| 
	
 | 
	
          
            
              
                | Тема | 
                   банки - Обслужване на ЕВРОПЕЙСКО ниво или къде сме | 
                 |  
| Автор | dess (Нерегистриран) |   |  
| Публикувано | 20.11.07 21:18 | 
 
 |  
 
 |  
        | 
         
        
  
        
					
				
			 
				Иде реч за банка Алианц в гр. Русе на ул. Александровска 33. Ползвам кредитна карта от повече от две години, издадена от тази банка и от този клон. Септември месец карта бе подновена и до днес всичко беше ОК. При обаждане от тяхна страна, че имам да погасявам задължение по ползвания кредит (което е така) се установява, че май съм нямала право на кредитен лимит. Това не ми е ясно как става, тъй като вече два месеца кредита се ползва. След това става ясно, че съм попълвала документи, но не се знае документите къде са. За целта трябваше да се влезе един етаж по-долу! Докато се развива това действие аз си заплащам ползвания кредит на касата. След това отидох при банков служител, който трябваше да провери вече всички документи и ми бе връчена бланка, която аз вече съм попълнила. Аз не нося никаква вина, че в банката няма ред и не могат да си открият документите. Поисках бланка за закриване на кредитната карта и О, ЧУДЕСА започна се търсене на бланката, продължило 30 минути.
 Искам да споделя, не ходете там и не им ползвайте услугите. Обслужването не е под нулата, а под някакво много много отрицателно ниво. Това не е единичен случай и се надявам други хора да не загубят ценното си време в чакане на някой банков служител да си намери бланката, за която не знае, че дори съществува!!!!!!!!!!!!
 Ако знаете и други места, на които мога да споделя моите преживявания в тази банка, моля пишете!
  
        
        
  
          |  | 
 |    |   
 
 |  
 |   
 |