|
|
| Тема |
Re: Elektrotehnikum [re: petkov] |
|
| Автор |
KaRaM () |
|
| Публикувано | 15.09.03 12:35 |
|
|
|
Като косвен потърпевш мога да кажа, че обучението в Електро'то вече е под
всяка критика. Когато завършвах през 96'та година МГ "Баба Тонка" и бях
живял 5 години с младежи, учещи в електрото мислех, че ако някой иска да
учи за инж. непременно трябва първо да завърши това училище, защото
определено то даваше най - добрата подготовка в техн. науки. Всички мои
приятели бяха "математици" на добро ниво за кандидатстване и всички успяха
и станаха добри инженери.
А сега на какво бях свидетел: Ученици завършили 11 клас не са чували за
производни и тригонометрия. Евала на Гроздева, май все още преподава там,
а до преди няколко години то не беше "юркане" на учениците да решават
задачи и през ваканциите. Изглежда упадъкът в образованието ни е засегнал
Електротехникума изключително много.
За корупция ..... хм ... че то къде няма ....
Проблемът е че възпитаваме децата си погрешно и като резултат те не
оценяват корупцията като негативен акт, а като средство за лично
облагодетелстване.
Накъде вървим е ясно. След няколко години нито един родител, искащ детето
му да получи добра подготовка няма да го изпрати да учи в държавно
училище, а в частна гимназия, в която преподавателите ще имат интерес да
дадат най-доброто обучение. Тук изниква въпросът за парите .... и за това има
решение, но още не сме узряли да разберем че инвестирането в
образованието е най-добрата инвестиция в бъдещето на страната. Но за каква
инвестиция в бъдещето можем да говорим, когато всеки плюе на "държавата"
макар и да живее в нея и да рискува сам да се удави в храчките си ... сори за
отклонението
Та решението е ясно: навременни спестявания за обучението на децата, както е в почти всяка цивилизована страна.
Успехи на възпитаниците на електротехникума .... (той тока си тече , но старите респроми вече ги няма на живо, само на хартия в библиотеката на техникума и за съжаление в главите на учениците там, иначе сме нация техническа, бош лаф ...)
Пожелавам на всеки това, което мисли за мен.
| |
| |
|
|
|