|
Тема |
Moj, прочел съм доста пътеписи и отчети в този [re: moj] |
|
Автор | Hиkи (Нерегистриран) | |
Публикувано | 19.03.07 13:16 |
|
|
клуб за последните 3 години и половина. Също така съм прочел няколко твои и поне 20-на на Лъчо / Огнедишащия/.
Резултатът / лично мое мнение / е, че сравнението между тебе и него в отношението ви към планината е много пъти в негова полза.
Не е достатъчно просто да декламираш в пътеписите си неща от сорта: гледките бяха прекрасни, откри се чудна панорама към ... и прочие или да навързваш в безкрайна върволица имена на върхове, улеи, седловини и др. географски понятия.
Освен това, възприятието за отношението към планината на даден човек се гради не само въз основа на пътеписите му, но също така и въз основа на мненията му изказани в различните дискусии по най-различни теми. Разбира се най-добре се гради в личен разговор, но в случая говорим за Интернет комуникация.
И накрая не на последно място: добре е когато се правят сравнения да се сравняват съизмерими величини.
Пример: Доста елементарно би било за мен да се сравнявам с Аспарух например. Той прави Боровец - Мусала - Грънчар - Р. Езера - Р. Манастир зимно време за 2 дни. При това пристига достатъчно рано в Р. Манастир, за да си хване автобуса за дома. Аз бих могъл, евентуално, да направя този преход зиме за 4 дни и не е ясно дали ще си хвана автобуса. Тази по-ниска скорост ми позволява да не умра от изтощение по пътя и да се радвам на планината. Същевременно на Аспарух, тъй като е доста по-трениран, неговата двойно по-висока скорост никак не му пречи да си доставя удоволствие по време на този преход.
Извод / и това вече е коментарът ми по същество към теб/:
Малко повече скромност в коментарните ти изяви и в пътеписите няма да ти навреди. Хората са различни - приеми този факт. Има хора, които живеят на по-висока скорост от теб и това въобще не им вреди на възприятията. В конкретния случай мисля, че спортът няма нищо общо с темата. Просто ако за някой това е спортно постижение, то за един трениран човек е нормален преход с малко по-високо темпо на придвижване.
|
| |
|
|
|