Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 15:12 11.10.24 
Автомобили
   >> Автомобилни газови уредби
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
Тема Re: Мирише на газнови [re: дaнчo]  
АвторCaндo (Нерегистриран)
Публикувано07.05.05 13:51



Volvo,благодаря!Ще помисля,но разбрах междувременно и друго-че след като се сменят клапани с чисто нови,е възможно след 10-ина хил. км пак да се нуждаят от допълнителен реглаж,защото понякога се разхлопвали като се разработят,та ми се струва,че тука е разковничето!
@данчоКолега,от цялата тази тема къде прочете някъде да имам проблем с ламбда контрола или нещо,свързано с него?



Тема Re: Мирише на газнови [re: Sando]  
Автор Dodo155 ()
Публикувано08.05.05 10:20



Кой ти сменя ланбдата? Ходи ли после на диагностика да видиш, да не би ЕКУ-то да е натрупало грешки и да не може да приеме сондата?
В 50% от случаите, когато се сменя ламбдата, независимо дали е оригинална, ЕКУ-то се шашка и не я приема, т.е. все едно си я изключил.
Провери и това, може там да е проблема.
Мирис на ГАЗ можеш да имаш и от самата ГАЗ като суровина. Аз съм сипвал на разни места и след това смърди страшно. От доста време зареждам само на ЛУКОЙЛ и нямам проблем с мириса, даже и сурова не мирише толкова силно и гадно.
п.с. Колкото до разликата в цилиндрите, не е много страшно разликите, които ти е дала. По-слаба компресия, може да се получи и от не добре затварящ клапан. За да провериш дали е клапан или сегмент, зложи малко масло в цилиндъра през дупката на свеща и мери тогава. Ако се вдигне - сегменти, ако не - клапан. Така ще разбереш и кой цилиндър ти се бъзика.



Тема Re: Мирише на газнови [re: Dodo155]  
АвторCaндo (Нерегистриран)
Публикувано09.05.05 00:38



Ами в сервиза за газови уредби ми я сменяха-"Аутодикс",там където ми ремонтираха и изпарителя.Ама как мога да проверя дали я е приел ЕКУ-то?А ако го ресет-на с откачане на + -са за известно време?Би трябвало да изчисти грешките и да я приеме?Знам ли?



Тема Re: Мирише на газнови [re: Caндo]  
АвторCaндo (Нерегистриран)
Публикувано09.05.05 00:43



А,забравих!Зареждам само на ОМВ или Лукойл,НИКЪДЕ другаде!Така че едва ли това е причината!



Тема Re: Мирише на газнови [re: Caндo]  
Автор Dodo155 ()
Публикувано09.05.05 20:18



Отиди в специализиран сервиз да "обучат" ЕКУ-то с новата сонда. Това с откачане на плюса помага, ама не винаги.



Тема Re: Мирише на газнови [re: Dodo155]  
АвторCaндo (Нерегистриран)
Публикувано10.05.05 21:07



И как става тоя номер?С "обучаването"? И къде го правят?



Тема Re: Мирише на газнови [re: Caндo]  
АвторDodo155 (Нерегистриран)
Публикувано11.05.05 09:54



Незнам как точно става това обучаване с програмата, но се прави на стенд!
Каква марка е колата?



Тема Re: Мирише на газнови [re: Dodo155]  
АвторCaндo (Нерегистриран)
Публикувано13.05.05 12:33



Ситроен Ксантия.А ти правил ли си го тоя номер?Колко време отнема и колко струва?И какъв е тоя стенд?



Тема Re: Мирише на газнови [re: Caндo]  
АвторCaндo (Нерегистриран)
Публикувано15.05.05 23:46



Додо,абе,ако го прочетеш това,пиши моля те за какво става въпрос.Колата е Ситроен Ксантия.А ти правил ли си го тоя номер?Колко време отнема и колко струва?И какъв е тоя стенд?



Тема Re: Мирише на газнови [re: Caндo]  
Автор -TACHO- (ентусиаст)
Публикувано16.05.05 09:04



Колега, пробвай първо с ресетване на ЕКУ-то, защото като чета проблема ти не е само на газ, но и на бензин на ниски обороти, може ламбдата да ти прави проблем.
НО имай предвид, че трябва да откачиш НЕ +, А - на акумулатора. Освен това имай предвид, че ако радиото или алармата ти са с код, при ресетването той ще се изчисти и ще трябва пак да го въвеждаш.Дано го имаш.

Колкото до клапаните: Ослушай се дали ти тракат клапани, особено при студен мотор, по-различнмо от преди. Пробвай да пуснеш колата на моторна спирачка на бензин и слушай при под 2000 оборота дали ще имаш пукане в ауспуха. Ако нямаш пукане, значи нямаш особен проблем с изпускателни клапани и проблема за ниската компресия е в сегментите. Казах 2000 оборота, защото на моята кола при принудителен празен ход ЕКУ пУска бензин под 2000 оборота, при теб може да е по-различно.
Колкото до самата компресия, допустимо е разликата й в различните цилиндри да е до 3 бара.
Успех!




Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.