|
Уважаема госпожо Велкова,
Преди около година и половина, или малко повече, си закупих от вас обувки Azolo - мисля, че се водят модел Highlander - с набук и кордура. Езикът ми е, каква дума използвахте, разбриден?
Факт е, че те вече не са в гаранция. Факт е и това, че май не пазя касовата бележка по същата причина - закупени са от стария Ви магазин на ул Екзарх Йосиф. Не, по-точно, получих ги срещу едни други, които, безспорно, Вие сменихте заради дребен дефект. Благодаря ви за което. Именно поради това и не желаех да се разправям за езиците, не ми беше съвсем удобно, независимо, че проблемът се появи преди да е доизтекла гаранцията. Нямам как да докажа това свое твърдение, остава да го приемате или не на доверие :))) Прочетох в тази тема, че сменяте и извънгаранционно обувки с този, както се оказва, производствен дефект. Може ли да ми отговорите - възможно ли е да бъдат заменени? Разбира се, надеждата ми е в това, че Азоло, като всяка себеуважаваща се фирма, изтегля всички свои продукти с някакъв заложен дефект, независимо дали са в гаранция - тоест, Вие не губите от замяната.
Та, още веднъж: има ли възможност тези обувки да бъдат заменени? Сигурно ще дойда до магазина, за да поговорим и на живо, но ми се струва, че отговорът Ви ще е интересен и за членовете на форума.
С уважение,
Константин Русев
П.С. Отговорът може да изпратите и на konstantin.rusev@softhome.net
|