Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 03:54 27.07.24 
Автомобили
   >> Автомобилни газови уредби
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема Re: Оптимизация за работа само на газ.нови [re: дaнчo]  
Автор ШkoдaМодератор (Speedster)
Публикувано20.06.05 15:02



Да имаш бензин си е хубава работа. Пък макар и като мен само 2-3 литра в една тубичка!
Само не бъркай нещата, моля те! Ти така си го описал, че едва ли не е невъзможно каране само на газ!
Че аз така навъртях над половин милион километра - само на газ, без резервоар, без помпа......
Палил съм и при минус 20 градуса. Ако не знаеш, да те светна: газта при тази температура има мнооооого повече летливост от бензина! А тази, Пенкината че като изгаси няма да запали - ами ако всичко ти е наред и не започнеш да форсираш пред блока или в гаража, както прави обикновено българина та да загрее по-бързо, тя просто няма да угасне.
Никога, ама никога не съм чакал на място повече от 2-3 минути на смукач и обороти около 1500-2000 - тъкмо докато си изчистя снега, докато си отворя вратата на гаража и...тръгвам! Внимателно, без форсаж, на първа, после на втора и така...след около 1 000 м вече съм на 5-та, а температурата на двигателя е "отлепила" от 40-те.....
Да не пропусна - изпарител - Ланди



Тема Re: Оптимизация за работа само на газ.нови [re: Шkoдa]  
Автор JohnFound (asm32 developer)
Публикувано20.06.05 16:31



Ами според мене няма някаква пречка. Дълбочината на горивната камера ми се струва достатъчно голяма, хода на буталата е голям - 88мм (тоест приблизително при степен на компресия 9 излиза височина на горивната камера 11мм) хода на клапаните е 10мм - ако сваля размера даже с 1 мм буталата няма да ударят клапаните дори и при скъсване на ангренажния ремък. При нормална работа пък съвсем.
А колко може да се вдига компресията при пропан-бутан?
Съвсем тъпо изчислявайки (изобщо не знам дали е точно, защото не взимам предвид факта, че сечението на горивната камера не е цилиндрична а е с формата на "D") при сваляне с 1мм ще се получи компресия: 9.8



Тема Re: Оптимизация за работа само на газ.нови [re: JohnFound]  
Автор ШkoдaМодератор (Speedster)
Публикувано20.06.05 21:37



Въпроса не е само дали ще опрат буталата в клапаните. Много от главите имат конструкция, която не позволява да се "изправят". В такъв смисъл ти подхвърлих тази тема!



Тема Re: Оптимизация за работа само на газ.нови [re: JohnFound]  
Автор Любитeл (Лукав Благинар)
Публикувано21.06.05 06:03



Аз поради кривина на главата и на блока малко от сгъстяване 9.2 станах на 10 и субективно нещата се влошиха (уж мерих нещо, но грешката е голяма и затова не твърдя, че е по-зле със сигурност) Мисля че трябва и други работи да се сменят че да е по-добре, най-малко разпределителен вал ...

Редактирано от Любитeл на 21.06.05 06:07.



Тема Re: Оптимизация за работа само на газ.нови [re: Любитeл]  
Автор JohnFound (asm32 developer)
Публикувано21.06.05 08:55



Мисля че трябва и други работи да се сменят че да е по-добре, най-малко разпределителен вал ...

Хм, не виждам какво общо има компресията с газоразпределението. По-скоро трябва да си провериш изпреварването на запалването и корекцията му при различни обороти.



Тема Re: Оптимизация за работа само на газ.нови [re: Шkoдa]  
Автор JohnFound (asm32 developer)
Публикувано21.06.05 14:00



Въпроса не е само дали ще опрат буталата в клапаните. Много от главите имат конструкция, която не позволява да се "изправят". В такъв смисъл ти подхвърлих тази тема!

Ами след известно проучване, смятам, че принципно няма проблем да се свали малко размера на главата.
Въпросът е колко точно? Има ли данни каква компресия е най-оптимална за работа с пропан-бутан?



Тема Re: Оптимизация за работа само на газ.нови [re: JohnFound]  
Автор PRR (Stranen)
Публикувано21.06.05 16:52





Nadiawam se towa da ti pomogne. Mislia che pri towa polovenie niama da e nuvno da promeniash stepenta na sgastiawane. Imaj predwid che kachwajki sgastiawaneto kachwash moshnostta a ot tam ne e iasno dali wsichko po werigata shte izdarvi (sk. kutia, poluoski i t.n.)

Pozdrawi i uspeh.



Тема Re: Оптимизация за работа само на газ.нови [re: PRR]  
Автор JohnFound (asm32 developer)
Публикувано21.06.05 19:56



Благодаря.
Статията е интересна, макар и малко странна...
Това което се твърди е, че изпреварването на запалването трябва да се увеличава плавно от -4° до -25° когато оборотите се променят от 200 до 2000 (с това съм съгласен разбира се) и че трябва да се фиксира на около -25° при обороти над 2000. В други статии съм чел че максимума на налягането трябва да бъде на около +14..+25°, за постигане на максимално КПД - да приемем +20°.
Но от -25° до +20° при 2000 об/м е 3,75ms време. При 5000 об/м същите 45° ще са вече 1,5ms - излиза, че газта трябва да гори повече от 2 пъти по-бързо при 5000 об/мин отколкото при 2000об/м?
Някой знае ли на какво се дължи този ефект?



Тема Re: Оптимизация за работа само на газ.нови [re: JohnFound]  
Автор PRR (Stranen)
Публикувано22.06.05 18:27



Mislia che si se obarkal . Tuk na grafikata e pokazano PREDWARENIETO, t.e. ne e ot -25 do +20 a e ot 25 da minesh na 20.....
W tozi red na misli se okazwa che pri 0 oborota predwarenieto za gaz i benzin e edno i sashto (na grafikata sa zaedno). Mevdu 1000 i 2000 oborota za gazta e neobhodimo po-goliamo predwarenie (towa koeto se prawi s razni dvadvi kato Jetro). Nad 2500 oborota se okazwa che predwarenieto za gaz triabwa da e po-malko ot towa za benzin (predpolagam che prichinata e w zagriawaneto na gazta pri swiwaneto i. sashtoto neshto move bi e po-malko chuwstwitelno pri benzin.... prosto predpolovenie).
W krajna smetka se okazwa che predwarenieto triabwa maksimum da se izmeni s 10 gradusa w chasta nad 3000 oborota.....

Lichnite mi nabluidenia potwarvdawat tazi kriwa. W smisal che na niski i sredni oboroti kolata nabira mnogo dobre. Wiv neshtata ne sa dobre pri wisokite. Pri towa ne ot bedna smes (prowereno....)!

Pozdrawi




Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.