|
Та като стана дума за мен (въпросната сестра от мнението по-нагоре) да кажа и аз нещо по въпроса. В интерес на истината, когато си купувах обувките от същия този магазин SALEWA ми трябваха спешно и не бих казала, че съм правила кой знае какви проучвания. Просто имах пари да си взема сносни обувки и отидох директно към магазина. И макар че такива интуитивни и прибързани (скъпоструващи при това) решения не са ми присъщи, все пак обслужването поне при мен беше на ниво. Не се оплаквам. Дидо беше с мен и ще потвърди (ако помни де). Не знам името на продавача, но предвид, че не бях се интересувала много от екипировка дотогава, въпросният продавач беше любезен ... с въпроси, съвети, разяснения за тъканите, подметката.... и е факт, че човека ни обърна внимание. (Още повече че беше 5 минути преди да свърши работното им време.) Може би не всички продавачи са такива, може и не с всички клиенти да са такива (което пък като се замисля зависи малко и от отношението и любезността на самите клиенти)...
И няколко думи за самите обувки...Имам си ги почти 2 години вече...И да, веднъж пропуснаха вода (но и условията бяха наистина много водни), но при подходяща грижа (импрегниране) проблема се реши. Иначе засега са със здрави шевове. Не твърдя че ги нося постоянно, но по мое мнение ако бяха дефектни, щеше да си проличи още в началото.
Също така не мисля, че не е редно да се сърдите на дамата...Това, че се опитва да оправи нещата (във форума добре, надявам се и на живо да е така любезна) говори само във ваша (т.е. наша) и нейна полза. Ако може проблема с дефектните обувки да се реши, не виждам какво чакате още. Ако не, майната му.... Ако нищо не може да се направи, струва ли си толкова време да се дърлите за това?!
С поздрави и към нея, и към туристите!
"Радвай се на този момент, този момент е твоят живот."
"И утре е ден...но друг."
|