...аз твърдя че е по-добър вариант от некой 12-15 годишен западен таралясник дето не си знае километрите и частите, за който са в пъти по скъпи.
Be ne si suvsem prav Oranje
Shkodata (105-120) e bila dobra kato reshenie, kogato e izmislena '79-'80
ot togaz do primerno 90-te ot kogato sa pove4eto zapadni ne kato proizvodstvo a kato model sa si minali hi4 da ne e 10-tina godinki, prosto ne samo moralno ami i fizi4eski kato vozilo si e ostarela. Da ne govorim 4e po vremeto kogato tya e mislena dori kolani ne sa slagani na soc vozilata originalno i nai 4itavia benzin beshe 95 Oloven
Otdelno kazvash ne si znayat kilometrite, nei luja, nekoi naistina ne gi znayat, ma edna kola det e minala 300 hildi i oshte vurvi pri tva po-dobre ot seka 120L, tui moe govori samo dobre za neya shtot si4ki znaem shkoda kude uvyahva v kilometrite neide kum 150-200 max pri tva s pone dve smeni na segmenti
Чastite vikash, mi i tuka si blizo, ma ne udari 10-ka... osnovnite 4asti razbirai po taka masovite i 4esto upotrebyaemite hi4 daje ne sa po-skupi даже напротив shtot se polu4ava paradoksa kolkot za po-stara kola sa 4astite tolkoz po-malko se har4at i suotvetno cenata im narastva, za spravka veriga na shkodatа САКС ми чинеше 40 пари, докат на въшкавото ПОЛО 23 кинта е ремъка(при тва оригинален Фауве, не заместител СЕАТ или от камарата други), лагери-за шкодата преден 36пари, на ПОЛО-то 16, да не изброявам и други разни дреболии
Друга бира е колко от вас примерно отиват и сека нужна част я купват от магазина, я иди и се огледаи в по-сериозните - тва диференциал, мост, рейка дори един въшкав стартер или серво - луд ше станеш.
Не на последно място и комфорта по време на пътуване, стабилността и средната скорост която може да поддържа една 120 вс. които и да е голф примерно.
Аз лично с баба от тук до Варна с зверски напън - разбирай, никва жал, газ до ламарината, по завоите на нокти, бе изобщо - рисково каране, рекордно за 2:05 часа. Като в Варна главата ми беше на шиник оревана от двигателя, разхода не ме питай, с една камара ситуации по трасето, за справка преди 2 седмици без грам усилие, шумотевици, напъни или ситуации и т.н. 1:40 часа при разход 4.7/100!!!! При тва забележи аз съм с възможно най-калпавото Фауве от семейството....
Са че има наистина гробници и сред западните има, то се вижда, ма пък и сигур на 80% от форума шкодите им са поне на външен вид леле-мале (кват'беше и мойта разбира се) или поне съдейки по снимките смея да го твърдя.
Отделно, тва колко се чупат не си е лъжа, майстора ми преди беше вдигнал ръце от мене и си имаше лаф по тоз повод- ко ривеш че се чупела много, ти въртиш по 30 000 годишно, другите шкодаджии я направат 7-8 я не, т.е. логично погледнато ремонтите за тез километри на мене ми се събират в една година, при тях са разхвърляни в 3...ней кат да няма разлика нали
В заключение, туй сичкото писане го изписах за да кажа само че медала има и обратна страна
Сега от позицията на сменил марката/колата мога да кажа твърдо че допреди 4-5 месеца съм си мислел че карам кола . Ако скокна на некое А4/А6 или Пасат 2000 убеден съм че същото ше почуствам и към бълхара
Инак да, искам пак да се кача на старото шкоде, ма само за да усетя напълно разликата и веднага слизам (За справка първите 3 деня кат се бех метнал вече на бълхара не спрях да пиля гуми без да искам, то просто нямаше нищо общо с добрата улегнала стара баба шкода
Т.е. не ме разбирайте погрешно то верно любов към марката, ма е забавно, погледнато от другата страна на барикадата
П.С. След 20 години и дай боже 4-5 сменени коли, Полото сигур нема си спомням в подробности, ма виж за добро или лошо Шкодата ше я помна до края се пак беше първата ми кола
Лека и безавариина желая
A)bort, R)etry or S)elf-destruct?
|