|
Тема |
Идея! [re: DanailP] |
|
Автор |
Vento (VW маниак) |
|
Публикувано | 14.02.02 16:12 |
|
|
Ами обикновено тази ръжда не е много - с размери около 3см дължина и 0.5-1см широчина. Ами аз правя така: изджегърквам я колкото може по-дълбоко с остро шило, после с шабър. Понякога обработвам "раната" с преобразовател за ръжда, след известно време го измивам добре с вода. Разбърквам си малко кит с втвърдител на една шпатулка. Предварително съм отцепил мястото с ХАРТИЕНО тиксо, за да не се цапа скит боята около него. Запълвам дъпката с кит и с пръстите го моделирам горе-долу да не стърчи навън. Трябва съвсем минимално количество кит - може дори да не купуваш, а да вземеш от някой познат. Като втвърди китът (зависи от температърата и влажността на въздуха, с най-фина шкурка (може и водна, ама е по-трудно) заглаждаш внимателно кита. След това с подходящ шпрей (има ги по кат. номер на боята - 5-6лв.) се пръска една ръка за основа и се оставя да изсъхне. Предварително сте отцепили с ХАРТИЕНО тиксо петното, което искате да боядисате. Металиците се пръскат първо с боя, после с една ръка лак (отделен шпрей). Пръска се съвсем тънко от около 20см., без да се олива. Не трябва да има вятър (т.е. в гараж например) и прах. Пръскат се толкова ръце, колкото има нужда, като винаги предишната трябва да е напълно изсъхнала...
Е, не става супер, да не си личи, но майстор едва ли по-добре ще го направи, а е много по-скъпо. Но все пак не забравяй, че не е вечно и след 2-3г. пак ще избие ръжда (дори и майстор да го прави). Но дотогава - я камилата, я камиларя...
ТОВА е накратко, УСПЕХ!!!
Volkswagen е моят автомобил!
|
| |
|
|
|