|
|
| Тема |
туристически обувки-asolo |
|
| Автор | bwc (Нерегистриран) | |
| Публикувано | 11.11.05 16:53 |
|
|
|
Здравейте скъпи приятели,
Направо сме изумени от езика и тона който се държи във форума.
Прочетохме няколко мнения за АЗОЛО и преценихме че трябва да дадем отговор на тези нападки.
Ще се постараеме периодично да ви даваме най-новата информация за новостите в АЗОЛО и да ви помагаме с каквото можеме.
Като начало ще започна с най-обсъжданата тема за гаранцията.
Смея да твърдя че АЗОЛО е единствената фирма с гаранция от една година.
Само че много хора злоупотребяват с това.
При видими фабрични дефекти, обувките се сменят веднага без да е необходимо разрешение от АЗОЛО. Стига да не са дефектирали вследствие на неправилно ползване. При дефект на мембраната за съжаление е необходимо тестване директно в ГОРЕ ТЕКС и това много усложнява нещата. Но това са условията на производителя. По отношение на дефекта с разбридването не езиците, гарантирам че няма неприета върната обувка в магазините.
Този дефект беше отстранен от АЗОЛО още миналата година и сега всочко е ОК.
Твърдениятя че обувките купени от Германия са различни от тези в България са повече от нелепи, защото всички обувки излизат от един и същи склад и склададжията няма време да отбира коя обувка за къде да замине.
Това че има дефекти никой никога не е отричал и именно за това е тази гаранция, но да искате да носите една и съща обувка 10 години звучи най-малкото несериозно. Производителите ще фалират по този начин;-)
Всички тези материали като ВИБРАМ, ГОРЕ ТЕКС, КОРДУРА и др. не са производство на фирмите за обувки, така че не ги обвинявайте тях за всичко.
Както прочитам сте недоволни от още много фирми и препоръчвате да не купуват и тяхните обувки. В скоро време туристите ще трябва да ходят боси в планината. Недейте така!!!
Ние ще кажем че всички обувки са еднакво добри и при всички е напълно възможно да се получи дефект и всичко е въпрос на маркетинг и реклама.
За отношението в магазините!!!
Трябва да сте сигурни че и ние и всички други магазини в бранша уважават клиентите си и не се държат с тях както се опитвате да ги изкарате. А това че не посещавате магазините на САЛЕВА ...можете само да съжалявате, защото вие се лишавате от едни наистина много добри и световно известни марки.
Някой даже ни беше пожелал фалит-типично българска черта, да му се връща.
Всеки който толкова много е обиден от отношението в магазините или от качеството на стоките може да се свърже с нас на тел: 963 56 55.
ще му обърнем достатъчно внимание и ще направим всичко което зависи от нас.
Поздрави
БВК ЕООД
| |
| |
|
|
|