|
|
| Тема |
Re: Granicata [re: LordDigital] |
|
| Автор |
Estelle 1O5 (Шкода-маниак:)) |
|
| Публикувано | 15.08.03 02:27 |
|
|
|
Никъде досега не съм виждал официални данни , какъв е максималният въртящ момент на който издържа трансмисията... но мисля , че ще се съгласиш , че не може да промениш мощността без това да промени и въртящият момент... В крайна сметка увеличаваш силата която действа върху буталото... BTW оборотите при които този двг. развива максималната си мощност са ~6200 , а за критични се приемат 8400... степентта на сгъстяване е 12,5-12,8 : 1 (данните са приблизителни защото естествено няма два еднакво направени двигателя от този тип)
Сега се сещам за едно абсурно сравнение ... 2003 състезателен двигател на FORD - 1,6 16V Zetec SE : 186HP при 7200rpm , който прави на салата серийната скоростна кутия на 10-тото рязко тръгване , а при няколко сек. работа на 8400 показва биела през блока
Всяка прилика с действителни лица и събития е напълно случайна
Редактирано от Estelle 1O5 на 15.08.03 02:29.
| |
| |
|
|
|