Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 19:50 22.05.24 
Технически науки
   >> Енергетика
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | (покажи всички)
Тема Re: Снимкитенови [re: toni11bg]  
Автор expert /ne vinagi / (минаващ)
Публикувано11.05.11 16:43









Тема Re:2-рата снимканови [re: expert /ne vinagi /]  
Автор expert /ne vinagi / (минаващ)
Публикувано11.05.11 16:48







Тема Re:2-рата снимканови [re: expert /ne vinagi /]  
Автор toni11bg (непознат )
Публикувано11.05.11 18:07



Мерси, колега. Пак не разбрах как става, ама карай :) АКо можеш да "преведеш и другата снимка - [URL=http://alfa.kachi-snimka.info/viewer.php?id=jdv1305126289o.jpg][IMG]http://alfa.kachi-snimka.info/thumbs/jdv1305126289o.jpg[/IMG][/URL]



Тема И все пак да попитам...нови [re: toni11bg]  
Автор Диaн (uguoT)
Публикувано11.05.11 20:16



И все пак да попитам, тази турбина стига ли си оборотите, какво е напрежението на изхода? Ако оборотите са ти по-ниски от номиналните и трафа на обикновенното зарядно ще грее. Иначе щом мина определеното напрежение ще зарежда, лошото е, че е обвързано с честотата. Импулсното и то мисля че няма да се справи. Нека започнем от тук....

Пич, не се заяждам, знам че понякога пиша глупости НО разбери - тук повечето разбираме от електричество кой повече, кой по-малко... За сега не знам някой да има ясновидски способности.

Ако искаш идея - не знам на дадената система къде е генератора, ако искаш се поразтърси из вторични и намери генератор от камион или автобус, ако е с регулатора още по-добре. Просто с включване и изключване на възбуждащото напрежение ще можеш да командваш системата - проблема е, че трябва да е някъде извън системата и да има наистина едни обороти на вала.

"Я в Москве с киркой уран найду, при такой повышенной зарплате"


Тема Re: И все пак да попитам...нови [re: Диaн]  
Автор toni11bg (непознат )
Публикувано11.05.11 21:35



Да, стига си оборотите, и напрежението на изхода е 230 волта. Но това е на празен ход, и с товар до към 200 вата ( телевизор и комютър) След това започва да пада, вероятно падат и оборотите. Зарядното, което имам е с консумирана мощност 240 вата, и вероятно това е една от причинте да не дава добра производителност. Като се добавят и реактивните загуби...
Това с автомобилния алтернатор го имам като идея, но е за подалечно бъдеще. Смятам да направя на струг един турбинен вал с перка около 250 мм в диаметър. Само че ще ми трябва и предавка, защото при този малък пад тази перка ще се върти с не повече от 500 об/мин а автомобилните алтернатори искат поне 2000 об/мин. Така ще мога да изсмуча мощност поне 1 квт
Засега искам да реша проблема със съществуващата турбина (все пак съм се бръкнал 1000 лв

)



Тема Re: И все пак да попитам...нови [re: toni11bg]  
Автор Диaн (uguoT)
Публикувано11.05.11 22:39



Е те т'ва чукане чаках!!! Ха наздраве че пак по никое време пиша



Сега... малко насоки, уважавам хората решили да "претаковат" дявола у въздуха. Щом можеш да си влачиш спокойно 200 вата при 230 волта НО ако поставиш зарядното напрежението най-вероятно "кляка" от там пада честотата зарядното грее, не зарежда и т.н.

Решението най-вероятно (не съм запознат със системата!!! всичко е във рамките на вероятността) - Токоизправителя ти е 240 вата, така че имаш куп загуби (около 50-70%) в трафа така че не се надявай на добра работа имаш над 100 вата загуби!!!, най-добре да минеш на някакво импулсно захранване което има вход 110-220 и изход напрежението което ти трябва напоследък доста техника е с подобни захранвания работещи в този диапазон. Ако намериш някой по-малък траф сложи му грец а тока на вторичната страна ограничи с лампа от фар вече ще видиш как зарежда най-добре без да грее трафа - само на къса светлина, само на дълга, 2-те в паралел или 2-те заедно. Водещото в случая е напрежението на генератора да е над 220 волта.

Ако намериш от някъде хартиени кондензатори от тези дето ги поставяха едно време в луминисцентните лампи или по старите улични - когато се натовари системата траф+акумулатор включваш мултицета и започваш да закачаш кондензатори към 220. Следиш напрежението - отначало започва леко да се покачва НО когато започне да пада след включване на кондензатор - значи изключваш кондензатора заради който пада напрежението.

Колкото до това за алтернатора от камион... Пич погледни колко са работните обороти на дизелов камион или трактор говорим за около 500-1500 номинални, ти имаш постоянен напор така че нямаш проблеми с реле-регулатора кога искаш ток просто закачаш системата към акумулатора Ако ползваш 24 волтов алтернатор пък можеш да свалиш оборотите на половина - има си и хитрост де

разрови тук:

раздел "схеми" подраздел "Ветроэнергетика" - има доста интересни четива, погледни това за турбини:


Като говорим за Триград... мали из него регион ще съм от 20 до към 25 другия месец само да не ми мине котка път Шофьор съм така че да не ти пука за черпането

"Я в Москве с киркой уран найду, при такой повышенной зарплате"

Тема Re: Пак 2-рата снимканови [re: Диaн]  
Автор expert /ne vinagi / (минаващ)
Публикувано11.05.11 23:10





Ето това нещо :
http://alfa.kachi-snimka.info/viewer.php?id=jdv1305126289o.jpg
го маркирай и направи "копи", после чукни IMG долу до емотиконите и направи "пейст"в средата между двете [image].



Тема Re: И все пак да попитам...нови [re: Диaн]  
Автор toni11bg (непознат )
Публикувано11.05.11 23:11



Ами в момента турбината работи с импулсното устройство, но както предположи - около 100 вата загуби. Предполагам че заради капацитивния характер на устройството - пълно е с кондензатори. Това с хартиените кондензатори не съм се сещал, и ще го пробвам, само не разбирам защо трябва да са хартиени, не може ли някакви други. Мисля че мога да си сметна горе - долу капацитета, който ми трябва.
Това за камионите трябва да го проуча, вероятно си прав. Аз смятах да монтирам два алтернатора от джип по 24 волта, че системата ми е 48 волта.



Тема Re: Пак 2-рата снимканови [re: expert /ne vinagi /]  
Автор expert /ne vinagi / (минаващ)
Публикувано11.05.11 23:13



[image]http://alfa.kachi-snimka.info/viewer.php?id=jdv1305126289o.jpg
[/image]



Тема Re: Пак 2-рата снимканови [re: expert /ne vinagi /]  
Автор toni11bg (непознат )
Публикувано11.05.11 23:13



[image]http://alfa.kachi-snimka.info/viewer.php?id=jdv1305126289o.jpg [/image]




Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.