|
|
| Тема |
Без коментар! [re: бвk] |
|
| Автор |
Cинeвa () |
|
| Публикувано | 12.11.05 15:53 |
|
|
|
Синева: Желаете ли тук да представя снимки на обувки (и касовата им бележка), повредили се след по-малко от месец носене, с отворени шевове на езиците, разбридащ се плат, цепеща се подметка Vibram и отказана с разправии и закани рекламация? Бях свидетел как в права реч служител на магазин "Salewa" заявява, че е фирмена политика да не се приемат рекламации и да прибавя, че клиентите може да се оплакват на воля, нямало да са първите, да вървели в други магазини... Нека спра дотук.
П. п. Само че не виждам смисъл от подобен диалог тук и сега. Нима пострадалият след вече изтекъл гаранционен срок има шансове да бъдат изпълнени условията на гаранцията на Asolo, според които дистрибуторът, в случая "България Велков Къмпани", не преценява има или няма дефект, а на свои разноски изпраща обувките в завода-производител, където се взема решението? Не, естествено. Клиентът е загубил парите и обувките си. Търговецът - доверието на клиентите.
бвk: Защо не сте ги върнали в магазина?
| |
| |
|
|
|