|
Тема |
Re: VladoR [re: Jacob] |
|
Автор |
VladoR (любител) |
|
Публикувано | 09.03.05 15:17 |
|
|
Благодаря,
надявам се да не се наложи, но човек никога не знае. Може някой ден да се възползвам от предложението ти. Пък и мненията, които споделяш в клуба по същество, са си чиста проба специализирана информация.
Хмммм ... дали пък да не се възползвам още сега от предложението ти: имаш ли идея, защо 2.2 литровия дизел, който се вгражда за първи път в Лагуна изчезва от сцената още преди края на производството на Лагуна 1 (за да се замени от усъвършенствана версия на стария познайник 1.9? На мен ми прилича 2.2 дизелът да е някаква грешка в еволюциата, ама каква???
Не питам само от чисто любопитство - брат ми вече много сериозно си е навил на пръста да си взима Лагуна. До тук се е спрял на 8-клапановия двулитров мотор, аз съм го "ограничил" да е с МАР-сензор, а не с измерител на въздуха (това автоматично го стрелна да търси кола след 96-та год и от финансова гледна точка му охлади мераците предното лято, но сега вече операцията е напълно възможна). От друга страна на пазара разликата между автомобил с бензинов мотор 2.0 литра 8 клапана и 2.2-литровия дизел е меко казано символична. Имам поглед върху дизелите на рено 1.6 и 1.9. Но за 2.2 какво ще кажеш - да няма някаква уловка?
Предварителни благодарности
В.
|
| |
|
|
|