор и попнеже всички знаем кой дърпа конците в световен мащаб и държи парите, затова и съм конкретизирал по някога кои са те.
Може ли някой да ми даде логичен отговор с какво нарушаваше правилата пустият му берилий и защо трябваше да бъде забранен? Единственното което на мен ми идва на ум е някаква девет цифренна сума която да спре 21 годишната суша на Ферари. Мика знаеше какво следва и затова се изнесе.Светът е гадно място.Можеш да направиш само това,до което те допуснат.
|
|
|
Тезата ти е добра, ама изводите които извличаш от нея
са изкривени... Анти та дрънка!
С дай-катаната дерзай Банзай!
Направи го!
Самурай бъди до край...
|
|
Тема
|
Не ми е ясно...
[re: Andy.]
|
|
Автор |
Eвreниc (приходяща) |
Публикувано | 16.07.02 12:43 |
|
каква е ролята на въпросния берилий за мощността на двигателите, но очевидно е била съществена за Мерцедес. А защо те са се оказали единствените с подобен проблем? И ако това е била пречката да запазят нивото си от 1999 г., защо досега не са я отстранили? Понякога световният заговор не дава обяснение.
|
|
Тема
|
Анди, андииии
[re: Andy.]
|
|
Автор |
Vladi (Фафлояд!) |
Публикувано | 16.07.02 12:47 |
|
Ферари имаше не по-малко берилий в двигателя си, но във Ферари работиха здраво с разни самолетни фирми и Шел и в края на краищата разработиха керамични материали и масла, които просто замениха нуждата от наличие на берилиеви сплави... и ако искаш ще ти кажа в кой брой на Клуб Ф1 да го прочетеш това, макар че много се съмнявам да изоставиш тезата си при каквито и да е доводи срещу нея...
Somewhere in your eyes I'll find the answer...
|
|
Тема
|
Re: Не ми е ясно...
[re: Eвreниc]
|
|
Автор | Ami (Нерегистриран) |
Публикувано | 16.07.02 12:49 |
|
Az dopuskam che prosto e vuzmojno ostanalite da sa predusestali che nestata se razvivat natam che da bude zabranen vuprosnia metal i taka oste ot rano sa rabotili po alternativnia variant. Mercedes razsujdavaiki logichno ne sa vidiali prichina za sustata zabrana na berilia,nito sa eventualno butnali da razberak nakade duha vetara i produljavat da razrabotvat na baza-berilii. Eto go i rezulata-te sa super nazad. Ili moje bi do posledno FIA sa gledali kakvo ste izleze i kato sa vidiali , che Benz izlizat otnovo s ultimativnata kola sa kazali "e sega ste gi seznem stoto to pak edin period na pulna dominatsia na Mercedes ne ni triabva a i pederastite ot errari butnaha tolkova kinti puk sega veche ste triabva da se otkajat. Dai da gi podlojim Benz s edna dinena kora"
Tova sa lichno moi razsujdenia. Ne pretendiram da sum zapoznat s mashinatsiite vuv F1...prosto razmishelnia na visok glas
|
|
|
Берилий е МНОГО-ЛЕК метал, а най тежката част от болида
е двигателя... Определено Макларън биха получили
предимство с такъв мотор
С дай-катаната дерзай Банзай!
Направи го!
Самурай бъди до край...
|
|
|
Аз пък не се притеснявам. Викат им "Сребърните стрели" от 1934 година. Просто им е писано на Мерцедес да са най-добрите.
|
|
Тема
|
Да бе...
[re: Ami]
|
|
Автор |
Eвreниc (приходяща) |
Публикувано | 16.07.02 13:38 |
|
Те шефовете на Мерцедес и Макларън са се оказали единствените, които не са усетили накъде духа вятъра, понеже по техния компас той е бил попътен. А и от FIA, уплашени от вече двегодишното (!) превъзходство на Макларън, са решили да притъпят връхчетата на Сребърните стрели.
|
|
|
Брей, как само си се самонавивате, ако го повторите още
няколко пъти, ще взема и аз да повярвам
С дай-катаната дерзай Банзай!
Направи го!
Самурай бъди до край...
|
|
|
Но... Макларън биха получили предимство от двигатели с берилий, а други - не?! Водещият отбор във Формула 1 не може да се справи с изменените правила?...
|
|
|
Рон Денис застарява и вече не взема бързо завоите,
носи и ореола на голямата работа - ето то го и
резултата, Макларън стана третия отбор..
С дай-катаната дерзай Банзай!
Направи го!
Самурай бъди до край...
|
|
|
Термометърчето отзад и при чичо доктор,айде...
po-o-o-o-o-zdrav ot men!
|
|
|
Застарява! А другите да не се подмладяват, а? Няма да си остави той каручката в блатото. Силно се надявам, че още до края на този сезон Макларън ще се съвземат - не за друго, а за да е по-интересно.
|
|
|
Добре, че съществуваш.
|
|
Тема
|
Re: Макларън гони царя на моторите
[re: Cherepaha]
|
|
Автор |
Vladi (Фафлояд!) |
Публикувано | 16.07.02 15:02 |
|
клуб Любоф е по-горе :-)
Somewhere in your eyes I'll find the answer...
|
|
Тема
|
Re: Макларън гони царя на моторите
[re: Vladi]
|
|
Автор |
instinkt1979 (M Power) |
Публикувано | 16.07.02 15:08 |
|
berilyoma e neshto kato ''doping'' zatova se zabrani!
prez mesec april imashe izlojba na formulite ''tuk'' i nay setne vidyah dvigatelchetop na Mc Laren kogato Mika stana shapion
|
|
|
McLaren доминираха в цифром и словом 6 (шест) състезания през 1998
и имаше голяма вероятност да не спечелят титлата до последното състезание .
През 1999 имат само 3 двойни победи и отново спечелиха титлата в последното състезание.Излишно е да споменавам, че ако M.Schumacher не се беше контузил надалишяха да го постигнат.
През 2000 Ferrari wzeha 10 ot 17 възможни.
Мисля че изказването "Някой реши че не Мика трябва да изравни рекорда на Фанджо а това непременно трябва да е МШ.." не подналежи на коментар - Мика трябва да се радва ,че стана двукратен шампион.Кусметът му се усмихна цели два пъти в необходимия момент...за сметка на последната му година в Ф1 когато спечели приза за карък N1
BeQuickOrBeDead
|
|
|
да не си се нашмъркал нещо?
С дай-катаната дерзай Банзай!
Направи го!
Самурай бъди до край...
|
|
Тема
|
Re: Макларън гони царя на моторите
[re: Vladi]
|
|
Автор |
Cherepaha () |
Публикувано | 16.07.02 15:14 |
|
Умната приказка, че когато двама, си мерят ***** ти задника си там да не пъхаш не си ли я чувал ?
|
|
|
Ако някои ден AUDI решат да влязът в F1, Сребърните стрели ще останат само стрели ..
Като се вземе в предвид факта ,че в момента са само сребърни май няма да остане нищо ...
BeQuickOrBeDead
|
|
Тема
|
Re: Макларън гони царя на моторите
[re: Cherepaha]
|
|
Автор |
Vladi (Фафлояд!) |
Публикувано | 16.07.02 15:18 |
|
хах вие на тия пъпчици пишки ли им викате?
Somewhere in your eyes I'll find the answer...
|
|
|
....i v sashtoto vreme SHumi doyde za reklama na Fiat..ostana 1 sedmica v istanbul
formulite byaha:
1-benetton renault(94) formulata na shumi
2-2001 model william
3-2001 model arrows
3-2000 ili 2001 model sauber
4-86 model lotus-renault V6 turbo(formulata na SENNA) 800HP pisheshe
i drugi imashe
no ot Mc Laren samo dvigatel sa donesli(dvigatelya koyto ispolzval MIKA kogato stan shamion)
ami misli da se napravi GP i v Turkey
|
|
|
Бенетона - или не е бил с Рено или не е бил от 94 :-)
Somewhere in your eyes I'll find the answer...
|
|
|
94 model benneton!
koyto go karal SHumaher...sas koyto e napravil golyama katastrofa sas nyakoy
no ne beshe li renaul motora?
as tay si spomnyam
|
|
|
Я пак и по-бавно.
|
|
|
форд мисля си...
С дай-катаната дерзай Банзай!
Направи го!
Самурай бъди до край...
|
|
|
Ако не си спомняш при завръщането на Мерцедес в Ф1 отборът на McLaren-Mescedes попита концерна притежаващ марката AUDI дали може да използва сивия цвят и наименованието сивите стрели.
Защо ли ?Ми поинтересуваи се малко от историята на автомобилния спорт.
BeQuickOrBeDead
|
|
|
В края на 1994 година Флавио Бреаторе закупи тима Лижие .Въпросния тим имаше договорка с Рено за доставка на двигатели и така от 1995 година Бенетон са с този двигател.
През 1994 използват двигател на Форд
BeQuickOrBeDead
|
|
|
бе Мерцедес се върна във Ф1 още през 93, и то съвсем не с Макларън...
Somewhere in your eyes I'll find the answer...
|
|
|
?????????????????????????????????????????????????????????????????
Я ми покажи къде пише, че "Сребърни стрели" значи точно Ауди. Защото това, което знам е, че започват да наричат така Мерцедес през 1934 година, след като колата им е с 1 кг по-тежка решават да остържат бялата боя и остават на алуминий. Откъдето тръгва "Сребърни стрели". На мен може би не ми е ясно. Би ли ме просветил????
|
|
|
А това, че Мерцедес са питали VAG за сивия цвят е тъпа клюка и едва ли е вярно.
|
|
|
Обаче вероятно остава въпросът защо забраняват точно берилиевите сплави, а не керамичните материали и масла... На всичкото отгоре ми се струва, че последните бяха разработени от Ферари доста преди да излезе забраната за берилий, така че дори ми се вижда още по-абсурдно твоето твърдение. И дори - с риск да излезе, че се опитвам да надничам в несъществуващи конспирации - мисля, че за Ферари идва много удобно една внезапна забрана за берилий, при положение, че те вече разполагат с добре разработен заместител.
Само няколко мисли...
|
|
|
Сега ме мързи да търся документа на ФИА, но по мои спомени берилиевите сплави бяха забранени тъй като бяха канцерогенни и прекалено скъпи, с което се ощетяваха по-слабите отбори. За забраната се говореше прекалено дълго време (съвсем не беше внезапна) за да може всеки производител използващ берилий да се подготви за промяната. БМВ например изобщо не го използваха в своя двигател и по тоя начин те всъщност бяха най-облагодетелствани, може ли да се говори тогава за заговор в полза на БМВ примерно? Минарди също не ползваха изобщо берилий, щото във Форда от '98 година можем да се сетим, че такова нещо няма :-)
Изобщо берилий използваха Ферари, Макларън, Хонда и Пежо (т.е. Азиатех), ако не се лъжа, желаещите да проверят и да съобщят всъщност кои двигатели са съдържали берилиеви сплави... Изобщо изключително несериозно е да се говори за какъвто и да е заговор в полза на Ферари, ама някои хора просто не искат да приемат... кво да се прави...
Somewhere in your eyes I'll find the answer...
|
|
|
Най-добре да се разделят с Пенис!!!!!!!!!!!!!
www.premiere.de
|
|
Тема
|
Re: тц
[re: Vladi]
|
|
Автор |
Zeus (империалист) |
Публикувано | 16.07.02 23:58 |
|
Може да е бил прототип бе ... в смисъл че Флавио Бриаторе още през 1994 година да е схванал, че Форд няма да го бъде и да са направили специално изпълнение. :-)))))))))))) Ей ама глупости дрънкам и аз. Абе старая се ама някои хора не мога да ги стигна даже в тази област.
Звездите са звезди, защото са високо.
|
|
|
Много вярно .
Разликата е ,че когато преминаха в McLaren станаха собственици на 40% от акциите на тима .На практика тоява е Ф1 тим на Мерцедес ,които използва натрупания технически и практически опит.Далаверата е че не изглеждат като Jaguar или Bar и дори взеха две титли .
BeQuickOrBeDead
|
|
|
Все си мисля:
- Абе как се доказват недоказуеми работи?
С дай-катаната дерзай Банзай!
Направи го!
Самурай бъди до край...
|
|
Тема
|
e tova kvo e?
[re: _GECATA_]
|
|
Автор | Glupak (Нерегистриран) |
Публикувано | 17.07.02 14:01 |
|
Nisto ne pishe za sreburni streli!!! ti suvsem si izperkal stom si reshil che s tova ste mojesh da dokajesh prinadlejnostta na opredlenieto "sreburnio streli" kum Audi.....totalno si se obarkal...... i pi4a s osturgvaneto na boiata e absoliutno prav...tochno ot tam idva poniatieto "sreburni streli" i edinstveno Mercedes moje da go nosi poradi tazi prichina......
|
|
Тема
|
Re: e tova kvo e?
[re: Glupak]
|
|
Автор |
Zeus (империалист) |
Публикувано | 17.07.02 14:42 |
|
и да го носят и да не го носят все ми е тая
Звездите са звезди, защото са високо.
|
|
|
Като ти е все тая, защо разхищаваш ресурсите на планетата с дебилни мнения?
|
|
Тема
|
Re: e tova kvo e?
[re: Cherepaha]
|
|
Автор |
Zeus (империалист) |
Публикувано | 17.07.02 15:13 |
|
Виж сега млади момко.
Ресурсите на Тъмната сила са неизчерпаеми.
Точно след 1 минута пускам един tracking device който да засече къде се намираш и откъде изказваш бунтовническото си мнение. И после ще изпратя един взвод Storm Trooper-и които мирно и тихо да те заведат в най близката минна колония, където ще прекараш значителен период от време и ще се трудиш в полза на Империята както и дълго ще обмисляш жалкото си съществувание.
Звездите са звезди, защото са високо.
|
|
|
За периода за които си говорим Мерцедес си имат конкурент -AUTO UNION ,които по една случаиност си БОЯДИСВА колите в сиво...
След като Мерцедес се оттеглят ,познай кой остава със сивия цвят ...
BeQuickOrBeDead
|
|
|
По-добре си трай ...... Я ми кажи кога точно се оттеглят Мерцедес????? И кога Ауто Юнион????????
|
|
|
Eto tuka si pishe ot 1930 AU sa si silver arrows
The legendary Auto Union Silver Arrows dominated the major races of the 1930s, winning 32 of 54 races up to the end of 1937. The battles fought out between the Auto Union race cars and the Mercedes single-seaters are unforgotten. Names such as Hans Stuck, Bernd Rosemeyer and Tazio Nuvolari are inseparably linked with the Auto Union Silver Arrows. The famous photographer Peter Vann has now paid tribute to these impressive racers in his fascinating illustrative book "Auto Union GP. Race and Record Cars".
WWell BE COOL
|
|
|
Ти да си чувал за втората световна война ?
BeQuickOrBeDead
|
|
Тема
|
Re: e tova kvo e?
[re: Glupak]
|
|
Автор |
HlTMAN (The Darksoul) |
Публикувано | 17.07.02 16:18 |
|
Pravilno si si izbral nick-a glupak .. vupreki che "idiot" shteshe perfectno da ti otiva
WWell BE COOL
Редактирано от HlTMAN на 17.07.02 16:20.
|
|
|
Май съм чувал. А ти да си чувал кой е световен шампион през 1937 и 1938 година и с каква кола???? А после какво се случва??? Да си чувал Фанджо какви автомобили е карал ставайки световен шампион???
|
|
|
Верно е. Auto Union печелят през 1936. А истинските "Сребърни стрели" 1937 и 1938. След това има ЗАВРЪЩАНЕТО на "Сребърните стрели" и Фанджо става шампион с тях.
|
|
|
Много ми е любопитно .Изброй марките с които Fangio става шампион .
За да не се мъчиш:
1951 - Alfa Romeo 159 с двигател Alfa Romeo 1.5 L8C
1954 - Mercedes W196 с двигател Mercedes 2.5 L8
1955 - Mercedes W196 с двигател Mercedes 2.5 L8
1956 - Ferrari D50 с двигател Ferrari 2.5 V8
1957 - Maserati 250F с двигател Maserati 2.5 L6
и кво ?
BeQuickOrBeDead
|
|
|
"След като Мерцедес се оттеглят ,познай кой остава със сивия цвят "
Хубуууу де. Абе темата тръгна от тази твоя простотия. Аз просто не разбрах. КОЙ ОСТАВА СЪС СИВИЯ ЦВЯТ след като Мерцедес се оттеглят???? Би ли ме просветил, че няма да мога да спя тази нощ.
|
|
|
За Лижие ще извиняваш! Тях ги закупи Ален Прост и ги преименува на Прост Гран При. Сключи договор с Пежо и знаеш нататък...
Незнам откъде ти хрумна че бате Флавио ги е глътнал и е намазал от договора им с Рено...
|
|
|
Bobby ,
изненадваш ме
не ми е хрумвало Флавио е голям играч и винаги е готов на машинации .
ето ти инфо за Ligier
Address : Technopole, 58470 Magny-Cours, France
Team Principles: Flavio Briatore ITA (1994-96)
Cyrile de Rouvre FRA (1992-93)
Guy Ligier FRA (1976-95)
ето ти и за :Prost
Official name Prost Grand Prix
Main Sponsor Acer
Team Chief Alain Prost
Tech. Director Jean-Paul Gousset
Engine Ferrari V10 (049)
Tyres Michelin
Fuel Shell
Constructor Address
Office/Factory Prost Grand Prix
7 Avenue Eugene Freyssinet
78286 Guyancourt
Four time World Champion Alain Prost took over Ligier in 1997 to create his own team.
The team was placed into liquidation in January 2002 with debts reportedly around $60 million dollars.
BeQuickOrBeDead
|
|
|
От два дни търся из нета инфо по въпроса .
Това което установих е следното :
1.Наименованието "Сребърните стрели" е използвано от две фирми -
Mercedes-Benc и AUTO UNION
2.Наименованието "Сребърните стрели" се използва за състезателните автомобили на двете фирми в периода 1934-1939.
3.Наименованието "Сребърните стрели" е общо за двете фирми поради факта че са спонсорирани от Нацисткото правителство за създаване на състезателни автомобили които да демонстрират германската техническа мощ.
4.На практика наименованието "Сребърните стрели" е било нарицателно за немските спортни автомобили в периода 1934-1939.
5.Фирмата Mercedes - Benc е имала право да използва името "Сребърните стрели" в периода 1954-1955 поради факта ,че в този момент фирмата AUTO UNION не е съществувала(заводите и централата остават на територията на ГДР).
6.AUTO UNION възобновява деиността си в края на 1955 и началота на 1956 г .
7.Поради точка 6 през 1998 година Mercedes Benc се договориха с концерна WV ,че могат да използват името "Сребърните стрели" докато в Ф1 не се появи тим с марката AUDI.
Моля да бъда извинен за неточностите в спора .Информацията по въпроса е доста противоречива и пристрастна ,което допълнително внесе неясноти .
BeQuickOrBeDead
|
|
|
Всичко е точно така, както си го написал. Под "Сребърни стрели" се разбира борбата между Auto Union и Mercedes 1934-1939. И Мерцедес-а през 50-те. Единственото, което не го вярвам е точка 7. ЧЕ Мерцедес са питали дали могат да го използват и още повече, че е докато се появи Ауди във Ф1. А и това не е някаква търговска марка. Нито пък сивото е запазен цвят.
Редактирано от Cherepaha на 18.07.02 11:42.
|
|
|
За съжаление не мога да намеря инфо по въпроса - всяка от двете фирми говори за собствените си сребърни стрели .Не мога да намеря някакво издание ,което да пази архива си за 97-98 .Информацията ми със сигърност е точна но засега оставам темата отворена докато намеря доказателство .
BeQuickOrBeDead
|
|
|
Били от алуминии колите на Auto Union. Та даже не е трябвало да ги боядисват сиви.
Power Player
|
|
|
Абе, ше взема да ти завръ накрая отзад една истинска сребърна-стрела и да мирясаш Деба тоя Мерцедес деба - чак пък истински. Я провери колко пари са получавали от Райха Мерцедес и колко Авто Съюза! Чак като се появява Фердинанд Порше и Съюзът взимат колкото Мерцедес. После някой като каже - Ауди що не влезнат във формулата като са терикати? Ми щото са бедни - затова! Щото в заводите им доста време са се правили Ифи и Трабанти докато други съдбата ги е пожалила. Ама където влезнат Ауди и става следното:
1. Ха-ха кви са па тия с нулите.
2. Ебаси мамата - тия кво направиха!
3. Ауди казват довиждане - деразйте!
Има си история, а не само да се приказва какво пише по вестниците и дават по Ринг+. На желаещите ще бъдат предоставени видео материали и т.н.
Малко се разпалих, ама Черепашкин много разконцентрирано го дава.
И накая - да не ме рабирате погрешно:
1. Ауди не са най-великите
2. Мерцедес заслужават уважение.
3. Аз съм фен на тези, които имат дух! А Ауди имат много-много повече дух от Мерцедес. Тук историята ще разясни на желаещите.
Power Player
|
|
Тема
|
Влади,
[re: Vladi]
|
|
Автор |
Andy. (Кръстник) |
Публикувано | 29.08.02 10:10 |
|
наистина не съм чувал Ферари да е имал берилий в двигателя? Нещо повече - чувал съм че берилият бил забранен точно по жалба на Ферари с мотив че бил много скъп материал и малките отбори нямало да могат да си го позволят и така щяло да се получи голяма разлика между водещите отбори и малките такива. И като го чух си помислих: " Ферари що не гледат себе си а се загрижили за малките отбори?" Сега вече знам защо!
п.п.Пък ако ми кажеш в кой брой на Ф1 да го прочета това че "Ферари има не по-малко берилий в двигателя" ще съм ти благодарян.
|
|
|
Наистиуна Макларън печелеха титлите си в последното състезание но пропускаш едно дребно нещо. Ако и те имаха тимова тактика на пропускането на първия пилот, също щяха да спечелят по рано титлите и през двете години.
|
|
|
Мисля ,че много хора си мислят ,че като не се говори за нещо то не съществува..
1998
1 Mika Hakkinen..100..10..10...6....-..10..10...-.....4...6...10..10...1.....-...3...10...10
2 M.Schumacher...86.....-...4...10...6...4....-...10..10.10...4.....2...10...-...10...6....-
3 David Coulthard.56.....6...6.....1..10..6....-.....-....1...-.....6....6.....6...-......-...4....4
4 Eddie Irvine........47.....3....-.....4....4...-...4.....4...6...4....3.....-......-...-.....6...3...6
1999
1 Mika Hakkinen 76 - 10 - 4 10 10 6 - 4 - 10 6 - 2 4 10
2 Eddie Irvine 74 10 2 - 6 3 4 1 6 10 10 4 3 1 - 10 4
3 H-H.Frentzen 54 6 4 - 3 - - 10 3 3 4 3 4 10 - 1 3
4 David Coulthard 48 - - 6 - 6 - - 10 6 2 6 10 2 - - -
ще ми обясниш ли това тогава ?
BeQuickOrBeDead
|
|
|
това че ти не си чувал не значи че не е било така
I can feel it.
Can you feel it.
|
|
|
Ако Шумахер не си беше счупил крака Мика щеше ли да стане някога 2кратен шампион?Ако Ървайн беше станал шампион нямаше ли да е по-интересно?
Хайде стига с тия "ако"-та вече.
I can feel it.
Can you feel it.
|
|
Тема
|
Е чак сега виждам отговора ти, ето броевете:
[re: Andy.]
|
|
Автор |
Vladi (Фафлояд!) |
Публикувано | 30.08.02 20:33 |
|
списание Клуб Ф1 - брой 16, декември'2000 страница 14 и пак списание Клуб Ф1 - брой 17, януари'2001, страници 4-5, ако ги нямаш, след две седмици ще сканирам статиите и ще ги постна :-)
Coming Back To Life (by Pink Floyd :-)
|
|
Тема
|
Re: Е чак сега виждам отговора ти, ето броевете:
[re: Vladi]
|
|
Автор |
Bob Sinclair (електронен бог) |
Публикувано | 30.08.02 23:46 |
|
Енциклопедист гаден мръсен.
I can feel it.
Can you feel it.
|
|
|
se mi se struva , 4e po goliam kusmetlia ot gadnia pileshtar niama....no tova si e li 4no moe mnenie i sa ne mi se rovi da ti davam izkazvania na tvoia kumir po povod Mika:))) ama ti sigurno si gi znaesh:P ] shtoto mnoooo , ama mnooooo go mrazite toia MIka.....
aiiii sas zdrave!
Неустойката, която се удържа от пълната сума при отказ от страна на клиента е следната:
|
|
|
Не го мразим бре.
Мика е пич. Кими е пич. Всички финландци са пичове. Водка Финландия също. В смисъл не, че е пич а че става.
You can't change me.
|
|
|
stava stava .... osobeno s dometen sok:PPPPP
Неустойката, която се удържа от пълната сума при отказ от страна на клиента е следната:
|
|
Тема
|
Re:Za kusmeta....
[re: Rumencho]
|
|
Автор |
Vladi (Фафлояд!) |
Публикувано | 31.08.02 19:24 |
|
Е, моето лично мнение е, че по-голям късметлия от Жакчо няма...
Coming Back To Life (by Pink Floyd :-)
|
|
|
с тва твоето лично мнение ... такова ... нали се сещаш
You can't change me.
|
|
|
Никак не го мразя ,само се питам защо така бързичко избяга от Ф1,а?
А по въпроса за късмета ..тва не знам как да го коментирам
BeQuickOrBeDead
|
|
|
Нали знаеш - като ти дават вземай, като те гонят - бягай.
Мика всячески му показаха, че не го желаят в Макларън след всички тия години работа за тях и помощ по развитието на болида (щото лично според мен не може и дума да става, че по развитието 'пилоти' като Брандъл и Култард са имали дейно участие по тоя параграф).
Та Мика видя, че не е желан и си тръгна. Би трябвало дори повече да го уважаваме заради това, защото очевидно човека си знае цената. За разлика от някои други квадратни и подобни...
Един спорт, и красив да е, става бизнес някой ден.
|
|
|
Достоен отговор
BeQuickOrBeDead
|
|
Тема
|
Re: Е чак сега виждам отговора ти, ето броевете:
[re: Vladi]
|
|
Автор |
Andy. (Кръстник) |
Публикувано | 09.09.02 11:33 |
|
:)))))))))))))))))))Имам всички броеве, как можа да се усъмниш в мен?:)
И все пак разбрах нещо от този ни разговор. Щом си готов да си направиш труда да ги сканираш и да ми ги пуснеш тук , значи си ми приятел , а не ме мразиш както ми подсказаха някой хора и каквото чувство имах и аз в началото:))))))))))))))))))))))
п.п. Верно, никакво значение няма дали са педали или не. И за Фреди Меркюри си прав. Ама като го нарека "педал" знаеш ли как ми олеква:))))
Психотерапийка бе брат:)
|
|
Тема
|
Re: Е чак сега виждам отговора ти, ето броевете:
[re: Andy.]
|
|
Автор |
Vladi (Фафлояд!) |
Публикувано | 09.09.02 11:40 |
|
не мразя никого, но и не съм ти приятел... а след като ти харесва, наричай го педал, но не очаквай да ми е приятна комуникацията с хора, които обиждат любимият ми пилот (колкото и малко реално значение да има това нещо "любим пилот")
Coming Back To Life (by Pink Floyd :-)
|
|
Тема
|
Re: Е чак сега виждам отговора ти, ето броевете:
[re: Vladi]
|
|
Автор |
Andy. (Кръстник) |
Публикувано | 09.09.02 13:47 |
|
Кзваш, не ти е приятна комуникацията с хора,които обиждат любимият ти пилот.Но като гледам винаги ми отговаряш на темите.Та си мисля :
1. Или обичаш да правиш неприятни за теб работи ,нещо което ми напомня за мазохизъм?
2. Или се надяваш да промениш нещо в мен , което пък означава че си ми приятел , па макар и подсъзнателно :)))))))))))
3. Или е нещо за което не се сещам?
4. Или си нямаш друга работа !
|
|