Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 14:15 10.10.24 
Автомобили
   >> Автомобилни газови уредби
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
Тема Мирише на газ  
АвторSando (Нерегистриран)
Публикувано19.04.05 14:43



Преди месец в Аутодикс на Руй планина ми направиха ремонт на изпарителя-Vialle и ми смениха ламбда сондата.Но след това започна да мирише на газ,като работи колата,проблем,който преди нямах.Провериха за течове-оказа се,че нямаА и разходът не мога да кажа,че ми е паднал,а би трябвало,според мен!Също работата на празен ход на газ нещо не ми харесва.А с тези смени би трябвало всичко да е ОК!Някакви съвети и мнения,най-вече относно мириса на газ?



Тема Re: Мирише на газнови [re: Sando]  
Автор VOLVO 44O GLT (Master)
Публикувано19.04.05 17:19



Каъв ремонт ти направиха на изпарителя там? Смяна на мембраните ли? По принцип възможно е нещо да не е паснало напълно и оттам да идва проблема. Опиши какво точно са пипали, а и според мен си си в правото да изискваш те да отсранят проблема, защото се е появил след тяхната намеса. Тормози ги докрай!

VOLVO FOR LIFE


Тема Re: Мирише на газнови [re: Sando]  
АвторJeep (Нерегистриран)
Публикувано19.04.05 20:49



По всяка вероятност,богата смес,непълно изгаряне.Оттам и висок разход.Необходима е проверка на настройката.



Тема Re: Мирише на газнови [re: Jeep]  
АвторCaндo (Нерегистриран)
Публикувано20.04.05 18:26



Ами правиха ми смяна на мембрани-пълен комплект и някакви клапанчета вътре.Въобще явно е някакъв стандартен комплект за ремонт на изпарителя,защото си беше в найлоново пликче всичко,което се сменя,а и аз ги помолих да сложат във въпросното пликче всичко "старо" след смяната,за да видя за какво става въпрос и имаше мембрани плюс някакви други джаджи!
А за настройката-нали на тези АГУ тя се прави от Комп-а,а обогатеността на сместа се регулира от ламбда-сондата,ако не се лъжа.Та аз сменях и ламбда сонда също така.Защото преди този ремонт ми провериха сместа на газ-анализатор и казаха,че е доста богата,а след смяната на сондата я гледахме пак и беше добре.Аз също присъствах.



Тема Re: Мирише на газнови [re: Caндo]  
АвторParis (Нерегистриран)
Публикувано21.04.05 11:57



Smeniaj izparitelia s BRC 96leva...bez da se zanimavash s smiana na membrani...100000km garancia...pali na studeno nikakvi griji...naj dobroto v gazovite uredbi...



Тема Re: Мирише на газнови [re: Paris]  
Автор VOLVO 44O GLT (Master)
Публикувано21.04.05 15:54



Това със смяната на изпарителя с нов и то някакво си калпаво BRC въобще не е решение. Виали са водеща фирма и правят нещата изключително добре, друг е въпроса, че тук майстора се е поизложил и нещо е оклепал.

Всеки едни обаче, който ми каже, че трябва да се смени изпарителя го подминавам с пренебрежение и с подигравателна усмивка. Не може заради едно копче, да се пришива нов балтон!

VOLVO FOR LIFE


Тема Re: Мирише на газнови [re: VOLVO 44O GLT]  
АвторCaндo (Нерегистриран)
Публикувано21.04.05 21:03



Абсолютно споделям това мнение!Само че все още търся отговор в какво може да се крие причината за тази миризма



Тема Re: Мирише на газнови [re: Caндo]  
Автор VOLVO 44O GLT (Master)
Публикувано22.04.05 01:01



Ако ремонтът е правен наскор, може още мембраните да не са олегнали и да не са се сработили и на моменти сместта да е прекалено богата, вследствие н акоето да се усеща лека миризма на неизгоряла газ. Можеш ли да локализираш откъде идва миризмата? Откъм двигателния отсек или през ауспуха? МНого вероятно е също и да не са стегнали като хората щуцерите на тръбичките които влизат в изпарителя или в клапана. Опитай се да установиш откъде идва миризмата. Освен това миризмата има ли я и при неработещ двигател или се появява само при работещ? ОПитай да дадеш само на контакт, без да въртиш и провери дали има миризма.

VOLVO FOR LIFE


Тема Re: Мирише на газнови [re: VOLVO 44O GLT]  
АвторCaндo (Нерегистриран)
Публикувано22.04.05 13:14



Миризмата се появява само при работещ двигател,и то откъм ауспуха.Не е от към предния капак.Като се даде на контакт,няма мирис.А и ремонта е правен наскоро,да!Мислиш ли,че може мембраните да не са олегнали?И горе-долу след колко навъртяни км. става това олягане?



Тема Re: Мирише на газнови [re: Caндo]  
Автор VOLVO 44O GLT (Master)
Публикувано22.04.05 13:59



Зависи какви са сложили (предполагам са български). Значи след около 1000 км пак се прави контролен реглажи нещата си идват по местата.

VOLVO FOR LIFE


Тема Re: Мирише на газнови [re: Caндo]  
АвторXeDoX (Нерегистриран)
Публикувано22.04.05 18:35



Завий малко винта на тройникарама малко и провери как върви и дали мирише.Бележи и първоначалното положение за да си го върнеш,ако се наложи.Ако някоя свещ или кабел не бачкат, пак мирише.



Тема Re: Мирише на газнови [re: XeDoX]  
АвторCaндo (Нерегистриран)
Публикувано23.04.05 00:24



Какъв е тоя тройник?И къде се намира?Нищо не разбирам от такива работи за съжаление!Най-вероятно другата седмица ще им откарам колата пак да я погледнат!А мембраните са БГ,да!Ама мисля,че вече съм им навъртял 1000 км,даже и повече!Ама казвате,че си трябва реглаж,така ли,не могат да си улегнат сами мембраните или нещо такова?



Тема Re: Мирише на газнови [re: Caндo]  
Автор VOLVO 44O GLT (Master)
Публикувано23.04.05 22:38



Ти нямаш тройник на твоята газова, така че не се шашкай! На теб сместта ти се регулира от винта, намиращ се непосредствено на изхода на изпарителя и няма никакви тройници и тем подобни измишльотини. Най-добре обаче, наистина отиди при онези "майстори" да си коригират последствията от тяхната намеса. Ако не се получи нищо, ще ти препоръчам и други газ-сервизи, където разбират от Виали.

VOLVO FOR LIFE


Тема Re: Мирише на газнови [re: VOLVO 44O GLT]  
АвторCaндo (Нерегистриран)
Публикувано24.04.05 14:40



Тоя винт да не е отгоре на изпарителя и до него пише Gas out?Не че мисля да го пипам де...А каква му е ролята?



Тема Re: Мирише на газнови [re: Caндo]  
Авторa (Нерегистриран)
Публикувано24.04.05 15:38



Това което пише му е ролята, намали го малко, около четвърт оборот, ако не ти хареса го върни, имай предвид че нищо лошо няма да се случи.



Тема Re: Мирише на газнови [re: Caндo]  
Автор VOLVO 44O GLT (Master)
Публикувано24.04.05 18:02



Да, това е винтът, от който се регулира дебита на газа към двигателя. От него зависи динамиката на автомобила. Ако се подава повече от необходимото газ, на празен ход може да не я изгаря добре и от това да е миризмата. По-добре не го върти сам, ако не е крайно наложително. Развъртиш ли го, може да стане така, че колата да харчи много и да не върви добре. Върни се да ти направят нов реглаж и да видим какво ще стане.

VOLVO FOR LIFE


Тема Re: Мирише на газнови [re: VOLVO 44O GLT]  
АвторCaндo (Нерегистриран)
Публикувано24.04.05 19:50



Добре,благодаря за мненията!Мисля тази седмица да отида до сервиза при 1ва възможност,пък после ще пиша какво е станало!



Тема Re: Мирише на газнови [re: Caндo]  
АвторCaндo (Нерегистриран)
Публикувано06.05.05 14:21



Volvo,помагай пак!Кажи го къде е тоя другия сервиз,където разбират от Vialle?Защото тия нищо повече не направиха.Ходих преди няколко дни и казаха,че според тях с газовата всичко ми е наред.Обстойно провериха дали няма течове някъде,дали не смуче въздух отнякъде(пез колекторите и т.н.),провериха сместа –оказа се добра,не е бедна ,не е богата.И според тях проблемът ми е с компресията,нямало добро изгаряне на ниски обороти.И действително,аз също забелязвам,че дразнежът,който имам,е на празен ход-колата работи неравномерно,направо ужасно(вкл. и на бензин) и тогава се появява и миризмата на газ при ауспуха.Когато я форсираха докато беше на газ-анализатора,звукът се изчисти.
Та малко предистория ще ти дам за моята компресия.Аз преди половин година още забелязах,че не е добре и предприех някои ремонти по двигателя,защото действително беше много ниска.Та се оказаха нагорели изпускателни клапани.Смених ги с 4 чисто нови и шлайфнахме леко главата,след което припаснаха клапаните и се забеляза значително подобрение във вървежа на колата.Ремонтът го правиха в сервиз,където само Ситроени и Пежа работят и има добри отзиви за него.Но още след ремонта имаше известна разлика в компресията на цилиндрите.Която тая седмица в Аутодикс я потвърдихме.На 1-ви цилиндър беше м/у 9-9,5 ; на 2ри – 10 ; на 3-ти 10,5 ; на 4ти – 11.Та според газаджиите именно оттам идвала лошата и неравномерна работа на празен ход.Да ама аз все си мисля,че поне мирисът на газ съсъ сигурност се появи след смяната на мембраните.
Според теб коя теза звучи по-правдоподобно?Дали има смисъл и дали е възможно да се оптимизира още нещо по изпарителя? И от какво би могла да е разликата в компресията?Дали не са добре регулирани клапаните?
А,и още нещо!Каква е ролята на стъпковия мотор на газовата?И има ли как да се провери дали той работи добре?
Ебати и фермана изписах!Благодаря предварително за отговорите!



Тема Re: Мирише на газнови [re: Caндo]  
Автор VOLVO 44O GLT (Master)
Публикувано07.05.05 02:12



Значи наистина е възможно на празен ход да имаш недобро изгарянае, вследствие на понижена компресия. Преди да смениш мембраните вероятно сместта е била леко по-бедна и затова го е нямало мириса на газ. Освен от клапаните и главата, понижена компресия може да има и от износени бутални пръстени, бутала и износен цилиндър. Моят съвет е да не ходиш по повече майстори, които да човъркат, но ако все пак скаш, може да направиш една консултация в още един газ-сервиз. Давам ти мобилния телефон на Робертин Петров, разбира от Виали - 0887 263878. Консултирай се и там. Кажи и за проблема с компресията и да преценят дали да не оставят сместта леко по-бедна, за да изчезне миризмата. Успех!

VOLVO FOR LIFE


Тема Re: Мирише на газнови [re: Sando]  
Автордaнчo (Нерегистриран)
Публикувано07.05.05 11:28



като чета как плачете,нека сега някой да ме убеди че ламда контрола е манна
небесна и че един тройник за 5 лв няма да се регулира по-безпроблемно.
ако не ми вярвате,нека колегите с тройници , които са в час да кажат че не е сложен такъв реглаж .не знам само как е с разхода ама ми се струва че ако се сравнят две еднакви коли в еднакво състояние разликата е не повече от 50ст
на 100км(и то не е ясно в чия полза)



Тема Re: Мирише на газнови [re: дaнчo]  
АвторCaндo (Нерегистриран)
Публикувано07.05.05 13:51



Volvo,благодаря!Ще помисля,но разбрах междувременно и друго-че след като се сменят клапани с чисто нови,е възможно след 10-ина хил. км пак да се нуждаят от допълнителен реглаж,защото понякога се разхлопвали като се разработят,та ми се струва,че тука е разковничето!
@данчоКолега,от цялата тази тема къде прочете някъде да имам проблем с ламбда контрола или нещо,свързано с него?



Тема Re: Мирише на газнови [re: Sando]  
Автор Dodo155 ()
Публикувано08.05.05 10:20



Кой ти сменя ланбдата? Ходи ли после на диагностика да видиш, да не би ЕКУ-то да е натрупало грешки и да не може да приеме сондата?
В 50% от случаите, когато се сменя ламбдата, независимо дали е оригинална, ЕКУ-то се шашка и не я приема, т.е. все едно си я изключил.
Провери и това, може там да е проблема.
Мирис на ГАЗ можеш да имаш и от самата ГАЗ като суровина. Аз съм сипвал на разни места и след това смърди страшно. От доста време зареждам само на ЛУКОЙЛ и нямам проблем с мириса, даже и сурова не мирише толкова силно и гадно.
п.с. Колкото до разликата в цилиндрите, не е много страшно разликите, които ти е дала. По-слаба компресия, може да се получи и от не добре затварящ клапан. За да провериш дали е клапан или сегмент, зложи малко масло в цилиндъра през дупката на свеща и мери тогава. Ако се вдигне - сегменти, ако не - клапан. Така ще разбереш и кой цилиндър ти се бъзика.



Тема Re: Мирише на газнови [re: Dodo155]  
АвторCaндo (Нерегистриран)
Публикувано09.05.05 00:38



Ами в сервиза за газови уредби ми я сменяха-"Аутодикс",там където ми ремонтираха и изпарителя.Ама как мога да проверя дали я е приел ЕКУ-то?А ако го ресет-на с откачане на + -са за известно време?Би трябвало да изчисти грешките и да я приеме?Знам ли?



Тема Re: Мирише на газнови [re: Caндo]  
АвторCaндo (Нерегистриран)
Публикувано09.05.05 00:43



А,забравих!Зареждам само на ОМВ или Лукойл,НИКЪДЕ другаде!Така че едва ли това е причината!



Тема Re: Мирише на газнови [re: Caндo]  
Автор Dodo155 ()
Публикувано09.05.05 20:18



Отиди в специализиран сервиз да "обучат" ЕКУ-то с новата сонда. Това с откачане на плюса помага, ама не винаги.



Тема Re: Мирише на газнови [re: Dodo155]  
АвторCaндo (Нерегистриран)
Публикувано10.05.05 21:07



И как става тоя номер?С "обучаването"? И къде го правят?



Тема Re: Мирише на газнови [re: Caндo]  
АвторDodo155 (Нерегистриран)
Публикувано11.05.05 09:54



Незнам как точно става това обучаване с програмата, но се прави на стенд!
Каква марка е колата?



Тема Re: Мирише на газнови [re: Dodo155]  
АвторCaндo (Нерегистриран)
Публикувано13.05.05 12:33



Ситроен Ксантия.А ти правил ли си го тоя номер?Колко време отнема и колко струва?И какъв е тоя стенд?



Тема Re: Мирише на газнови [re: Caндo]  
АвторCaндo (Нерегистриран)
Публикувано15.05.05 23:46



Додо,абе,ако го прочетеш това,пиши моля те за какво става въпрос.Колата е Ситроен Ксантия.А ти правил ли си го тоя номер?Колко време отнема и колко струва?И какъв е тоя стенд?



Тема Re: Мирише на газнови [re: Caндo]  
Автор -TACHO- (ентусиаст)
Публикувано16.05.05 09:04



Колега, пробвай първо с ресетване на ЕКУ-то, защото като чета проблема ти не е само на газ, но и на бензин на ниски обороти, може ламбдата да ти прави проблем.
НО имай предвид, че трябва да откачиш НЕ +, А - на акумулатора. Освен това имай предвид, че ако радиото или алармата ти са с код, при ресетването той ще се изчисти и ще трябва пак да го въвеждаш.Дано го имаш.

Колкото до клапаните: Ослушай се дали ти тракат клапани, особено при студен мотор, по-различнмо от преди. Пробвай да пуснеш колата на моторна спирачка на бензин и слушай при под 2000 оборота дали ще имаш пукане в ауспуха. Ако нямаш пукане, значи нямаш особен проблем с изпускателни клапани и проблема за ниската компресия е в сегментите. Казах 2000 оборота, защото на моята кола при принудителен празен ход ЕКУ пУска бензин под 2000 оборота, при теб може да е по-различно.
Колкото до самата компресия, допустимо е разликата й в различните цилиндри да е до 3 бара.
Успех!



Тема Re: Мирише на газнови [re: -TACHO-]  
АвторCaндo (Нерегистриран)
Публикувано23.06.05 15:17



Volvo,виж моля те тая тема http://www.citroen-bg.net/forum/viewtopic.php?t=1789&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight= и по-специално поста на Валт66,който говори за настройка с компютър на уредба с ламбда контрол.Та според теб има ли и при Vialle-то такова нещо и ако да,как точно става това?Какъв ще да е тоя компютър и къде се "закача",за да се настрои газовата?И при положение че има,не би ли трябвало във Ауто Дикс,като представители на Виале да имат подобна техника?Аз лично не видях.Само се пулеха на газ-анализатора,но по самата газова не пипнаха нищо.А въпросният човек,чиито телефон ми даде по-горе има ли подобна техника?



Тема Re: Мирише на газнови [re: Caндo]  
АвторCaндo (Нерегистриран)
Публикувано25.06.05 12:55



Volvo, виж моля те последната тема от тука и ми кажи какво мислиш,щото не знам как да ти пратя л.с.Не съм регистриран!




Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.