|
Прочетох тази тема, отговорът на своето мнение, взех си патъците Азоло и посетих един от магазините... Но преди развръзката трябва да обърна внимание над няколко факта.
1. Обувките ми бяха на година и половина, може би малко повече. Носени доста, амортизацията бе налице, дори бяха с попроменен цвят от импрегниращите препарати.
2. Не пазех нито гаранционна карта, нито касова бележка. Всъщност нямаше никакъв начин да докажа, че съм закупил своите Азоло Хайленд от магазина на ул. Екзарх Йосиф в София, а не от Рим, Москва, или Танганайка.
3. Гаранцията на обувките е 1 година. Както вече споменах, моите са на година и половина - тоест, с изтекла гаранция.
4. Имаха разкъсване на езика. Както се оказа, това е производствен дефект, вина за който носи Дюпон-овата Кордура.
Та занесох аз обувките си в магазина. Логичното, свикнало на прочутата българска търговка практика, мислене, ме караше да се съмнявам в крайния резултат. В края на краищата, Опел гние, но никой не си мърда пръста като види преполовения от ръждата калник. Нали гаранцията е изтекла? Извън гаранция - вълшебни думи, които позволяват на всеки да ви пожелае приятен ден, след като ви помоли да затворите след себе си.
Но... Управителят или собственик на магазина видял обувките ми, потвърдил естеството на дефекта и...
И ми се обадиха, за да ида да взема други.
Когато отидох в магазина, се оказа, че са ми приготвили и запазили същия номер от същия модел – за да се убедя, че проблемът вече е решен. Едно отклонение – абсолютно убеден съм, че е отстранен – цялата кампания го доказва.
Да де, но аз бях решил да си взема друг модел. Логичното би било “Абе какви са тия претенции. Ние му сменяме чепика, да взима едни от същите и да се маха оттука”. но..
Продавачката се обади по телефона, след което веднага ми донесе желания модел. Доплатих малката разлика, написаха ми нова гаранция за 1 година...
И смениха, поради търпим дефект, извънгаранционните ми обувки, носени яко, с нови. Коректно и вежливо.
Сега гледам кутията. Много, много приятно изненадан съм. И малко засрамен. Но, в края на краищата, цялата история е изключителна.
Нямам какво да добавя, освен своите благодарности J))
И искрени пожелания за дълъг и успешен бизнес.
Константин Русев
|