|
Така е, немците са маниаци на тема емисии в последно време, ама тук в България кой ти гледа. Там, ако колата ти отговаря на Д4, две години не и плащаш данък, а тук всички пушат като Кремиковци.
Значи Октавията още преди да почнат да я пипат, я качиха на един стенд, прилича на такъв за проверка на спирачките, наричат го "спирачен стенд" с едни назъбени барабани под предните колела, слагат два маркуча в двата ауспуха, връзват я с някакви компютри, оставят я да загрее и един се качва е почва да я форсира якоооо, а другите пичове гледат едни диаграми по мониторите и си пускат разпечатки. Та колата показа 114 коня и 246 Нм преди да е пипана, което било нормално, казаха, ако била правилно разработена, винаги давали 5-7% повече тия дизели.
След като я оставих, на другия ден беше готова и пред мен повториха упражнението след тунинга и показа тея 148 коня, като естествено ми дадоха и разпечатка, с диаграми за въртящ момент спрямо обороти и всички тия работи, онова "плато", дето ти писах.
Безкрайна резолюция няма, според специализираните издания и според всички спечиалисти сега на Фотокината в Кьолн един кадър 24х36 мм. "съдържа" максимално 12-13 мегапиксела информация, и това при идеално експониран и идеално проявен и т.н. филм от 100 АСА, след това вече скенерите, даже и най-скъпите, барабанни и такива с виртуален барабан ( Imacon Flextight) вече вадят зърното на самия филм, аз лично бачкам със скенер с оптическа резолюция 4800 дпи, това ми е достатъчно.
Ето и една снимка на Октавията с най-първата регистрация отпреди година, когато не я бях прехвърлил на фирмата още
Един е Хелмут Нютън и Сюзън Зонтаг е неговия пророк
|