|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема
|
Оптимизация за работа само на газ.
|
|
Автор |
JohnFound (asm32 developer) |
Публикувано | 20.06.05 09:09 |
|
Здравейте.
В момента правя основен ремонт на двигателя. ( Пежо XU92C - 1905см3, карбуратор ).
Реших да премахна цялата бензинова уредба и да оптимизирам двигателя само за работа на газ.
Според вас, какви промени следва да се направят за да се постигне максимално КПД и мощност?
Всякакви промени се допускат, тъй като ремонта ще е цялостен - ще се разглоби двигателя до последното винтче. Като прост пример - смятам да премахна целият карбуратор като оставя само дроселната клапа и смесителя.
Поздрави.
| |
Тема
|
Re: Оптимизация за работа само на газ.
[re: JohnFound]
|
|
Автор | дaнчo (Нерегистриран) |
Публикувано | 20.06.05 09:55 |
|
а когато сняг забръска що ще правиш ти зимъска-ще видиш голям зор,испарителя замръзва,като е студено и ти сипят кофти газ , не пали,кажи какво ти пречи тоз карбуратор,зимата разхода се качва и не е зле да имаш някой лирър в резервоара ако ти свърши газта.не познавам толкоз смели хора
дето сами си махат бензина,виж такива таксиджий с изгоряла бензинова помпа,и като дойдат студовете,взимат по едно двулитрово шише с гореща вода и на тъка струя в/у изпарителя познавам,па след като я запали ,стой 10
минути на място да загрее,щот като загасне и няма палене.не мисля че ще видиш голям хаир като махнеш карбуратора от гледна точка на мощност,пак ще трябва да сложиш някакъв смесител(плочка),пак ще намалиш диаметъра,трябва да мислиш за нещо като смукач, да ти държи по високи обороти( на пежото май беше автоматичен...)докато е студена, трябва да
измислиш по какъв начин да закрепиш въздухопровода на въз. филтър...
това са нещата които ми хрумаха за 10 минути,а ако се замисля
| |
Тема
|
Re: Оптимизация за работа само на газ.
[re: дaнчo]
|
|
Автор |
JohnFound (asm32 developer) |
Публикувано | 20.06.05 10:26 |
|
а когато сняг забръска що ще правиш ти зимъска
А, ще има електрическо отопление на изпарителя. Евентуално, сонда от газовата фаза на резервуара. Не мисля че ще има проблем през зимата.
| |
Тема
|
Re: Оптимизация за работа само на газ.
[re: JohnFound]
|
|
Автор | дaнчo (Нерегистриран) |
Публикувано | 20.06.05 10:43 |
|
тва за газовата от бутилката ми хареса,имаше теми преди време за проблеми
от това че газта от бутилката не идва течна,повишен разход,обледеняване на бутилка.виждам че си ентусиаст,карай да видим какво ще стане и защо трябва да си усложняваме живота с ел. подгрев на изпариреля,когато и акумулатора се мъчи в кучия студ......
| |
Тема
|
Re: Оптимизация за работа само на газ.
[re: дaнчo]
|
|
Автор |
JohnFound (asm32 developer) |
Публикувано | 20.06.05 10:58 |
|
Това за обледеняването на бутилката е само ако постоянно черпиш от газовата фаза - защото течната газ започва да кипи и охлажда бутилката. Колкото да запали и да затопли малко двигателя няма проблеми. Тогава и обледеняването на изпарителя се изключва напълно, защото няма изпаряване. А електрическото отопление може да се окаже не толкова натоварващо за акумулатора - не забравяй, че и карбураторите имат отопление и проблеми с паленето на студено.
Ако въртиш стартера 5 минути, определено акумулатора ще се изтощи повече.
| |
Тема
|
Re: Оптимизация за работа само на газ.
[re: JohnFound]
|
|
Автор | peshehodec (Нерегистриран) |
Публикувано | 20.06.05 12:05 |
|
Това за което се сещам е да шлайфаш главата, за да намалиш компресията. Понеже газта е с по-високо октаново число, ще се отрази добре на работата на газ, но на бензин може да ти тропа аванса или да се наложи да го караш с А98. Но като си решил да не сипваш бензин - нямаш проблем. И на мен ми е интересно каквои още промени трябва да се направят.
| |
Тема
|
Re: Оптимизация за работа само на газ.
[re: peshehodec]
|
|
Автор |
JohnFound (asm32 developer) |
Публикувано | 20.06.05 12:14 |
|
Това за което се сещам е да шлайфаш главата, за да намалиш компресията.
Всъщност да увелича компресията - предполагам грешка на езика (пръстите де )
Това и аз си го мислех. Въпросът е колко да увеличавам (сега е 9 по спецификацията на двигателя) и как се изчислява колко да се шлифова главата/блока за постигане на търсената компресия.
| |
|
Това за което се сещам е да шлайфаш главата, за да намалиш компресията.
Всъщност да увелича компресията - предполагам грешка на езика (пръстите де)
Eдно пояснение, не трябва ли да се увеличи степента на сгъстяване? Виж формата на горивната камера, челото на буталото, има ли предпоставки за удряне на клапаните. Ако може да се постигне 10:1 ще бъде много по-добре.
Всмукателните ти колектори пластмасове ли са, ако не са една полировка и напасване на отворите ще им дойде много добре.
| |
Тема
|
Re: Оптимизация за работа само на газ.
[re: JohnFound]
|
|
Автор |
Ascona83 (бедствие !!!) |
Публикувано | 20.06.05 14:21 |
|
Не съм съгласен с твърдението че когато черпиш от газовата фаза в бутилката няма да замръзва изпарителя:
защото каквато и фаза да черпиш от бутилката там налягането е доста по високо от това в изпарителя, който в този, а и в конвенционалния случай си е един редуцир на налягане, а където има пад на налягане има охлаждане.
Друго мога да кажа че имам аскона с 1.6 карбураторен двигател без бензинова помпа и с откачен бензинов резервоар, та тази кола си палеше без никакъв проблем на -19(минус 19) градуса без да замръзва нищо!!! Газ само и единствено от ОМВ и ЛукОил съм наливал!!! Рядко от Шел но не бях доволен как върви и не съм я карал зимата!!!
Наведи главата защото прелитам ниско с асконата !!!
| |
Тема
|
Re: Оптимизация за работа само на газ.
[re: JohnFound]
|
|
Автор |
Шkoдa (Speedster) |
Публикувано | 20.06.05 14:53 |
|
Най-напред се консултирай с познавачи на този двигател, дали е разрешено да се сваля от главата.....Доста автомобили има, на които е абсолютно забранено да се сваля дори десета от мм....
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
|
|
|