|
|
| Тема |
Желаете ли [re: bwc] |
|
| Автор |
Cинeвa () |
|
| Публикувано | 11.11.05 20:15 |
|
|
|
тук да представя снимки на обувки (и касовата им бележка), повредили се след по-малко от месец носене, с отворени шевове на езиците, разбридащ се плат, цепеща се подметка Vibram и отказана с разправии и закани рекламация? Бях свидетел как в права реч служител на магазин "Salewa" заявява, че е фирмена политика да не се приемат рекламации и да прибавя, че клиентите може да се оплакват на воля, нямало да са първите, да вървели в други магазини... Нека спра дотук.
П. п. Само че не виждам смисъл от подобен диалог тук и сега. Нима пострадалият след вече изтекъл гаранционен срок има шансове да бъдат изпълнени условията на гаранцията на Asolo, според които дистрибуторът, в случая "България Велков Къмпани", не преценява има или няма дефект, а на свои разноски изпраща обувките в завода-производител, където се взема решението? Не, естествено. Клиентът е загубил парите и обувките си. Търговецът - доверието на клиентите.
Редактирано от Cинeвa на 12.11.05 02:02.
| |
| |
|
|
|