Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 08:29 12.06.24 
Авто-мото
   >> Формула 1
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | (покажи всички)
Тема Re:нови [re: Cherepaha]  
Автор _GECATA_ (se moi)
Публикувано17.07.02 17:29



Много ми е любопитно .Изброй марките с които Fangio става шампион .

За да не се мъчиш:
1951 - Alfa Romeo 159 с двигател Alfa Romeo 1.5 L8C
1954 - Mercedes W196 с двигател Mercedes 2.5 L8
1955 - Mercedes W196 с двигател Mercedes 2.5 L8
1956 - Ferrari D50 с двигател Ferrari 2.5 V8
1957 - Maserati 250F с двигател Maserati 2.5 L6

и кво ?

BeQuickOrBeDead


Тема Re:нови [re: _GECATA_]  
Автор Cherepaha ()
Публикувано17.07.02 17:45



"След като Мерцедес се оттеглят ,познай кой остава със сивия цвят "

Хубуууу де. Абе темата тръгна от тази твоя простотия. Аз просто не разбрах. КОЙ ОСТАВА СЪС СИВИЯ ЦВЯТ след като Мерцедес се оттеглят???? Би ли ме просветил, че няма да мога да спя тази нощ.





Тема Re:нови [re: _GECATA_]  
Автор Bobby (наблюдател)
Публикувано17.07.02 22:27



За Лижие ще извиняваш! Тях ги закупи Ален Прост и ги преименува на Прост Гран При. Сключи договор с Пежо и знаеш нататък...
Незнам откъде ти хрумна че бате Флавио ги е глътнал и е намазал от договора им с Рено...



Тема Re:нови [re: Bobby]  
Автор _GECATA_ (se moi)
Публикувано18.07.02 09:50



Bobby ,
изненадваш ме


не ми е хрумвало Флавио е голям играч и винаги е готов на машинации .
ето ти инфо за Ligier
Address : Technopole, 58470 Magny-Cours, France
Team Principles: Flavio Briatore ITA (1994-96)
Cyrile de Rouvre FRA (1992-93)
Guy Ligier FRA (1976-95)

ето ти и за :Prost
Official name Prost Grand Prix
Main Sponsor Acer
Team Chief Alain Prost
Tech. Director Jean-Paul Gousset
Engine Ferrari V10 (049)
Tyres Michelin
Fuel Shell
Constructor Address
Office/Factory Prost Grand Prix
7 Avenue Eugene Freyssinet
78286 Guyancourt

Four time World Champion Alain Prost took over Ligier in 1997 to create his own team.

The team was placed into liquidation in January 2002 with debts reportedly around $60 million dollars.

BeQuickOrBeDead


Тема Re:нови [re: Cherepaha]  
Автор _GECATA_ (se moi)
Публикувано18.07.02 10:57



От два дни търся из нета инфо по въпроса .
Това което установих е следното :
1.Наименованието "Сребърните стрели" е използвано от две фирми -
Mercedes-Benc и AUTO UNION
2.Наименованието "Сребърните стрели" се използва за състезателните автомобили на двете фирми в периода 1934-1939.
3.Наименованието "Сребърните стрели" е общо за двете фирми поради факта че са спонсорирани от Нацисткото правителство за създаване на състезателни автомобили които да демонстрират германската техническа мощ.
4.На практика наименованието "Сребърните стрели" е било нарицателно за немските спортни автомобили в периода 1934-1939.
5.Фирмата Mercedes - Benc е имала право да използва името "Сребърните стрели" в периода 1954-1955 поради факта ,че в този момент фирмата AUTO UNION не е съществувала(заводите и централата остават на територията на ГДР).
6.AUTO UNION възобновява деиността си в края на 1955 и началота на 1956 г .
7.Поради точка 6 през 1998 година Mercedes Benc се договориха с концерна WV ,че могат да използват името "Сребърните стрели" докато в Ф1 не се появи тим с марката AUDI.


Моля да бъда извинен за неточностите в спора .Информацията по въпроса е доста противоречива и пристрастна ,което допълнително внесе неясноти .

BeQuickOrBeDead


Тема Re:нови [re: _GECATA_]  
Автор Cherepaha ()
Публикувано18.07.02 11:42



Всичко е точно така, както си го написал. Под "Сребърни стрели" се разбира борбата между Auto Union и Mercedes 1934-1939. И Мерцедес-а през 50-те. Единственото, което не го вярвам е точка 7. ЧЕ Мерцедес са питали дали могат да го използват и още повече, че е докато се появи Ауди във Ф1. А и това не е някаква търговска марка. Нито пък сивото е запазен цвят.




Редактирано от Cherepaha на 18.07.02 11:42.



Тема Re:нови [re: Cherepaha]  
Автор _GECATA_ (se moi)
Публикувано18.07.02 11:59



За съжаление не мога да намеря инфо по въпроса - всяка от двете фирми говори за собствените си сребърни стрели .Не мога да намеря някакво издание ,което да пази архива си за 97-98 .Информацията ми със сигърност е точна но засега оставам темата отворена докато намеря доказателство .

BeQuickOrBeDead


Тема сивинови [re: _GECATA_]  
Автор Spidercho (rising ninja)
Публикувано28.08.02 18:35



Били от алуминии колите на Auto Union. Та даже не е трябвало да ги боядисват сиви.

Power Player

Тема Re:нови [re: Cherepaha]  
Автор Spidercho (rising ninja)
Публикувано28.08.02 18:52



Абе, ше взема да ти завръ накрая отзад една истинска сребърна-стрела и да мирясаш

Деба тоя Мерцедес деба - чак пък истински. Я провери колко пари са получавали от Райха Мерцедес и колко Авто Съюза! Чак като се появява Фердинанд Порше и Съюзът взимат колкото Мерцедес. После някой като каже - Ауди що не влезнат във формулата като са терикати? Ми щото са бедни - затова! Щото в заводите им доста време са се правили Ифи и Трабанти докато други съдбата ги е пожалила. Ама където влезнат Ауди и става следното:
1. Ха-ха кви са па тия с нулите.
2. Ебаси мамата - тия кво направиха!
3. Ауди казват довиждане - деразйте!

Има си история, а не само да се приказва какво пише по вестниците и дават по Ринг+. На желаещите ще бъдат предоставени видео материали и т.н.

Малко се разпалих, ама Черепашкин много разконцентрирано го дава.

И накая - да не ме рабирате погрешно:
1. Ауди не са най-великите
2. Мерцедес заслужават уважение.
3. Аз съм фен на тези, които имат дух! А Ауди имат много-много повече дух от Мерцедес. Тук историята ще разясни на желаещите.

Power Player

Тема Влади,нови [re: Vladi]  
Автор Andy. (Кръстник)
Публикувано29.08.02 10:10



наистина не съм чувал Ферари да е имал берилий в двигателя? Нещо повече - чувал съм че берилият бил забранен точно по жалба на Ферари с мотив че бил много скъп материал и малките отбори нямало да могат да си го позволят и така щяло да се получи голяма разлика между водещите отбори и малките такива. И като го чух си помислих: " Ферари що не гледат себе си а се загрижили за малките отбори?" Сега вече знам защо!

п.п.Пък ако ми кажеш в кой брой на Ф1 да го прочета това че "Ферари има не по-малко берилий в двигателя" ще съм ти благодарян.




Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.