Всъщност, вероятно в София в момента има около или малко под 2 млн. души, според извършени проучвания населението на гарда през 2020 година ще надхвърля 2,5 млн. Това е заложено в проекта за нов градоустройствен план на града.
По задърствания населението не може да се прецени, на картата Варна изглежда доста компактно построен град, София тепърва се превръща в такъв и ако бързо не се намери разрешение, проблемът със задърстванията и тук ще се усложни. Имам познати които пъруват от Младост до центъра и казват, че сутрин от колелото на 4-ти киометър до Орлов мост (над 4 км.) и после от Орлов мост до НДК (меоже би към 2 км.) има колона от чакащи коли. Когато обаче се откие метролинията която се строи сега (след 2 години трябва да е завършена), проблемът ще се реши.
Според мен във Варна може да се прекара ж.п. линия до кварталите под бул. Вл. Варненчик или Сливница, която да е между централна гара и Аерогарата, и без това не е нормално да няма нормален транспорт от летището до центъра. Линията може да Централна гара-Катедралата-Аерогарата, като да е енщо като градски подменем влак както в Берлин например. Защото може би метро не е удачно да се строи.
В Ротердам има подобни подземни гари из центъра, паралелно с метрото, които са много удобни.
<P ID="edit"><FONT class="small"><EM>Редактирано от ZLATlN на 09.10.06 17:41.</EM></FONT></P>Редактирано от ZLATlN на 09.10.06 17:42.