Думите имат сила, но по някога са израз на слабост.
Учудва ме, че не си се сетила, че хвърляйки и изтегляйки едно въже от безданата може и да изтеглиш нещо. Можеш да си мислиш, че теглиш някой, който дотогава е чакал, впит с разкървавени ръце в ръба на бездната, именно това въже, но да се окаже, че този някой е чакал толкова дълго, че единствената му идея, когато види въжето е била...да си сложи примка около врата. МОже да очакваш да изтеглиш златната рибка, а да се окаже, че на другия край виси Кракен, за който посоката на теглене на въже е относителна и зависеща единствено от намеренията на тези, които са в двата му края.
Ако хвърлиш въже и то не падне, а остане да виси така в пространството, възможно е да е било по леко от флуида в който е хвърлено, гъс и лепкав флуид в който едновременно ти е леко, а от друга страна всяко твое движение изисква преодоляване на съпротивлението на Флуида. Тук съпротивлението не е пренебрежимо малко, защото е доминиращо свойство на самия свят. Като при пристъп на мигрена. От друга страна чистото и неподправено нищо е само една абстракция, ако интервала между 138 и 54 започнем да делим на все по малки и по малки интервали трябва да дойде момент в който от интерваите няма да остане нищо, но много от такива никакви интервали наредени един до друг в крайна сметка отново ще дадат интервала 138 - 54, излиза от много нищо, събрано на едно място става нещо...
Грешка на хората е да се опитват да обличат чувствата си в думи, нали последните произтичат от древния опит на човечеството да се оттърве от чувствата си. Чувсвата пораждат отговори-чувства, а повечетъо хора се страхуват да видят отражението на своята "чувственост"...*
* Последния абзац може да се пренебрегне, предвид беглата представа на автора върху разглеждания проблем. Преписал го е от превод на скален надпис, написан на неизвестен език, по късно е установено, че скалния надпис не е скален надпис, а игра на природата, метеорологичните особености на района и времето. Написал го е, защото е сметнал, че за някой може да бъде уместно.
Всяка прилика с действителни лица и събития е умишлена и целенасочена
|