Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 14:47 01.05.24 
Клубове / Техника / Автомобили / Тунинг Пълен преглед*
Информация за клуба
Тема Re: Двутактов двигател [re: Bлaдac]
Автор spasss ()
Публикувано11.07.09 21:31  



Здравей, не ти знам машинката, но съм карал Трабант - най-добрия автомобил според мен и затова ще ти кажа какво да провериш като си мисля за моя Трабант, а не за твоята машинка.
Елементарно.
Колегите са изброили наистина реални възможности които може да провериш. Преди да започнеш обаче, запали двигателя и виж дали излиза дим от ауспуха. Ако не излиза - значи ауспуха е задръстен със сажди и няма как изгорелите газове да излизат от системата. Все едно са ти сложили картоф в ауспуха. Лесно пали и веднага гасне.
Това прилича донякъде на работа на двигателя със изгоряла свещ.
Като казах изгоряла свещ, това може да е другата причина. Провери си свещите. Ако има изгоряла или зацапана свещ - работата е лесна. Подмени я.
Ако все пак се окаже, че ауспуха е задръстен, нещата са малко по-трудни от подмяна на свещта.
Сваляш целия ауспух, тръби и всякакви съединения от колекторите до края на "комина". Подлагаш ги на жестоко нагряване, най добре става с газова горелка, ако не те е страх от газ и едновременно с това вътре в тръбата да подаваш кислород, или поне с прахосмукачка или компресор да вкарваш въздух. Всички нагари се овъгляват. Следва яко чукане по тенекията и тръбите и отново нагряване. След няколко повторения изкарваш всички сажди и въглища отвътре и се радваш на перфектна работа на двигателя си. От двете гърнета и тръбите на моя Трабант изкарах една ръчна количка въглища и сажди. След това машинката тръгна като самолет, разхода падна - нямам думи.
Провери тези неща - първо свещите после ауспуха, и ако има нещо, сподели, ще помисля дали няма и друга причина.
Задръстването на ауспуха се получава обикновено от превишаване на количеството на маслото - вместо 25 слагаш 35-40 грама на литър или слагаш някакво мизерно масло - не двутактово, а двигателно. Спазвай инструкциите на производителя, за да нямаш проблеми.



Цялата тема
ТемаАвторПубликувано
* Двутактов двигател Bлaдac   07.05.07 15:55
. * Re: Двутактов двигател Steev   08.05.07 19:33
. * Re: Двутактов двигател cvt   21.01.09 18:49
. * Re: Двутактов двигател spasss   11.07.09 21:31
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.