|
Тема |
Re: какво ще последва? ... [re: PRR] |
|
Автор | Йopдaн (Нерегистриран) | |
Публикувано | 26.07.04 16:24 |
|
|
При клапаните е друго,в цилиндъра при запалване имаш поне 8 атм.,докато вакума в никакъв случай не е --8 атм. Теоретично може и да има някакъв ефект от този въздухосборник,но той ще доведе и до допълнително съпротивление на въздуха,а от там и намаляванена КПД на мотора,а той колкото в мощен....само това му трябва.Като прибавиш и завишения разход на бензин става кон за кокошка.
Преди близо 25 г. излезе една статия в "Автомото свят"за обогатяване на гор.смес с вода:)))Загряваш на изпускателния колектор затворен съд с вода и по маркуч отвеждаш водните пари във филтъра,там където влиза маркучето от карбуратора.Давало нам кваси икономия.Един приятел веднага експериментира на нова шкода обаче след около 5-6000км.двигателя сдаде багажа.Като го отвориха цилиндрите бяха ръждясали.Може някой да е смятал че от високо налягане и температура водата ще се разложи на водород и кислород и ще има икономия,но не се получи.
"Икономията"остана за сметка на приятеля ми.
|
| |
|
|
|