Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 08:26 13.11.24 
Горещи теми
   >> Корупция
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | (покажи всички)
Тема 2008 год. слагаме кръст на търговския морски флотнови  
Автормopckия (Нерегистриран)
Публикувано22.12.07 08:34



Е наи-сетне и без морски флот- щял да бъде вече частен.... Да ни е честита новата 2008 год. И с пожелания .... да се утървем от тези душмани-управляващи, че както е тръгнало може и народа да продадат.



Тема Re: 2008 год. слагаме кръст на търговския морски флотнови [re: мopckия]  
Автор123 (Нерегистриран)
Публикувано22.12.07 08:36



Te naroda otdavna sa go prodali i sega zarabotva vav Irak , Afganistan i drugade.



Тема Re: 2008 год. слагаме кръст на търговския морски флотнови [re: мopckия]  
АвторMopckия (Нерегистриран)
Публикувано12.01.08 06:43



Що мълчите бе хора. Потъват по един корабите: Хера, сега Ванеса.



Тема Re: 2008 год. слагаме кръст на търговския морски флотнови [re: Mopckия]  
Авторaбв (Нерегистриран)
Публикувано12.01.08 07:26



Морски,някои искат да затрият България , по указания от вън,а ти се вълнуваш за морския флот само. И аз бях 40 години на море и мен това ме притеснява,но нищо не можем да направим. Указанията са от външните господари на света.



Тема Re: 2008 год. слагаме кръст на търговския морски флотнови [re: aбв]  
АвторMopckия (Нерегистриран)
Публикувано01.03.08 10:26



Към читателите на вестник "Труд":
В статията " БМФ частен до лятото" в петъчния 59 брой авторът Светослав МЕТАНОВ е пропуснал да посочи застрахователната сума на търговския флот през 2008 год. - 850 млн щатски долара т.е 1 150 млн лева. Нека читателите сами да преценят колко е сполучлива тази приватизационна сделка за продавача -държавата. Де факто продават се активи на стойност 1 150 млн лева, а се получават срещу това 440,1 млн лева и обещания за 779,8 млн лева инвестиции в търговския флот през следващите 10 години от германско-българския консорциум " Кей Джи Маритайм Шипинг".
Читателите искат да знаят кой стой зад тази поредна "сделката" . Сигурно е едно, в никакъв случай зад тази сделка не е варненското общество и цялата североизточна част на България. Защото то изпита на гърба си последствията от закриването на Варненската корабостроителница.





Тема Re: 2008 год. слагаме кръст на търговския морски флотнови [re: Mopckия]  
Автор123 (Нерегистриран)
Публикувано02.03.08 18:59



По всяка вероятност около 50 % от недостигащата сума / скритата/ ще отиде в министъра на транспорта ,като определен процент ще отиде у станишев и част в БСП. Другото 50 % ще бъде в джобовете на новия собственик. Предполагам че това е вероятната сделка и затова искат всичко в България да се приватизира. Ако бяха пуснали част от акциите на свободна продажба щеше да се получи както с БТК.



Тема Re: 2008 год. слагаме кръст на търговския морски флотнови [re: 123]  
Автор456 (Нерегистриран)
Публикувано02.03.08 20:39



Най -вероятно сделката да е на тройната коалиция / по почина аз на теб ти на мен / и по тази причина министъра на транспорта е извън нея. Неговото поведение потвърждава това. Не изключвам инициативата да е на президента Първанов. Той впрочем, първо действува и ако се наложи тогава се обяснява на нас жалкия избирател. От Перник са и братята Домусчиеви - може би случайно, но е най-вярно.



Тема Re: 2008 год. слагаме кръст на търговския морски флотнови [re: 456]  
АвторMopckия (Нерегистриран)
Публикувано30.03.08 20:40



Защо забравяме приватизацията на търговския флот? Това, което става в момента - пожарът във влака край Червен бряг, парите по Сапард и около министъра на вътрешните работи- като, че ли отлагат тази далавера около търговския флот. Аз лично не очаквам, че с разследването но по-горните събития нещо да промени управляващите делата на България в София. Доказателство е, че министъра на транспорта си остава на поста - въпреки, че се доказва и за обществото е ясно, как са отклонявани парични средства от БДЖ. За съдът - ... без коментър кога ще се изясни. За парите от Сапард --- в момента го нищят и продължават.
Това е моята гражданска позиция. А Вашата каква е ?
Въпрос на време е........... да търся работа в друга държава. Не искам да търся фирма като тази, на която потъват кораби: Хера и Ванеса .



Тема Re: "кръст" на търговския морски флотнови [re: мopckия]  
АвторMopckия (Нерегистриран)
Публикувано26.04.08 13:16



Според изпълнителния директор на Агенцията за приватизация Тодор Николов осъществяването на сделката за приватизация на морския търговски флот е успех. Вярно това е успех за Агенцията за преватизация и купувачите на флота. Справка - виж какво стана след "успешната приватизация " на редица големи български фирми: Нефтохим -Бургас, Балкан, Кремиковци, БТК, Енергоразпределителните дружества и какво спечелиха управляващите, купувачите и какво годишния бюджет на Република България.
С последните рокади в правителството, явно сегашните управляващи люде България - партии, коалиции и депутати показват, че държат сметка за действията си. Дано осъзнават и историческата си роля в настоящия етап в развитието на държавата България по отношения и на търговския флот.
Време е държавниците на България да загърбят собствените икономически интереси и да оставят делата на флота да се управляват от морските специалисти. Защото българския морски флот има над 100 -годишна история и още от създаването си се развива по световните закони на мореплаването и в неговото развитие е вложен труда на няколко поколения поколения българи. Последните 20 години фирмата "БМФ" се развива по "инерция", като държавата се оттегли от флота, а остави разни нововъзникнали партии - СДС, ДПС,НДСВ- да се месят в работата на морските специалисти и най-вече да източват пари за партиите си, без да дават сметка че режат клона на които са седнали те, децата им , българските пенсионери и бюджета на България. Надеждата ни БСП да не прояви "късогледството" на тези партии. С разпродажбата на българските кораби ще загине и професията български моряк.
Приходите на Параходство "БМФ" са големи и могат да бъдат по -големи.
Морските специалисти знаят как.



Тема Re: "кръст" на търговския морски флотнови [re: Mopckия]  
Автор дoди (непознат )
Публикувано26.04.08 21:08



Защо се учудвате? Както обраха ТЕЦ и градския транспорт в София и много други предприятия, сега управляващите явно смятат че е дошъл реда и на морския флот на България.Знаете управляващите си ги избираме ние - народа, та каквито сме си ги избрали такива ще ни управляват.Време е вече народа ни да мисли как и за кого да гласува, а не само да се напива в деня на изборите.




Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.