|
Тема |
Re: За RENIX-а... [re: sewi] |
|
Автор |
Estelle 1O5 (Шкода-маниак:)) |
|
Публикувано | 18.08.01 22:09 |
|
|
Т.е. обратно ?...(понеже ми звучи странно)... Обикновено при 2,0 и 2,2 запалителната с-ма е Renix, а горивната, въпреки че на механичните елементи пише Renix, всъщност е с ECU-то на Siemens с търговска марка Bendix...
Както и да е... Срещал съм доста често подобни проблеми и в почти всички случаи са се дължали на свещи. Износени, зацапани, с нагар, с неподходящо топлинно число, с неподходящо растояние м-ду електродите... и т.н., но все пак свещи. В останалите по-редки случаи - кабели или палец. Естествено не мога да изключа варианта "екзотичен проблем", но това което описах покрива 99% от възможните дефекти в твоя случай.
Успех !
|
| |
|
|
|