Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 07:36 22.05.24 
Клубове / Техника / Автомобили / Тунинг Пълен преглед*
Информация за клуба
Тема Re: Двутактов двигател [re: Steev]
Авторcvt (Нерегистриран) 
Публикувано21.01.09 18:49  



Не знам дали не е много късно за този отговор, но е възможно входното клапанче в поплавковата камера да не спира горивото(поради замърсяване, наранени прилягаши повърхности между клапанче-входно гнездо или наранена, или липсваща силиконова шайбичка(в някои карбуратори има такава)). Или просто трябва да се регулира нивото на бензина в поплавковата камера, изкривявайки пластината опираща в това клапанче.Нивото трябва да е равно с отвора на глвния жигльор(този който се показва в дифузьора(всмукателния отвор) на карбуратора. Може да се потъсят в мрежата определени регулировучни размери за тази пластина от определено място в карбуратора, ако знаете точно модела на двигателя.



Цялата тема
ТемаАвторПубликувано
* Двутактов двигател Bлaдac   07.05.07 15:55
. * Re: Двутактов двигател Steev   08.05.07 19:33
. * Re: Двутактов двигател cvt   21.01.09 18:49
. * Re: Двутактов двигател spasss   11.07.09 21:31
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.