|
Тема |
Re: Избивайте ги [re: Heдoвoлния] |
|
Автор | ABE (Нерегистриран) | |
Публикувано | 12.05.06 10:43 |
|
|
Колега и аз съм на същото мнение, работя в една чужда компания, и така са ни набили в главите, че клиента е бог, че дори и на ум не смея да го напсувам. И как и да го направя при положение, че той ми докарва заплата! Обаче явно магазинерките не го знаят. Но си мисля че има и причина за това, просто те не работят там а са на изложение докато ги вземе някой батко с кола, скъп телефон и който ще им плаща сметките. На пръсти мога да изброя местата в които обслужването е на ниво, то даже на пръстите на едната ръка ще е. Добри думи май мога да кажа само за "Щастливеца" въпреки че и там имат издънки. "При Джо" също нещата са на ниво. Може да е бърза закуска ама пак поне има някакво лично отношение към клиента.
Мога обаче да кажа че супер негативно отношение ми направиха в един от магазините за мобилни телефони, попитах ги за един модел който е доста нисък клас и хората направо ми се изсмяха. Храня някакви надежди, че с влизането на чужди вериги в Денси Център, ще се дигне малко нивото, защото там би трябвало да наложат собствените си норми, и за неучтивост да уволняват. Но да видим!
Аз друго се замислих, повечето май продавачки са не успели вишистки, които наистина си мислят че не им е това работата ама са там за малко. Странното е че познавам продавачки които са били по студентски бригади в САЩ, и нищо не са прихванали от идеята за обслужването на клиентите. Което според мен говори че трябва да си тъп, или ограничен!
Нямам за цел да обиждам никого, но просто така излиза от всички тия наблюдения които имам.
|
| |
|
|
|