|
Тема |
За минералните бани [re: Dora] |
|
Автор |
Перла () |
|
Публикувано | 23.08.99 17:18 |
|
|
Здравейте Дора,
В този форум разговаряме обикновенно на "ти", но понеже се обръщате към мен на "вие" длъжна съм и аз да направя като вас.
Мисля, че ентусиазмът и идеите ви са обнадеждаващи, бих казала пламенни и дълбоко желая да не сте една от малкото, които мислят по въпроса.
Аз съм сигурна и не пропускам да говоря около мен за уникалността на българските извори. Нямам вашите данни в детайли за съставките и лечебността на водата и калонаходищата, разглеждам по-скоро перспективите да издържим едно състезание с другите без да се разорим финансово. Мисля, че трябва да бъдем щастливи ако/както казвате вие/ чужденци чакат на опашка да купят Поморийския санаториум. Нито там, нито в Смолян или Вършец не може да бъде по-различно от другаде, от другите европейски държави - в смисъл, че подобряването на инсталациите и разрастването може да се осъществи само чрез влагане на крупни частни инвестиции.
Вие казвате : "Инвеститорът да си вложи парите в България ,но да му се продаде пакет:със схемата на лечение,на технологията,на строителството."
Знаете ли, че инвеститорът купува само това което иска и ако реши да купи, той вече предварително си има схема на лечение, технология и т.н.
Не мога да разбера, защо мислите, че минералните води в другите страни не са лековити. Възможно е във Финландия да не са, но в повечето термо-центрове водата лекува, може би друга патология, но лекува. И ако не е така, лечението в тях нямаше да бъде изплащано от здравно-осигурителните каси.
Някъде по-долу вие казвате :
"...безобразно се раздават минерални извори на концесии на бутилиращи фирми".
Не знам дали това става "безобразно" /за да го твърдите, сигурно сте го проверила/, но на мен ми се струва/ извинявайте, че ви противореча/, че това е една отлична стратегия, гледаща към следващото десетилетие и по-нататък. Вярвам, че знаете какъв недостиг на питейна вода в световен аспект се задава и че десетки години трябват на една марка минерална вода да се наложи на пазара. Фирмите трябва да се обединят и осигурят общ маркетинг и реклама и само ако визират 1% от световния пазар на минерални води, т.е стотици милиони бутилки ще бъде фантастично. Да имаме предвид напр. че Virgin има претенции с новата Virgin cola(наречена Pammy по Памела Андерсон) да завладее до десетина години 10% от пазара на coli - те.
Поздрави
Перла
|
| |
|
|
|