А защо Аспаруховият мост трябва да се качва с 40 каквото е ограничението като специялно там няма заплаха и може да е "скоростна" отсечка примерно 60-70 и пропускливостта му да е по-голяма. В момента се получава че всички карат бързо по-моста а намаляват за радара което прави по-опасно местото защото има хора дето не знаят за него и неочакват намаляването на скоростта.
Тези Радари дето са на Магострала Хемус и на Магистралата за Златните също трябва да ограничават скоростта на влизащите а не на излизащите от града.
чисто и просто Ген Колев трябваше да се разшири а то има място единственото тясно място е преди връзката му със Сливница и около Нептун, но мисля има решение и на този проблем, около болницата обаче трябва да се бутат дървета което е проблем. За Цар Асен преди време недоумявах защо мислят че може да стане Булевард, сга си мисля че тамможе да се направи тунел под училището и канала за да излезе на връзката за бул. Левски това би решило сегашната ситуация - от части.
При изграждането на продължението на бул. Левски ще се разтовари част от трафика по цар Освободител.
Забелязахтели колко зле се прави бул. България в промишлената зона - няма нито едно място за обратен завой или разклон а уж това е пром. зона и там трябва да се спира и влиза тук таме
Имате ли идея кога ще се строи продължението на бул. 3 март, защото май това е единственото решение за облекчаване на трафика в района Възраждане - ОМВ - ВиК
ХАХАХХАХАХАХАХ. Дайте да се разберем тука даваме евентуални предложения а няма кой да ги чете май е време да пратим линк на кмета към този форум.
Редактирано от roum на 09.07.08 10:24.