|
Тема |
хахахах drug pyt [re: Meчът нa Bepeя™] |
|
Автор | Kamenitza (Нерегистриран) | |
Публикувано | 27.05.05 00:34 |
|
|
Загорка губи пазарни позиции. С 12% пада консумацията на бира в България
четвъртък, 26 май 2005
С близо 12% е намаляла консумацията на бира за първото тримесечие на годината, показва статистиката. Пазарният лидер “ИнБев”, който произвежда “Каменица”, е продал за периода 202,5 хил. хектолитра, сочат данни на Съюза на пивоварите.
“Загорка- Хайнекен” е на второ място със 174,4 хил. хектолитра, а на трето е “Карлсберг-България” с шуменското и пиринското -126,8 хил. хектолитра.
Три компании у нас държат над 80% от продажбите. Миналата година водеше “Загорка”, в първите три месеца обаче “Хайнекен” - собственик на популярната старозагорска марка, отстъпи лидерската позиция. Изпревари го най-големият производител на бира в света - “ИнБев”, който е собственик на пловдивската пивоварна “Каменица”, но произвежда и известните “Бургаско”, “Плевен” и “Славена” - марки в по-ниския ценови сегмент.
Няколко процента от пазара се падат на “Леденика”, “Пивоварна-София” и на “Струмско пиво”- на “Агрима”.
Вестник Труд, 26.05.2005
|
| |
|
|
|