| 
         
        
  
        
				Да, останаха двама кабелджии, но вече на работа при вас.
 И една седмица фирмата ви не успя да ми възстанови връзката след гръмовете, явно тези две момчета не са достатъчни или пък не са управлявани добре за да се допусне толкова голям период без връзка. Отделно, че на "денонощния телефон за съпорт" се свързах чак на 5-тия ден за да науча, че нямам Нет; гениално прозрение на човека от съпорта . И при опита ми да му обясня, че вече съм си тествал картата и суича у нас и че проблема е извън нас, той просто ми тръшна телефона.
 
 Всъщност най-гадното беше не падането на мрежата след гръмотевиците - това го разбирам, а това, което подчертах в предния пост - въпиюща некоректност. За всичко причината се оказваше извън Про-лан - БТК виновна, че сте имали само 2 телефона за съпорт; Брод ви бяха виновни, че не сте знаели кой е платил и спирате Нета за по 2-3 дена (два месеца след като ги купихте и те вече не съществуваха), пак те бяха виновни че три месеца след покупката им Нета ми спираше на всеки 5 минути и трябваше, забележи - аз, клиента, да ви търся и настоявам да вкарате МАС-а ми в компютрите си .
 Единственото хубаво беше, че мъдро не изключихте сървъра на Брод 3 месеца след покупката - първия месец платих 42 лв. за 256 кбпс, но никой не дойде да ми инсталира РРРоЕ (а всъщност си го инсталирах сам накрая, трябваше ми само човек да ми регне парола); през втория и третия месец пак плащах по толкова и пак РРРоЕ повече нямаше, отколкото имаше и си карах на стария сървър на ниска скорост. Това, че сте лъгали клиент и сте събирали пари за услуга, която не предоставяхте е дреболия за вас предполагам; тъй де, как така ще ви се меси някакъв си клиент и ще иска да получава това, за което плаща. 
 
 С едно изречение - 4 месеца си трових нервите почти всекидневно с проблеми по доставката на ИНет, но се оказа, че причините са винаги външни, а доставчика на ИНет е винаги и целия в бяло. Чудна работа.
 
 Весел ден лично на теб и стискам палци на клиентите ви 
 
 Редактирано от Cтepн™ на 20.10.05 18:31. 
        
        
  
          |