|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
Тема
|
Re: Мирише на газ
[re: Caндo]
|
|
Автор | XeDoX (Нерегистриран) |
Публикувано | 22.04.05 18:35 |
|
Завий малко винта на тройникарама малко и провери как върви и дали мирише.Бележи и първоначалното положение за да си го върнеш,ако се наложи.Ако някоя свещ или кабел не бачкат, пак мирише.
| |
Тема
|
Re: Мирише на газ
[re: XeDoX]
|
|
Автор | Caндo (Нерегистриран) |
Публикувано | 23.04.05 00:24 |
|
Какъв е тоя тройник?И къде се намира?Нищо не разбирам от такива работи за съжаление!Най-вероятно другата седмица ще им откарам колата пак да я погледнат!А мембраните са БГ,да!Ама мисля,че вече съм им навъртял 1000 км,даже и повече!Ама казвате,че си трябва реглаж,така ли,не могат да си улегнат сами мембраните или нещо такова?
| |
|
Ти нямаш тройник на твоята газова, така че не се шашкай! На теб сместта ти се регулира от винта, намиращ се непосредствено на изхода на изпарителя и няма никакви тройници и тем подобни измишльотини. Най-добре обаче, наистина отиди при онези "майстори" да си коригират последствията от тяхната намеса. Ако не се получи нищо, ще ти препоръчам и други газ-сервизи, където разбират от Виали.
VOLVO FOR LIFE
| |
Тема
|
Re: Мирише на газ
[re: VOLVO 44O GLT]
|
|
Автор | Caндo (Нерегистриран) |
Публикувано | 24.04.05 14:40 |
|
Тоя винт да не е отгоре на изпарителя и до него пише Gas out?Не че мисля да го пипам де...А каква му е ролята?
| |
Тема
|
Re: Мирише на газ
[re: Caндo]
|
|
Автор | a (Нерегистриран) |
Публикувано | 24.04.05 15:38 |
|
Това което пише му е ролята, намали го малко, около четвърт оборот, ако не ти хареса го върни, имай предвид че нищо лошо няма да се случи.
| |
|
Да, това е винтът, от който се регулира дебита на газа към двигателя. От него зависи динамиката на автомобила. Ако се подава повече от необходимото газ, на празен ход може да не я изгаря добре и от това да е миризмата. По-добре не го върти сам, ако не е крайно наложително. Развъртиш ли го, може да стане така, че колата да харчи много и да не върви добре. Върни се да ти направят нов реглаж и да видим какво ще стане.
VOLVO FOR LIFE
| |
Тема
|
Re: Мирише на газ
[re: VOLVO 44O GLT]
|
|
Автор | Caндo (Нерегистриран) |
Публикувано | 24.04.05 19:50 |
|
Добре,благодаря за мненията!Мисля тази седмица да отида до сервиза при 1ва възможност,пък после ще пиша какво е станало!
| |
Тема
|
Re: Мирише на газ
[re: Caндo]
|
|
Автор | Caндo (Нерегистриран) |
Публикувано | 06.05.05 14:21 |
|
Volvo,помагай пак!Кажи го къде е тоя другия сервиз,където разбират от Vialle?Защото тия нищо повече не направиха.Ходих преди няколко дни и казаха,че според тях с газовата всичко ми е наред.Обстойно провериха дали няма течове някъде,дали не смуче въздух отнякъде(пез колекторите и т.н.),провериха сместа –оказа се добра,не е бедна ,не е богата.И според тях проблемът ми е с компресията,нямало добро изгаряне на ниски обороти.И действително,аз също забелязвам,че дразнежът,който имам,е на празен ход-колата работи неравномерно,направо ужасно(вкл. и на бензин) и тогава се появява и миризмата на газ при ауспуха.Когато я форсираха докато беше на газ-анализатора,звукът се изчисти.
Та малко предистория ще ти дам за моята компресия.Аз преди половин година още забелязах,че не е добре и предприех някои ремонти по двигателя,защото действително беше много ниска.Та се оказаха нагорели изпускателни клапани.Смених ги с 4 чисто нови и шлайфнахме леко главата,след което припаснаха клапаните и се забеляза значително подобрение във вървежа на колата.Ремонтът го правиха в сервиз,където само Ситроени и Пежа работят и има добри отзиви за него.Но още след ремонта имаше известна разлика в компресията на цилиндрите.Която тая седмица в Аутодикс я потвърдихме.На 1-ви цилиндър беше м/у 9-9,5 ; на 2ри – 10 ; на 3-ти 10,5 ; на 4ти – 11.Та според газаджиите именно оттам идвала лошата и неравномерна работа на празен ход.Да ама аз все си мисля,че поне мирисът на газ съсъ сигурност се появи след смяната на мембраните.
Според теб коя теза звучи по-правдоподобно?Дали има смисъл и дали е възможно да се оптимизира още нещо по изпарителя? И от какво би могла да е разликата в компресията?Дали не са добре регулирани клапаните?
А,и още нещо!Каква е ролята на стъпковия мотор на газовата?И има ли как да се провери дали той работи добре?
Ебати и фермана изписах!Благодаря предварително за отговорите!
| |
|
Значи наистина е възможно на празен ход да имаш недобро изгарянае, вследствие на понижена компресия. Преди да смениш мембраните вероятно сместта е била леко по-бедна и затова го е нямало мириса на газ. Освен от клапаните и главата, понижена компресия може да има и от износени бутални пръстени, бутала и износен цилиндър. Моят съвет е да не ходиш по повече майстори, които да човъркат, но ако все пак скаш, може да направиш една консултация в още един газ-сервиз. Давам ти мобилния телефон на Робертин Петров, разбира от Виали - 0887 263878. Консултирай се и там. Кажи и за проблема с компресията и да преценят дали да не оставят сместта леко по-бедна, за да изчезне миризмата. Успех!
VOLVO FOR LIFE
| |
Тема
|
Re: Мирише на газ
[re: Sando]
|
|
Автор | дaнчo (Нерегистриран) |
Публикувано | 07.05.05 11:28 |
|
като чета как плачете,нека сега някой да ме убеди че ламда контрола е манна
небесна и че един тройник за 5 лв няма да се регулира по-безпроблемно.
ако не ми вярвате,нека колегите с тройници , които са в час да кажат че не е сложен такъв реглаж .не знам само как е с разхода ама ми се струва че ако се сравнят две еднакви коли в еднакво състояние разликата е не повече от 50ст
на 100км(и то не е ясно в чия полза)
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
|
|
|