|
Тема |
Re: Поредният - или първият - странен диалог [re: bsb_2] |
|
Автор | De1win (Нерегистриран) | |
Публикувано | 03.09.05 19:15 |
|
|
Доста точно. Или казано още по-просто - всяка жаба да си знае гьола. Част от задълженията на администраторите е да следят за спазване на корпоративната политика. Ако тази корпоративна политика гласи, че еди кой си е длъжен да работи с Windows 3.11, то задължение на администраторите е да следят да се работи с Windows 3.11. Ама това, че *служебният* ноутбук имал Windos XP е съвсем друг въпрос. Забележи - колкото и потребителите да мислят, че любимо занимание на администраторите е да им стъжняват живота, това е далеч от истината. В повечето случай тези администратори просто си вършат служебните задължения, нещо за което им се плаща на тях и им влиза в длъжностната характеристика. А корпоративните политики са за да се спазват, без значение дали на потребителите им харесва или не. Те осигуряват плавен и безавариен процес на работа или поне би трябвало. Всъщност още не съм видял такава, която да не позволява изключения, ако се налага (да речем че е такъв случая!). Но тези изключения се правят по определения ред, а не като всеки се спасява както може (както е в случая!). Правилното решение аз го подсказах, казах и натъртих няколко пъти. Ако на някой не му харесват корпоративните политики, то той е свободен да си тръгне. Или да ги обжалва по съответният ред. Всичко останало е деструктивно за компанията и съвсем нормално е да води до наказания. Не знам още какво да кажа, освен че със действията си (колкото и добронамерени да са!) господина по-горе вреди на компанията в която работи. Съвсем разумната теза, че останалите генерират продукт е съвсем вярна. Както е вярно и твърдението, че ИТ отдела има поддържащи функции. Само че не съм съгласен някой да седне да твърди, че ИТ отдела му е бащиния и върши едва ли не второкачествена работа в компанията и въз основа на това, че неговата камбанка е по-висока от моята да започне грубо да нарушава правилата във фирмата, и евентуално да навреди на същата тази фирма, евентуално да нарущи работния процес на останалите колеги, само защото правилата на него не са му удобни. Всяка жаба да си знае гьола. А гьола на администраторите е да следят и ако се налага да налагат фирмената политика, нищо че за това често са мразени. Като в случая. Така че г-н "Потърпевш" - действай. Само после да не съжаляваш, ако се окаже че това,което правиш е наказуемо по всички правилници на компанията в която работиш.
|
| |
|
|
|